طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا و منزل مسکونی

طراحی اپ اجاره ویلا و منزل مسکونی :امروزه اجاره ویلا و منزل مسکونی تبدیل شده به یکی از مشکلات سفر . برای همین ، گروه ایران وبر بر ان شده است تادبا ارائه ایده های تازه گامی مهم در رونق کار عزیزان صاحب ویلا برداشته باشد .

عدم منازل خوب و مناسب ، کمبود وقت برای گرفتن مکانی مناسب ، تفاوت قیمتی ، قابل اعتماد نبودن افراد و… همه و همه باعث شده است تا طراحی اپ اجاره ویلا به یکی از الزامات تبدیل گردد.

یکی از ویژگی های اپ اجاره ویلا ،بارگذاری تصاویر سه بعدی و متنوع تا مشتریان گرامی حداکثر دید را بر روی انتخاب خود داشته باشند.

اجاره منزل مسکونی نیز از دغدغه های زوج های جوان بوده که میتوان با تخفیف هایی باور نکردنی انان را به سمت اپ خود جذب کرده و اپ اجاره ویلا خود را در سطح شهر بدرخشانید.

از سایر امکانات در دسترس اپ اجاره ویلا و منزل مسکونی ، پیشنهادات هفتگی بوده که به صورت نئتیفیکیشن به کاربران عزیز ارسال می گردد.

در قسمت نظرات اپ اجاره ویلا و منزل مسکونی ، میتوان از نظرات کاربران محترم بهره مند شد تا هم در سیاست کاری خود تجدید نظر کرد ویا فراهم کردن منازلی مطابق با نظرات کاربران .

طراحی سایت نیز از اقدامات مهم یک سرمایه گذار بوده که با تمامی المان های دراختیار خود ، اقدامات زیربط را تحت کنترل در اورده و سود خالص خود را ترقی بخشد.

در طراحی سایت مخصوص اجاره ، نیز میتواند با مشاوره انلاین و یشنهاد های ویژه و فروشگاه انلاین ، منازل اجارهای خود را به پیش اجاره گذاشته و قسمتی از هزینه های مربوط را بابت تعهد مشتری دریافت کند.

طراحی اپ اجاره ویلا و منزل مسکونی

انتشار و طراحی اپ اجاره ویلا و منزل مسکونی مخصوص ای او اس واندروید

در انتشار و طراحی اپ اجاره ویلا و منزل مسکونی ، مخصوص ای او اس مشکلاتی بر سر راه وجود دارد اما ایران وبر با همکاری با شرکت بین المللی  Modern life computer توانسته با ارائه دو راهکار خاص شما را در این راه راهنمایی کند.

یکی از این راه ها  نصب مستقیم اپ از طریق سایت شما بوده که ما نیز همین راه را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم .به علت انکه هم دسترسی کاربر سریع تر است و هم مشکلات اپ استور را به همراه ندارد. اما راه دوم ما نیز همان اپ استور بوده که نسبت به سلیقه مشتریان راه مناسبی تلقی می شود .

در سیستم عامل اندروید که میتوان از سیستم نوتیفیکشن بهره ببریم ، تمامی کاربران را از اطلاعات جدید منازل و ویلاهای جدید اگاه سازید.

طراحی اپ اجاره ویلا و منزل مسکونی

هم اکنون می توانید با مشاوران ایران وبر در تماس باشید…

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.