انتشار اپلیکیشن اندروید در گوگل پلی – ساخت حساب اختصاصی دولوپر گوگل پلی

هر ثانیه که به جلو می رویم برنامه نویسی در هر بخش در حال پیشرفت است. این که بتوانیم ایران را با این پیشرفت همگام کنیم نیاز به پایه های اساسی برای انتشار اپ می باشد. از جمله مهمترین این موارد استور های بین المللی می باشد. اما انتشار اپلیکیشن اندروید در گوگل پلی همانند اپ استور با محدودیت ها بسیاری رو به رو است. مهمترین بخش برای ایجاد یک حساب دولوپر شناخته شدن به عنوان یک غیر ایرانی است. دلیل آن نیز تحریم ها مختلف می باشد. برای این موارد نیاز به پرداخت هزینه ی اکانت دولوپر اپل می باشد که با روش عادی حدود 25 دلار می باشد اما با توجه به این محدودیت ها، حتی ایجاد یک اکانت فارغ از قیمت نیز برای دولوپر ها بسیار ارزشمند می باشد.

گروه ایران وبر با استفاده دانش و تجربه ی چندین ساله ی خود در عرصه طراحی اپ اقدام به ارائه خدمات اختصاصی انتشار اپلیکیشن اندروید و ساخت حساب دولوپر گوگل پلی نموده است. ما به شما این امکان را خواهیم داد تا یک اکانت اختصاصی دولوپر برای خود داشته باشید.

ایجاد اکانت دولوپر گوگل پلی برای انتشار اپ با نام شرکت شما

اگر شما مایل هستید که اکانت اختصاصی دولوپر گوگل برای خود داشته باشید بهتر از این خدمت بهره ببرید. با استفاده از این روش شما می توانید به راحتی چندین اپ را در گوگل فقط به یک اکانت ایجاد کرده و نیاز به پرداخت هزینه ی اضافه به ازای هر اپلیکیشن نمی باشد. همچنین با اکانت اختصاصی شما می توانید به نظرات کاربران پاسخ دهید، آمار کامل را مشاهده کنید و …. .

ایجاد اکانت دولوپر گوگل پلی برای انتشار اپ با نام شرکت شما

در این روش به دلیل این که باید پرداخت به اسم شما و با کارت بین المللی انجام شود و این موضوع نیاز راهکار ها و هزینه های جانبی است. به همین دلیل هزینه ی ایجاد اکانت دولوپر گوگل 650 هزارتومان خواهد بود. در صورتی که شما مقدور به پرداخت این هزینه نمی باشید می توانید از پلن بعدی ما استفاده نمایید.

 

انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی بدون اکانت اختصاصی

در صورتی که شما نیاز به اکانت اختصاصی ندارید می توانید که از این پلن استفاده کنید. در این پلن ما با اکانت اختصاصی ایران وبر اپ شما را منتشر می کنیم. از محدودیت های این روش آن است که شما دسترسی مستقیم به نظرات و همچنین آمار کلی اپ ندارد اما ما برای این موارد نیز برای شما راهکاری در نظر گرفته ایم. به همین منظور در صورت نیاز می توانید از این امکانات بهره ببرید.

انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی بدون اکانت اختصاصی

در انتشار اپ به این صورت هزینه ی انتشار اپ 100هزارتومان خواهد بود و در صورتی که نیاز به آپدیت داشته باشید .

 

یکی از قابلیت هایی که ما برای شما خواهیم داشت انتقال اپ های که در این روش منتشر می شوند به اکانت اختصاصی شما می باشد که ممکن است در آینده برای خود ایجاد کنید.

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.