طراحی اپلیکیشن مشاوره املاک – برآورد هزینه اپ املاک طراحی اپلیکیشن و برنامه موبایل

طراحی اپلیکیشن مشاوره املاک – برآورد هزینه اپ املاک

به مرور که به پیش می رویم همه ی کارهای سنتی به دیجیتالی شدن رو می آورند دلیل اصلی این موضوع نیز سود بسیار زیاد در بخش فناوری های نو می باشد. در این راستا بسیاری به اپلیکیشن برای کسب و کار خود نیاز دارند. طراحی اپلیکیشن  مشاوره املاک  یکی از این موارد است که در ادامه به بررسی ان خواهیم پرداخت. با ایران وبر همراه باشید.

در حال حاضر بسیاری از روش های سنتی برای ارائه خدمات منسوخ شده و تکنولوژی و فناوری جای آن را گرفته است. از جمله آن می توان به تاکسیرانی اشاره کرد که با به بازار آمدن اپلیکیشن های اسنپ و تپسی این کار به کلی تغییر کرد. این تغییر باعث خرسندی دو طرفه می باشد. به این معنا که هم مشتری از این سفارش راضی است و هم رانندگان! این یکی از بخش هایی از بخش های مختلف است که تحت تاثیر قرار گرفته است. یکی دیگر از مواردی که باز باعث تغییر شد، اپلیکیشن هایی مانند زود فود و ریحون می باشد. این اپلکیشن ها در حوزه های خود تغییرات وسیعی ایجاد کرده اند و گروه ایران وبر خوشبختانه با بهره گیری از جدید ترین زبان های برنامه نویسی دنیا قادر به طراحی هر نوع اپلیکیشنی است. اما یکی از حوزه هایی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است بخش املاک است. شاید سایت هایی برای این موارد وحود داشته باشد اما بحث اصلی این موضوع این است که بنیاد تکنولوژی امروزه اپلیکیشن ها می باشند. شما همیشه موبایل خود را در اختیار دارد در صورتی که شاید به لپ تاپ و … دسترسی نداشته باشید و همین موضوع باعث اهمیت دو چندان موبایل های می باشد.

ویژگی ها ی طراحی اپلیکیشن مشاوره املاک

یکی از بخش های مهم هر اپلیکیشن امکانات آن است. این امکانات است که اپلیکیشن را متفاوت می کند. برخی از مهمترین ویژگی هایی که می توان برای طراحی اپلیکیشن املاک و اپلیکیشن مشاوره املاک به آن اشاره کرد از قرار زیر است:

طراحی اپلیکیشن املاک و مشاوره املاک برای اندروید و آیفون

استفاده از نقشه در اپ املاک

داشتن یک اپ املاک، می تواندبسیاری از مشکلات شما را برطرف کند. می توانید به راحتی املاک مختلف را داخل اپلیکیشن نشان دهید بر روی نقشه نمایش دهید.

استفاده از جی پی اس برای اپ

شما می توانید به راحتی از جی پی اس موبایل کاربران برای یافتن، املاک نزدیک به ان ها استفاده کنید. همچنین می توانید با داشتن این لوکیشن، با اضافه شدن یک مکان جدید، وجود ملک جدید را به کاربران خود اطلاع دهید.

نمایش تصاویر در اپلیکیشن املاک

شما در اپ خود می توانید تصاویر مختلف از واحد را همچون دیوار نمای دهید. کاربران نیز با مشاهده این تصاویر با شما تماس برقرار خواهند کرد. همچنین می توانید نقشه واحد مورد نظر را نیز داخل اپلیکیشن قرار دهید.

دریافت هزینه بابت ثبت مکان در اپلیکیشن

کاربران شما نیز در صورتی که تمایل داشته باشید، می توانند ملک خود را با پرداخت هزینه داخل اپ ثبت کنند. به این صورت می توانید درآمد جداگانه ای نیز برای کسب و کار خود نیز داشته باشید.

هزینه
طراحی اپلیکیشن مشاوره املاک

برآورد هزینه اپلیکیشن مشاوره املاک با توجه به قابلیت های مورد نیاز انجام  می شود. اما شما می توانید از طریق لینک رو به رو به بخش استعلام هزینه اپلیکیشن مراجعه کنید و قیمت تقریبی طراحی اپلیکیشن املاک را بدانید.


هزینه طراحی اپلیکیشن

اپلیکیشن مشاوره املاک برای پلتفورم های مختلف (اندروید و آی او اس)

یکی از بخش های مهم در طراحی اپلیکیشن، طراحی برای پلتفروم های اندروید و آی او اس است. بهترین انتخاب طراحی اپلیکیشن برای هر دو سیستم است. اما به هر دلیل و با توجه به جامعه هدف شما، می توان یکی را ارجح دانست.

