طراحی اپلیکیشن خشکشویی و شستشوی لباس + اندروید + آی او اس + وب

اپلیکیشن خشکشویی یا شستویی لباس یکی از جذاب ترین خدماتی است که در حال حاضر در حال افزایش است. اپلیکیشن می تواند فواید زیادی برای کسب و کار شما داشته باشد و همچنین نظم و دقت را نیز افزایش دهد. در این مقاله به بررسی طراحی اپلیکیشن خشکشویی ایران وبر می پردازیم. همچنین قابلیت هایی که می توانید سفارش دهید یا داشته باشید را نیز بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن خشکشویی چه کمکی به شما می کند؟

یکی از سوالات بسیار مهم در زمینه ساخت اپلیکیشن و طراحی اپ این است که این اپلیکیشن چه مزیتی برای من دارد. ما در مقاله ای جداگانه به مزیت های اپلیکیشن پرداختیم. اما در ادامه به مزیت های اختصاصی اپلیکیشن خشکشویی می پردازیم.

مزیت های اپلیکیشن خشکشویی:

  • بازاریابی با اپلیکیشن
  • جلوی چشم کاربر بودن
  • سرعت در سفارش
  • مدیریت و زمانبندی سفارشات و تحول ان ها
  • مدیریت کارکنان
  • مدیریت مالی خشکشویی
  • پرداخت انلاین یا درب منزل
  • انتخاب دقیق لباس ها توسط کاربر و کاهش اتلاف وقت
  • مشاهده قیمت قبل از سفارش گذاری
  • حضوری در استور های معروف همچون بازار، اپ استور، سیب اپ
  • سرعت بالا دسترسی کاربران به خدمات

این مزیت ها مهمترین مواردی است که اپلیکیشن برای کسب و کار شما و مخصوصا خشکشویی مناسب است. نتیجه تمام موارد بالا بازدهی بالا و افزایش سود خالص شما خواهد بود.

حال هر یک از این موارد را توضیح خواهیم داد:

1. بازاریابی با اپلیکیشن

شما می توانید با طراحی اپلیکیشن خشکشویی و قرار دادن ان داخل استور های مختلف بدون هیچ هزینه ای کاربر جدید جذب کنید. حال سوال شما اینجاست که چگونه؟

زمانی که شما یک اپلیکیشن طراحی می کنید، اپلیکیشن خود را داخل استور های مختلفی منتشر می کنید. در زمانی که اقدام به انتشار اپلیکیشن خود می نمایید، در توضیحات اپلکیشن در مورد خدمات خود و اپلیکیشن خود می نویسید.

به این صورت در این استور ها با جستجوی خشکشویی اپلیکیشن شما توسط کاربر پیدا شده و ان را نصب می کند. پس از نصب می توانید کاربر را با روش های بازاریابی به معرفی و ارسال لینک شما به کاربران دیگر تشویق کنید. این روشی است که اسنپ، تپسی، بلو بانک و بسیاری از کسب و کار های دیگر به کار گرفته اند.

2. با اپلیکیشن خشکشویی جلو چشم کاربر باشید

در روزی که رقابت تنگاتنگ شده است، بهترین چیز جلو چشم کاربر بودن است. خب بهتری است این موضوع رو به خوبی برای شما روشن کنیم. زمانی که کاربر اپ شما را نصب می کند، اپلیکیشن شما برای همیشه روی گوشی کاربر خواهد بود. زیرا بر اساس امار اکثر کاربران بعد از نصب ، اقدام به حذف نمی کنند. اما حالا اگر اپ شما نصب باشد و کاربر اپلیکیشن شما را باز نکند، چه فایده ای برای کسب و کار شما خواهد داشت؟

اصلا مهم نیست که کاربر اپ شما را باز می کند یا نمی کند. برای مثال در بخش خشکشویی ممکن است کاربر ماهی یک مرتبه نیاز به خشکشویی داشته باشد. به هر حال کاربر هر روز اپ شما را می بیند با این که ممکن است ان را باز نکند. همین مورد باعث می شود که اولین زمانی که به خشکشویی نیاز داشت، شما را انتخاب کند. دلیل ان نیز ساده است چون همیشه جلو چشم کاربر بوده اید.

