طراحی سایت فروش لوازم ارایشی و بهداشتی در تهران طراحی سایت

طراحی سایت فروش لوازم ارایشی و بهداشتی در تهران

طراحی سایت فروش لوازم ارایشی و بهداشتی یکی از بخش های مهم بای یک فروشگاه فروش لوازم آرایشی است. در صورتی که شما در اینستاگرام هم اقدام به فروش لوازم ارایش می نمایید، داشتن یک سایت به شما یک مزیت دو چندان خواهد داد که در ادامه به بررسی ان خواهیم پرداخت.

مزیت های یک سایت لوازم ارایشی

یکی از بخش های مهم در دنیای امروز داشتن یک سایت است. یک سایت مزیت های مختلفی دارد که در ادامه برای لوازم ارایشی و بهداشتی و فروش لوازم آرایشی بیان خواهد شد و هر یک بررسی خواهد شد.

  • فروش انلاین در تمامی ساعات شبانه روز
  • قابلیت سرچ و پیدا کردن راحت محصول
  • قابلیت دسته بندی محصولات ارایشی و بهداشتی
  • امکان ایجاد تخفیف و فروش شگفت انگیز
  • امکان ارسال پیامک به کاربر
  • امکان تبلیغات آنلاین در سایت های فارسی زبان و گوگل
  • حضور در نتایج گوگل و فروش از طریق گوگل
  • حسابداری کامل و اتوماتیک
  • درگاه پرداخت انلاین
  • و …

فروش انلاین در تمامی ساعات شبانه روز

یک سایت به شما این امکان را می دهد بدون درگیری کارکنان زیاد، در تمامی ساعات شبانه روز سفارش خود را دریافت کنید و روز بعد اقدام به ارسال سفارش ها نمایید. انچه تفاوت اصلی اینستاگرام و سایت را رقم می زند، باز بودن 24 ساعته فروشگاه شماست و به این صورت حتی زمانی که شما خواب هستید می توانید فروش داشته باشید.

قابلیت سرچ و پیدا کردن راحت محصول

یکی از قابلیت هایی که سایت ارایشی باید داشته باشد، قابلیت جستجو است. قابلیت جستجو به سایت شما این امکان را می دهد که به راحتی محصولات مورد نیاز کاربر را به او نشان دهد. برای مثال کاربر نیاز به یک برند خاص یا کرم خاص دارد، به این صورت با جستجو تمامی نتایج را مشاهده می کند و به راحتی به محصولی که نیاز دارد خواهد رسید.

قابلیت دسته بندی محصولات ارایشی و بهداشتی

دسته بندی محصولات از بخش های مهم در فروشگاه می باشد. یک فروشگاه لوازم ارایشی و بهداشتی به یک دسته بندی مناسب در سایت نیاز دارد. یک دسته بندی به شما کمک می کند که به راحتی محصولات مختلف را به کاربر نمایش دهید و کاربر محصولات مرتبط را پیدا نماید. با این کار فروش شما افزایش پیدا خواهد کرد، زیرا کاربر با مراجعه و مشاهده محصولات دیگر مشابه ان ها را نیز به سبد خرید خود اضافه می کند.

طراحی سایت فروش لوازم ارایشی و بهداشتی در تهران

امکان ایجاد تخفیف و فروش شگفت انگیز

یکی از بخش هایی که به راحتی می توانید در سایت کنترل کنید، بخش فروش شگفت انگیز و همچنین کد تخفیف است. شما می توانید کد تخفیف اختصاصی با درصد خاص ایجاد کنید و به این ترتیب کاربر با زدن کد تخفیف مورد نظر را دریافت کند. همچنین می توانید این بخش را برای محصولاتی که نزدیک به تاریخ انقضا هستند قرار دهید و اجناس خود را سریع به فروش برسانید.

امکان ارسال پیامک به کاربر

شما به راحتی با استفاده از سایت می توانید وضعیت سفارش خود را به کاربر ارسال کنید. به این صورت زمان ارسال و یا … کاربر پیامک را دریافت می کند. همچنین می توانید کد تخفیف اختصاصی خود را برای کاربران خود ارسال کنید و یا از فروش شگفت انگیز کاربران را با خبر کنید.

امکان تبلیغات آنلاین در سایت های فارسی زبان و گوگل

سایت کلید ورود به دنیای دیجیتال است. استفاده از همه قابلیت های دنیای دیجیتال، با استفاده از سایت امکان پذیر است. شما با داشتن یک سایت به راحتی می توانید در سایت های مختلف تبلیغ کنید. به این صورت شما می توانید از سایت های دیگر و همچنین از گوگل مشتری خود را دریافت کنید. با تبلیغ در گوگل و سایت های دیگر به صورت کلیک یا PPC تبلیغ انجام می دهید و به این صورت هزینه ی بسیار کمی بابت تبلیغات خود خواهید داد.

حضور در نتایج گوگل و فروش از طریق گوگل

در کنار بخش تبلیغات با داشتن سایت و سئو سایت می توانید در نتایج اول گوگل قرار گیرید. به این صورت بدون هیچ هزینه ای و فقط با جستجو در گوگل، کاربران به سایت شما خواهند امد. در حال حاضر شما هم برای یافتن محصول مورد نظر خود، از گوگل بهره می برید. کاربران دیگر هم به این صورت هستند. گوگل فقط سایت ها را نمایش می دهد و نداشتن سایت این مزیت بسیار مهم را از شما خواهد گرفت.

حسابداری کامل و اتوماتیک و درگاه پرداخت انلاین

در سیستم سایت، شما به راحتی می توانید حسابداری کامل خود را داشته باشید. می توانید میزان فروش خود را مشاهده کنید. برای دریافت گزارش می توانید هر بازه زمان را انتخاب کنید و به یک کلیک تمام نتایج را ببینید.

در کنار حسابداری، درگاه پرداخت انلاین مزیت دیگری است. با داشتن یک درگاه پرداخت انلاین، کاربران شما می توانید با کارت بانکی خود به راحتی سفارش را ثبت کنند و شما نیاز به چک کردن فیش واریز یا رسید انتقال نخواهید بود.

طراحی سایت فروش لوازم ارایشی و بهداشتی در تهران
طراحی سایت فروش لوازم ارایشی و بهداشتی در تهران

طراحی سایت فروش لوازم ارایشی و بهداشتی

طراحی سایت باید به گونه ای باشد که بتوان به راحتی به قسمت های مختلف سایت دسترسی داشت. همچنین داشتن طراحی اختصاصی به سایت شما کمک می کند که برندینگ اختصاصی خود را داشته باشد. در کنار این موارد باید توجه داشته باشید که در کسب و کار انلاین، سایت به منزله ی ظاهر مغازه شما در کسب و کار ها سنتی است. ظاهر مغازه در جذب مشتری بسیار مهم است و همچنین ظاهر سایت هم در انتخاب و نظر کاربران تاثیر دارد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان شماره همراه خود را در بخش درخواست مشاوره وارد کنید یا با همکاران ما تماس برقرار کنید.

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.