هزینه طراحی سایت + سیستم اختصاصی + استعلام قیمت طراحی سایت

هزینه طراحی سایت + سیستم اختصاصی + استعلام قیمت

هزنیه طراحی سایت یکی از بخش های مهم در شروع کار طراحی سایت است. طراحی سایت، روش های مختلفی دارد. طراحی سایت با می تواند با سیستم های عمومی انجام شود و یا از سیستم مدیریت محتوا اختصاصی استفاده شود. در کنار این موارد که بر هزینه طراحی سایت موثر هستند، نوع طراحی نیز بر روی هزینه موثر است. در ادامه تاثیر این موارد بر هزینه طراحی سایت و نحوه استعلام قیمت اختصاصی سایت شما بیان خواهد شد. با ما همراه باشید.

عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت

زبان برنامه نویسی

زبان برنامه نویسی یکی از بخش های تاثیر گذار بر قیمت است. زبان های برنامه نویس معروف هزینه کمتری خواهند داشت، ولیکن زبان های برنامه نویسی ناآشنا هزینه بیشتری خواهند داشت. برای مثال هزینه برنامه نویسی php در حال حاضر کمتر از C# و موارد مشابه است. این موضوع هیچ ارتباطی با بهتری بودن یا بدتر بودن زبان ها ندارد و به دلیل مشهور بود، هزینه نیرو انسانی و موارد مشابه کاهش پیدا می کند که در نهایت بر هزینه طراحی تاثیر می گذارد.

سیستم مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا می تواند، عمومی یا اختصاصی باشد. سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا، سیستم ها معروفی هستند که بسیاری از سایت ها از ان استفاده می کنند. ولیکن مشکلات امنیتی و همچنین مصرف پردازنده بالای ان ها و همچنین قابلیت ها مورد نیاز، باعث تشویق به استفاده از سیستم اختصاصی می شود.

طراحی اختصاصی در هزینه نهایی سایت

طراحی می تواند اختصاصی یا عمومی باشد. طراحی عمومی طراحی ای است که قالب ان اماده بوده و بر روی سایت قرار می گیرد. ولیکن طراحی اختصاصی، از ابتدا ظاهر مخصوص کسب و کار شما طراحی می شود، پس از تایید شما طراحی انجام شده به واحد کدنویسی رفته و به کد تبدیل می شود. این دو روش از نظر زمان هم متفاوت هستند، در روش طراحی اختصاصی ممکن از از 3 تا دو ماه به طول بیانجامد ولی در روش عمومی یک الی 3 روز کاری نهایت زمان ایجاد سایت شما خواهد بود.

زبان سایت و تاثیر بر هزینه طراحی سایت

یکی از موارد تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت، زبان سایت است. زبان سایت در صورتی که دو زبانه باشد، کد نویسی و ایجاد بستر دو زبانه و همچنین راست چین و چپ چین کردن قالب زمان بیشتری گرفته و به همین دلیل هزینه طراحی نیز افزایش می یابد. پیشنهاد می شود که در صورتی که شما نیاز به سایت چند زبانه در آینده دارید، در ابتدا همراه با سفارش طراحی سایت آن را انجام دهید. ولیکن در صورتی که در ابتدا فکری برای چند زبانه کردن سایت و جهانی کردن سایت ندارید، نیاز نیست هزینه بیشتری برای این موضوع پرداخت کنید.

قابلیت های سایت در مشخص کردن قیمت طراحی سایت

قابلیت های سایت بسته به کسب و کار شما می تواند بر زمان طراحی سایت تاثیر بگذارد، در نتیجه این مورد بر هزینه ها نیز تاثیر گذار خواهد بود. برای مثال دو نوع ورود در سایت ها وجود دارد، ورود با نام کاربری و پسورد و ورود با شماره همراه، حال ورود با نام کاربری و پسورد یک قابلیت پایه است. ولیکن اضافه شدن ورود با تلفن همراه ویژگی اضافی می باشد. بنابراین در زمان استعلام قیمت ویژگی ها و کل قابلیت ها باید بیان شود و هزینه دریافت شود. در غیر این صورت هزینه نهایی با استعلام اولیه در شرکت های طراحی سایت مغایرت خواهد داشت.

امنیت سایت

ویژگی امنیت از ویژگی ها مهم است که هر سایتی باید آن را داشته باشد. در فضای مجازی امنیت وجود ندارد مگر این که شما فعالیت برای داشتن ان انجام دهید. امنیت از بخش های مهمی است که در بسیاری از شرکت های خصوصی و دولتی بخش جداگانه ای به ان اختصاص دارد. برای مثال امنیت پایه در برنامه نویسی در اکثر شرکت ها بر روی طراحی سایت انجام می شود؛ اما امنیت ها جانبی برای سیستم های مدیریت محتوا عمومی بسیار مهم است و شما باید این مورد را برای سایت خود بخواهید. این مورد در صورتی که ابتدای طراحی سایت انجام شود، هزینه ی زیادی نخواهد داشت. ولیکن در صورتی که مورد حمله قرار گیرید ممکن از چندین روز کار دفع حمله و پاک سازی سایت شما به طول بیانجامد و هزینه ها چندین برابر شود.مقاله مرتبط: جلوگیری از هک سایت ، مشاوره امنیتی ، بررسی امنیتی سایت ، حذف ویروس سایت ، افزایش امنیت سایت

بهترین روش استعلام قیمت طراحی سایت

یکی از بهترین روش ها برای استعلام قمیت در طراحی سایت جلسه حضوری است. دلیل این مورد نیز بررسی امکانات مختلفی و در نهایت اعلام هزینه اصلی است. در جلسه مشاوره، با توجه به تجربیات طراحان سایت، به شما مشاوره داده خواهد شد و قابلیت ها مهم بیان خواهد شد. قابلیت هایی که استفاده ندارد نیز به شما گفته خواهد شد. در نهایت با یک جمع بندی کلیه قابلیت های سایت و نوع سیستم و … مشخص می شود. حال با خیال اسوده می توانید استعلام قیمت کرده و یک سایت مناسب برای کسب و کار خود داشته باشید.

شرکت نوآوران ارتباطات فرتاک(ایران وبر) در همین راستا برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان، همراه شما عزیزان است. به این منظور می توانید شماره تماس خود را در فرم زیر وارد کنید یا با شماره تماس شرکت، ارتباط برقرار کنید. همکاران ما شما را برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاه ها