3. مدیریت و زمانبندی دقیق سفارشات با اپلیکیشن خشکشویی

زمانی که کسب و کار شماست شاید زمانبندی و مدیریت سفارشات برای شما مهم نباشد. اما هر چه به پیش بروید و سفارشات و مشتریان شما زیاد شود این مشکل خود را بزرگتر می کند. و در انتها به جایی می رسد که کسب و کار شما را فلج می کند. اما با یک اپلیکیشن می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

اپلیکیشن خشکشویی

مشتریان زمان های تعیین شده شما را می بینند و از این بین ان ها که رزرو نشده اند، زمان مورد نظر خود را انتخاب می کنند. همچنین زمان تحویل لباس پس از شستشو هم با تایید توسط واحد شما مشخص میشود. به این ترتیب ظرفیت تحویل و دریافت لباس مشخص می شود و حجم کار بین ساعات مختلف تقسیم می شود.

مهمترین نتیجه این امر کاهش نیروی کاری شماست. شما نیاز نیست در یک ساعت دو یا سه نفر را برای جمع اوری ارسال کنید و فقط یک نفر به راحتی می تواند تمامی سفارشات را ساماندهی کند.

4.مدیریت مالی کلی خشکشویی شما

شما می توایند با یک اپلیکیشن به راحتی درآمد و هزینه را حساب کنید. با اپلیکیشن به جای استخدام چندین فرد برای بخش حسابداری، با کمترین نفرات می توانید حسابداری کسب و کار خود را مدیریت کنید. همچنین می توانید میزان دریافت نقدی توسط کارکنان از مشتریان و دریافت انلاین را به صورت کامل مشاهده کنید.

5. انتخاب دقیق لباس ها توسط کاربر و کاهش اتلاف وقت

طراحی اپلیکیشن خشکشویی

کاربر با اپلیکیشن به راحتی می تواند لباس های مورد نظر خود را که برای شستشو نیاز دارد، انتخاب کند و با مشاهده قیمت به مرحله تکمیل سفارش برود. پس از این بخش مامور شما با مراجعه هر کدام از البسه را تحویل گرفته و به راحتی تایید را در اپلیکیشن فشار خواهد داد. به این ترتیب به راحتی می توانید امار لباس ها را داشته و بدون کوچکترین مشکلی ان را تحویل دهید.

حتی شما می توانید این قابلیت را برای کارمند خود ایجاد کنید تا در هنگام تحویل عکس، لباس های دریافتی را با اپلیکیشن ارسال کند تا در زمان تحویل دچار مشکلی نشوید.

6. سرعت بالای اپلیکیشن و رضایت کاربر از استفاده

اپلیکیشن نیتو نسبت به سایت سرعت بسیاری بالاتری دارد. سایت بر روی مرورگر کاربران اجرا می شود اما اپلیکیشن شما به صورت اختصاصی و جداگانه اجرا می شود. همچنین استفاده از لوکیش و ارسال نوتیکفیکیشن در اپلیکیشن بهتر و تاثیرگذار تر است.

ساخت و طراحی ظاهر اپلیکیشن خشکشویی

یکی از بخش های مهم در طراحی اپلیکیشن ظاهر ان است. ظاهر و یا UI نمادی از کسب و کار شماست. هر چه این بخش حرفه ای تر و به روز تر طراحی شود، اعتماد مشتری به شما و کسب و کار شما نیز بیشتر خواهد شد. گروه ایران وبر با استفاده از جدیدترین تکنولوژِی ها و ترند روز جهانی، اپلیکیشن شما را با توجه به نیاز شما طراحی خواهد کرد. بنابراین بهتر است قبل از طراحی اپلیکیشن از طریق فرم زیر درخواست مشاوره دهید تا همکاران ما در اسرع وقت، با شما تماس بگیرند.

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]

هزینه طراحی اپلیکیشن خشکشویی

طراحی اپلیکیشن خشکشویی

با توجه به نیاز شما و قابلیت هایی که نیاز دارید هزینه متفاوت است. اما شما می توانید به راحتی با پر کردن فرم بالا هزینه دقیق را دریافت کنید. همچنین هزینه حدودی طراحی اپلیکیشن را می توانید در صفحه اختصاصی طراحی اپلیکیشن مشاهده کنید. همچنین می توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.