طراحی اپلیکشین و سایت صرافی

 

طراحی اپلیکیسن صرافی یکی از ایده های نو و به روز ایران وبر میباشد که کمتر کسی تا به امروز به فکر چنین طراحی افتاده است .

صرافی های سراسر کشور با مشکلات عدیده ای از قبیل بالا پایی ن رفتن قیمت ها و نوبت دهی به مراجعان رو برو هستند .

در طراحی اپ صرافی ، میتوان قیمت ها را لحظه به لحظه گزارش داد و با ارایه کردن خدماتی از قبیل رزرو و افزودن مهلت برای مشتریان از سود کلانی برخوردار شد.

خرید انلاین یکی دیگر از مزیت های چنین اپی بوده که علاوه بر ان دادن نوتیفیکیشن قیمت در هر لحظه حساس به ضریب عملکرد صرافی افزوده و توایی مشتریان را بهبود می بخشد.

یکی از دغدغه های مشتریان تغییر قیمت سکه و ارز میباشد .

این نوسانات توسط جداول به خصوصی در اپ طارحی شده برای شما دوستان به وضوح تصمیم گیری مشتریان را سازمان داده و تلاش میکند تا با ارایه به روز ترین امکانات دسترس طراحان ما مشتریان بیشتری به سمت اپ شما کشیده شوند .

 

انتشار و طراحی اپلیکشین صرافی ای او اس

طراحی اپ مخصوص سیستم افزار های ای او اس یکی از ملزومات افزایش کاربر در بازار اینترنتی می باشد . مخصوصا که بسیاری از کاربران به سمت گوشی های اپل هجوم اورده اند .

طراحی و انتشار اپ صراقی ای او اس ویژگی های خاصی نسبت به نسخه اندروید خود دارد .گروه ایران وبر با همکاری شرکت بین المللی Modern life computer  به سادگی تمامی مراحل طراحی و انتشار اپ را طی مینماید.

 

انتشار و طراحی اپلیکشین صرافی اندروید

به قطعیت میتوان پر کاربر ترین سیستم عامل حال حاضر دنیا مربوط میشود به اندروید . طراحی اپ صرافی برای اندروید نیز از ویژگی هایی از قبیل ارسال نوتیفیکشن و….. برخوردارست.

انتشار اپ توسط گروه ایران وبر به دو صورت امکان پذیر است . اول اینکه اپ را گوگل بلی قرار می دهیم .

روش خاص ما اینست که اپ را در سایت خودتان قرار داده تا کاربران بتوانند به راحتی به اپ مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

طراحی سایت صرافی

علاوه بر طراحی اپ صرافی ، طراحی سایت مخصوص صرافی از اولین قدم های ورود به بازار دیجیتالی دنیا به حساب می اید.در طراحی سایت صرافی ، توجه به میزان تبادلات و میزان سود دلخواه تاثیر به سزایی در طراحی شکیل سایت دارد.

در طراحی سایت مخصوص صرافی وجود قسمت های انلاین که دقیقه به دقیقه مطالب را به روز کرده و ایجاد قسمت فروشگاه اینترنتی برای کاربران اینترنت از مهمترین مسایلی است که یک طراح بایست برای صرافی های محترم در نظر بگیرد.

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.