طراحی لوگو لیفت و لمینت مژه و ابرو | قیمت و نمونه کار طراحی لوگو

این روزها بسیاری از متخصصین لاین مژه و ابرو در سالن های آرایشی، به دنبال طراحی لوگو لیفت و لمینت مژه و ابرو هستند. این قشر از جامعه به دلیل اینکه وارد بازار کار اشباع و پر رقیبی شده اند ضرورت طراحی لوگو اختصاصی را به خوبی درک کرده اند. اگر شما هم در این حرفه فعالیت دارید و هنوز هم لوگویی برای پیج اینستاگرام و یا کارت ویزیت خود سفارش نداده اید، با ما همراه باشید تا شما را در انتخاب لوگو یاری کنیم.

طراحی لوگو لیفت و لمینت مژه و ابرو باید چگونه باشد؟

لوگو شما از لحاظ طراحی باید ویژگیهای زیر را دارا باشد تا شما را در بازاریابی و رسیدن به موفقیت یاری کند:

کپی نباشد

اولین و مهمترین مسئله خاص و متمایز بودن لوگو شما است. شما لوگو سفارش میدهید تا در میان جمعیت رقیبان و همکاران خود دیده شوید! پس اگر از لوگوهای آماده و کپی استفاده کنید رسماً لوگو شما به هیچ دردی که نمیخورد. حتی ممکن است به طور اتفاقی شبیه لوگو دیگر همکاران نیز باشد. پس از لوگوهای آماده موجود در سایتهای مختلف استفاده نکنید و طراحی لوگو لیفت و لمینت مژه و ابرو خود را به دست افراد حرفه ای و کاربلد این زمینه بسپارید.

عنصر اصلی حرفه شما را در بر گیرد

لوگو لیفت و لمینت مژه و ابرو باید مختص به همین کار طراحی شود. یعنی عناصر و ویژگیهای این حرفه را در خود نشان دهد. قطعا ابرو و مژه دو عنصر مهم این لوگو هستند، پس دو عضو جدایی ناپذیر هویت بصری شما نیز هستند. مخاطب با دیدن لوگو شما در لحظه باید بفهمد که با متخصص چه حوزه ای سر و کار دارد.

امروزی و مدرن باشد

وقتی میگوییم مژه و ابرو باید دو عضو اصلی لوگو لیفت و لمینت مژه و ابرو باشد، شاید چشم و ابرویی که نشان خیلی از آرایشگاهها و سالنهای قدیمی است به دهنتان برسد، اما نه! این فاجعه است. هرچند هنوز هم این لوگوهای چاپخانه ای کم و بیش به چشم میخورند.

امروزه لوگوهای مینیمال، خطی و مدرن بهترین انتخاب برای برند شما هستند. هم زیبا و هم جذاب و منحصر به فرد! بهتر است لوگو تصویری شما با یک لوگوتایپ همراه باشد و یا اسم شما به صورت تگ لاین پایین لوگو نوشته شود. در این صورت شناخت مشتری از کار شما و همچنین به خاطر سپاری شما برایش راحت تر شود.

قیمت طراحی لوگو لیفت و لمینت مژه و ابرو

قیمت طراحی لوگو به نوع لوگو انتخابی شما (لوگوتایپ، لوگو تصویری و لوگو ترکیبی)بستگی دارد. همچنین مدت زمان طراحی و تعداد اتودهایی که برای لوگو زده میشود نیز در هزینه لوگو مؤثر است. بهتر برای دریافت قیمتها فرم زیر را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.