طراحی اپلیکیشن موبایل آی او اس و اندروید در تهران | طراحی اپ طراحی اپلیکیشن و برنامه موبایل

طراحی اپلیکیشن موبایل آی او اس و اندروید در تهران | طراحی اپ

طراحی اپلیکیشن  آی او اس و اندروید : در حال حاضر بسیاری از کاربران از موبایل خود برای استفاده از خدمات مختلف استفاده می کنند. داشتن یک اپ موبایل به کسب و کار شما کمک می کند که به راحتی در دسترس باشد و همچنین رضایت مشتریان را افزایش دهید. در کنار این موارد باعث می شود که شما در کسب و کار مورد نظر نسبت به رقبا برتری داشته باشید.

اما در بخش طراحی اپ دو نوع اپلیکیشن اندروید و آی او اس بیشتر مورد نظر است . در ادامه به بررسی هر یک و کار گروه ایران وبر می پردازیم:

طراحی اپلیکیشن آی او اس (آیفون، آیپد) در تهران

طراحی اپلیکیشن آی او اس دارای دشواری های خاص خود است. به طور کلی اپلیکیشن ها سیستم عامل آی او اس دارای محدودیت هایی می باشند. در کنار این محدودیت ها، محدودیت دیگری نیز به وجود می آید و آن محدودیت اننشار اپ در اپ استور می باشد. ما با به روز ترین دانش فنی اپلکیشن آی او اس را طراحی کرده و به روش های مختلف برای شما منتشر می کنیم. از جمله روش هایی که ما برای انتشار اپ استفاده می کنیم به صورت زیر می باشد:

  1. انتشار در اپ استور
  2.  نصب مستقیم

انتشار در اپ استور

در روش اول به صورت مستقیم اپلیکیشن شما در اپ استور منتشر می شود که با سرچ در اپ استور می توانید آن را دانلود کنید. روش دوم به گونه ای است که کاربر با کلیک بر روی لینک نصب برنامه را به صورت مستقیم از وبسایت شما بر روی گوشی خود نصب می کند.(این روش با همکاری شرکت Modern Life Computer انجام خواهد گرفت.)

نصب مستقیم اپلیکیشن آی او اس

همانطور که مشخص شد انتشار اپلیکیشن موبایل برای آی او اس دشواری ها خاص خود را دارد که ما در ابتدا به آن پرداختیم. در کنار این موارد طراحی اپلیکیشن بسیار مهم است که گروه طراحان ایران وبر با تجربه ی چندین ساله در طراحی وب و طراحی بازی آنلاین ، طراحی خاص و مخصوص شما را ایجاد خواهد کرد.

برخی امکانات قابل اجرا در طراحی اپلیکیشن آی او اس

یکی از مواردی که در اپلیکیشن های موبایل بسیار اهمیت دارد قابلیت های مختلف و استفاده از امکانات مختلف گوشی از جمله Gps ، گالری ، ویبره و … می باشد. گروه طراحان ایران وبر بر اساس آنچه شما نیازمند آن هستید امکانات مختلفی را در اپلکیشن شما قرار خواهد داد.

از جمله امکاناتی که ممکن است شما برای اپلیکیشن خود به آن نیاز داشته باشید:

  • عضو گیری در اپلکیشن آی او اس
  • پروفایل کاربری در اپلکیشن آی او اس
  • ارسال نوتیفیکیشن در اپلکیشن آی او اس
  • بهره گیری از گوگل مپز در اپلیکیشن آی او اس
  • اتصال به مطالب سایت و دریافت آخرین مقالات و مطالب در اپلیکیشن آی او اس
  • امکان آپلود عکس و ویدئو در اپلکیشن آی او اس
  • و بسیاری از امکانات دیگر

طراحی اپلیکیشن اندروید در تهران

سیستم عامل دیگری که درصد بیشتری از کاربران را به خود اختصاص می دهد اندروید می باشد. طراحی اپلیکیشن های اندروید با زبان دیگری نسبت به آی او اس انجام می گیرد و تا حدودی می توان برنامه نویسی و طراحی اپلکیشن را همانند آی او اس دانست اما مزیت اصلی اندروید روش های انتشار ان است. در برنامه های اندرویدی پیچیدگی های انتشار وجود ندارد و به همین دلیل زمان کمتری برای انتشار آن صرف می شود.

در اپلیکیشن های اندروید نیز همانند آی او اس گروه ایران وبر با بهره گیری از جدیدترین متد طراحی اپلیکیشن های موبایل به طراحی اپلیکیشن اندروید مورد نظر شما خواهد پرداخت. طراحی اپلکیشن های اندروید نیز اختصاصی می باشد.

طراحی اپلیکیشن موبایل آی او اس و اندروید در تهران

برخی امکانات قابل اجرا در طراحی اپلیکیشن اندروید

در زیر برخی از قابلیت هایی که می توان در اپلکیشن های اندروید در نظر داشتی بیان شده است:

  • عضو گیری در اپلکیشن اندروید
  • پروفایل کاربری در اپلکیشن اندروید
  • ارسال نوتیفیکیشن در اپلکیشن اندروید
  • بهره گیری از گوگل مپز در اپلیکیشن اندروید
  • اتصال به مطالب سایت و دریافت آخرین مقالات و مطالب در اپلیکیشن اندروید
  • امکان آپلود عکس و ویدئو در اپلکیشن اندروید
  • و بسیاری از امکانات دیگر

 

طراحی سایت همگام با اپلیکیشن

در کنار بسیاری از اپلیکیشن ها، سایتی همگام با اپلیکیشن وجود دارد. به این صورت که کاربر می تواند از طریق سایت نیز وارد اکانت خود شود و بسیاری از کار های مختلفی را مانند مدیریت اکانت و … را انجام دهد. ما در گروه ایران وبر علاوه بر طراحی اپلیکیشن های شما، قابلیت ایجاد سایتی متفاوت و همگام با اپلیکیشن شما را داریم. آنچه که در طراحی وبسایت ایران وبر نیز اهمیت فراوان دارد طراحی متفاوت سایت می باشد. علاوه بر این طراحی ، کد نویسی سایت نیز به صورتی کاملا استاندارد با موتور های جستجو خواهد بود.

 

برای مشاوره ی رایگان همینک با ما تماس بگیرید. متخصصان ما آماده ی پاسخگویی به شما می باشند.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.