طراحی اپلیکیشن شرکت تجاری – بازرگانی برای iOS و اندروید

هر روز که به جلو می رویم جایگاه فضای مجازی و گوشی های هوشمند بسیار بیشتر می شود. دلیل آن نیز مشخص است، گوشی های هوشمند همیشه همراه ما هستند و این مزیت اصلی گوشی های هوشمند هستند. مزیت های دیگری نیز وجود دارد که محبوبیت گوشی های هوشمند را بیشتر کرده است. از جمله آن می توان به استفاده راحت اشاره کرد(نیاز به روشن کردن ندارد و …). در کنار این بخش بهتر است یک آمار کلی از بازدید سایت های مختلف را برای شما ارائه کنیم. بیش از 70 درصد از بازدید های از گوشی ها و وسایل دیجیتال است و این آمار هر روز بیشتر می شود. حال طراحی یک اپلیکیشن شرکت تجاری برای کسب و کار شما مزایای مختلفی برای مشتریان شما خواهد داشت. از جمله مهمترین بخش آن می توان به اطلاع رسانی های مهم شرکت شما اشاره کرد. اطلاع رسانی وسیله ی نوتیفیکیشن یکی از بخش های مهمی است که بازدهی بسیار بالایی دارد. در حالی که اطلاع رسانی با اس ام اس  و… بازدهی پایین و مشکلات خاص خود را دارد. همچنین هزینه ی بالایی را به شما تحمیل می کند.در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای طراحی اپلیکیشن شرکت تجاری بازرگانی

قبل از این که بحث در مورد روند و چگونگی طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس شروع کنیم، بهتر است در مورد مزایای طراحی اپلیکیشن شرکت تجاری و بازرگانی صحبت کنیم. مزایای کلی یک اپلیکیشن به صورت زیر می باشد:

حضور در موتور های جستجوی بازار های اپلیکیشن جهانی

معرفی محصولات

معرفی شرکت

امکان اضافه کردن درخواست خرید و مشاوره

امکان ارسال نوتیفیکیشن به مشتریان

امکان ارائه اخبار

امکان ارائه نظر سنجی و …

این امکانات بخشی از امکانات اپلیکیشن شما خواهد بود و شما می توانید امکاناتی مورد نظر خود را نیز به آن اضافه کنید. از جمله می توان ارائه نوبت دهی برای حضور مشتریان و … .

طراحی اپلیکیشن شرکت تجاری - بازرگانی برای iOS و اندروید

طراحی اپلیکیشن شرکت تجاری بازرگانی برای آی او اس

یکی از بخش های بسیار مهم در طراحی اپلیکیشن ، طراحی اپلیکیشن برای سیستم های عامل های رایج است. مهترین سیستم عامل ها، آی او اس و اندروید می باشد. طراحی اپلیکیشن آی او اس به دلیل تحریم های موجود از سوی اپل برای ایران دارای محدودیت های مختلفی از نظر انتشار و طراحی است.با تمام این مشکلات گروه ایران وبر با استفاده از تجربیات متخصصان خود این مشکلات را برطرف کرده است و شما می توانید به راحتی اپلیکیشن خود را در اپ استور اپل داشته باشید. روش های انتشار اپ ای او اس به دو صورت است:

  • انتشار اپ به صورت مستقیم
  • انتشار اپ در اپ استور اپل

انتشار اپ به صورت مستقیم

در این روش اپ شما به صورت مستقیم بر روی سایت شما قرار می گیرد و کاربر با کلیک بر روی بخش نصب به راحتی و به صورت مستقیم اپلیکیشن بر روی دستگاه نصب می شود. در این روش محدودیت های موجود برای اپلیکیشن ها وجود ندارد زیرا که شما اپلیکیشن را در اپ استور منتشر نمی کنید. علاوه بر این زمان انتشار این روش بسیار پایین تر خواهد بود. گروه ایران وبر با همکاری شرکت بین المللی Modern Life Computer این امکان را برای شما به وجود آورده است تا بتوانید به صورت مستقیم اپ خود را منتشر کنید.

انتشار اپ در اپ استور

در این روش، اپ مورد نظر در اپ استور اپل قرار گرفته و می توان با جستجو در اپ استور آن را یافت و به روی دستگاه نصب کرد. در این روش مشکلات خاص تحریم بیشتر بوده و همچنین پروسه تایید اپل و انتشار طولانی تر می باشد.

طراحی اپلیکیشن شرکت تجاری برای اندروید

سیستم عامل دیگری که طراحی برای آن اهمیت دارد، اندروید می باشد. مشکل انتشار اپ برای اندروید کمتر است. دلیل آن نیز وجود بازار های فعال اپ در داخل است. بنابراین به راحتی می توان اپ را در بازار های داخلی منتشر کرد. البته شما می توانید اپ خود را در گوگل پلی نیز منتشر کنید که در این روش نیز مشکلات تحریم وجود خواهد داشت.

در طراحی اپ اندروید تلاش بر آن است که تم اصلی و طراحی مطابق با طراحی انجام شده در آی او اس باشد.

 

شما می توانید همینک برای مشاوره با متخصصان ما با ما تماس بگیرد.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.