طراحی اپلیکیشن بوتیک و فروش لباس

امروزه برای افزایش مشتریان خود ، ارائه طرح های تازه برای فروش و بازاریابی یکی از از اصولی است که تعداد زیادی از بازاریان به ان روی اورده اند. شما با طراحی اپلیکیشن بوتیک و فروش لباس میتوانید مشتریان خود را از محصولات جدید خود مطلع بسازید.

علاوه بر ان شما با طراحی اپ دلخواه خود ، خرید انلاین محصولات را ممکن می سازید .

اطلاعاتی از قبیل جنس محصول میزان رضایت کاربران دیگر از محصولات و همچنین تغییرات قیمت محصول مهم ترین کاربرد هایی است که مشتریان به ان علاقه مند هستند.

با طراحی اپ بوتیک و فروش لباس میتوانید با کاهش هزینه های رفت و امد مشتریان خود و صرفه جویی در وقت ان ها ، ان هارا برای مدت زیادی به فروشگاه خود پایبند میکنید.

افزایش سود اوری و مشتری مداری از اصول بازاریان بوده است و خواهد بود.

با قراردان چندین حالت از محصولات خود و تفاوت سایز بندی انها مشتریان دیگر نگران  سایز خود نخواهند بود. یکی از مشکلات مشتریان در خرید های خود ، عدم یافتن لباس همخوان با سایز خود است .

شما با اعلام موجودی خود و با دریافت نظرات کاربران موجودی خود را بروز میکنید .

علاوه بر ان طراحی خاص شرکت ایران وبر با ارائه نمودار ، فروش شما را در طی ماه و سال ارزیابی کرده و پیشنهادات بی نظیری برای بروز سازی موجودی خود و علاقه مندی مشتریان خود به شما اراوه می کند.

ایده های نو که توسط گروه ایران وبر و شرکت Modern life computer  به شما عزیزان ارِائه میشود ،نتیجه کاری طاقت فرسا و مشورت های بسیاری با بازاریان عزیز بوده تا بتوانبم گامی بزرگ در جهت ارایه هرچه بهتر خدمت به مشتریان برداریم.

طراحی و انتشار اپ  ای او اس

از اصلی ترین و بروز ترین سیستم عامل های حال جهان میتوان به ای او اس نام برد .

سیستم عاملی که با ایده هایی نو و تازه عرصه را برای دیگر سیستم عامل ها تنگ کرده است .

برای انتشار اپ بوتیک و فروش لباس یکی از رایج ترین کار ها اتنشار ان در اپ استور بوده که کمی فرایندی طولانی ودشوارتری نسبت به سایر روش هاست اما قابل اعتماد.

روش دیگر در انتشار اپ شما ، قرار دادن اپ طراحی شده در سایت شما مکی باشد. در این زمینه شرکت ایران وبر و شرکت modern life computer  اقدامات گسترده را صورت داده اند .

انتشار و طراحی اپلیکیشن بوتیک و فروش لباس اندروید

طراحی اپ برای سیستم عامل اندروید از اولین اقدامات هر فروشگاهی برای افزایش بازدهی و سود خالص خود می باشد .

علت این اقدام مربوط به فراگیری بیشتر کاربران ان در سطح کشور میشود ولی باید توجه نمود توسعه کاربران در ای او اس بیش از پیش افزایش داشته که به اهمیت طراحی اپ در ای اواس نیز می افزاید .

 

 

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.