طراحی اپ آی او اس

طراحی برنامه موبایل املاک برای ای او اس می تواند مزایای زیادی برای شما به همراه اورد. از جمله مهمترین مزایای طراحی اپ موبایل برای ای او اس می توان به جامعه هدف ان اشاره کرد. جامعه هدف که سیستم عامل ای او اس  را استفاده می کنند، جامعه ای با درآمد بیشتری هستند. به همین منظور هزینه بیشتری بابت خدمات پرداخت می کنند.

ما در گروه ایران وبر با استفاده از جدید ترین روش های برنامه نویسی و با استفاده از برنامه نویسان مجرب در زمینه طراحی اپلیکیشن آی او اس این خدمت را ارائه می کنیم. آنچه که بخش طراحی اپلیکیشن آی او اس، مشکلات بیشتری به وجود اورده است بخش انتشار اپلیکیشن می باشد. این که چگونه شما بتوانید اپلیکیشن خود را در اپ استور منتشر کنید یکی از مشکلات جدی شما خواهد بود البته ما با توجه به این مشکل راهکار های مختلفی برای شما خواهیم داشت. ما با استفاده از تجربه ی چندین ساله خود اپلیکیشن شما را در اپ استور منتشر خواهیم کرد. البته روش های دیگری نیز برای انتشار وجود دارد. از جمله به روش نصب مستقیم می توان اشاره کرد. در روش نصب مستقیم کاربران همانند اندروید با کلیک بر روی لینکی که در سایت شما قرار دارد اپلیکیشن را نصب خواهند کرد. برای این مورد گروه ایران وبر با شرکت Modern Life Compter همکاری می کند و این امکان را برای شما به ارمغان می آورد.

طراحی اپلیکیشن املاک و اپلیکیشن مشاوره املاک - نصب اختصاصی

طراحی اپلیکیشن مشاوره املاک برای اندروید

یکی از سیستم های بسیار پر طرفدار دیگر اندروید است. برنامه نویسی اپلیکیشن به روشی دیگر انجام می گیرد و ما با استفاده از برنامه نویسان مجرب طراحی اپلیکیشن اندروید شما را انجام خواهیم داد.

انتشار اپلیکیشن های اندروید از پیچیدگی کمتری برخودار است. اما در صورتی که بخواهید اپلیکیشن خود را در گوگل پلی منتشر کنید، به دلیل تحریم های اپل مجدد با مشکل رو به رو خواهید شد. گروه ایران وبر در این بخش نیز در کنار شما خواهد بود و با روش های مختلف و تجربه خود، اپ شما را در گوگل پلی منتشر خواهد نمود.

تمام سعی در طراحی اپلیکیشن املاک این است که این اپلیکیشن برای ای او اس و اندرود با استفاده از المان های طراحی هر یک از دو سیستم دارای طراحی پایه باشند.

نظرات مشتریان

کیارش کاملی
کیارش کاملیمدیر فنی انجمن نفت ایران Read More
شرکت فرتاک، کار خودش رو به خوبی بلده و با پشتیبانی خود باعث شد که ما کمترین دغدغه رو برای مسائل سایت وسیستم اموزش مجازی داشته باشیم. بازم ازشون تشکر می کنم.
دهقان
دهقانرییس سافاری استان یزد Read More
اپلیکیشن سافاری من، دقیقا اون چیزی بود که ما می خواستیم. تمام قابلیت ها به خوبی پیاده شده بود و به راحتی تونستیم، بدون هیچ دغدغه استارتاپ خود را شروع کنیم. پشتیبانیشون واقعا عالی بود.
ساجدی
ساجدیمدیر انتشارات کلک معلم Read More
سایت ما تقریبا 5 سال پیش طراحی شده است. ایران وبر همچنان پیشتبانی ما هستند.
قاسمی
قاسمیمدیر فنی اطلس حامی پارس Read More
ممنونیم از پشتیبانی خوبشون. هم سئو و هم بخش طراحی برای دو زبان به خوبی انجام شد.
Previous
Next
طراحی اپلیکیشن مشاوره املاک چقدر هزینه دارد؟

در بخش برآورد هزینه ایران وبر، به صورت کامل تمام موارد ذکر شده است. کافی است به صفحه  هزینه طراحی اپلیکیشن مراجعه کنید.

چه قابلیت هایی داخل اپلیکیشن املاک می توانیم داشته باشیم؟

شما هر نوع قابلیتی را می توانید در اپلیکیشن املاک خوذ داشته باشید. بخش فنی گروه ایران وبر هر گونه امکانی که شما نیاز داشته باشید را اجرا خواهد نمود.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.