طراحی اپلیکیشن خودرو ، نمایشگاه ماشین و خرید و فروش خودرو برای اندروید و iOS طراحی اپلیکیشن و برنامه موبایل

طراحی اپلیکیشن خودرو ، نمایشگاه ماشین و خرید و فروش خودرو برای اندروید و iOS

امروزه بسیاری از کسب و کار ها به سمت دیجیتال شدن سوق پیدا کرده اند. این موضوع دلایل زیادی دارد که از مهمترین آن ها پیشرفت اینترنت و سطح تکنولوژی است. گوشی هوشمند یکی از انقلاب های تکنولوژی بود که بسیاری از کسب و کار ها را تغییر داد و کسب و کار های جدیدی را ایجاد کرد. حال سوال اصلی که به وجود می آید مزیت اپلیکیشن نسبت به سایت می باشد. بسیاری بر این باورند که یک سایت برای کسب و کارشان کفایت می کند! حال ایا این اعتقاد صحیح است یا خیر؟ جواب این سوال به خوبی مشخص است . یک سایت نمی تواند جای اپلیکیشن را بگیرد همانطور که اپ نیز نمی تواند جای سایت را بگیرد. حال درادامه به بررسی طراحی اپلیکیشن خودرو و نمایشگاه خودرو  توسط گروه طراحان ایران وبر خواهیم پرداخت. با گروه طراحان ایران وبر همراه باشید.

مزیت اپلیکیشن خودرو و نمایشگاه ماشین

قبل از بررسی اختصاصی اپلیکیشن اندروید و آی او اس بهتر است که مزیت های کلی طراحی اپلیکیشن خودرو  و نمایشگاه خوردو را توضیح دهیم:

  • امکان ارسال نوتیفیکیشن
  • درگیر کردن کاربر و همچنین کاربری راحت
  • امکان استفاده موقعیت جغرافیایی و پیدا کردن نزدیک ترین ها
  • امکان بهره بردن از فضای داخل گوشی
  • نمایش تصاویر مکان مورد نظر
  • امکان درج مشخصات و توضیحات
  • امکان دریافت هزینه برای ثبت خودرو
  • امکان دریافت هزینه برای مشاهده اطلاعات تماس فروشنده
  • امکان نمایش خودرو های نمایشگاه
  • و …

یکی از بخش های که در طراحی اپ اهمیت فراوان دارد طراحی اپلیکیشن برای سیستم عامل های پر کاربر می باشد. مهمترین سیستم عامل ها آی او اس و اندروید می باشد. که هر کدام با توجه به پلتفورم مجزا دارای مشکلات خاص خود می باشند. حال به بررسی هر کدام و ویژگی های هر کدام برای طراحی اپ می پردازیم.

طراحی اپلیکیشن خودرو برای آی او اس

یکی از سیستم عامل های معروف سیستم عامل آی او اس است که توسط اپل طراحی و پشتیبانی می شود. طراحی و انتشار اپلیکیشن این سیستم عامل دارای ویژگی های خاص خود می باشد. به دلیل تحریم کشور ایران انتشار اپ با مشکلاتی رو به روست. حال ما در گروه ایران وبر با استفاده از تجربه ی چندین ساله خود روش های مختلفی برای دور زدن این تحریم ها برای کاربران ایران مهیا کرده است. روش های انتشار اپ برای ای او اس به سه روش انتشار است که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم:

  • در بخش تست فلایت
  • انتشار در اپ استور داخلی
  • انتشار در اپ استور اصلی اپل

انتشار در بخش تست فلایت اپل

در این روش برنامه در بخش تست فلایت اپل منتشر خواهد شد. و کاربر می تواند از سایت شما لینک را دریافت کرده و با نصب تست فلایت اپ از قابلیت ها اپلیکیشن بدون پرداخت هیچ هزینه ی داخلی بهره ببرد. همچنین در این روش تحریمی وجود نخواهد داشت.

انتشار اپ نمایشگاه خوردو به صورت مستقیم

انتشار در اپ استور داخلی

در این روش اپلیکیشن شما در استور های داخلی منتشر خواهد شد. این روش هیچ محدودتی برای شما نخواهد داشت و فقط کاربران شما باید اشتراک استور ها داخلی را تهیه کنند که ممکن است به دلیل هزینه بالا از این کار صرف نظر کنند.

انتشار در اپ استور اصلی اپل

در این روش اپلیکیشن شما به زبان انگلیسی در اپ استور قرار خواهد گرفت و تایید خواهد شد. در برنامه نویسی اپلیکیشن زمانی که اپ داخل ایران باشد، زبان برنامه فارسی خواهد شد.

طراحی اپلیکیشن خودرو و نمایشگاه خودرو برای اندروید

سیستم عامل دیگری که کاربران بسیاری را به خود اختصاص داده است، سیستم عامل اندروید می باشد. این سیستم عامل از نظر مشکلات انتشار مانند آی او اس نمی باشد. دلیل ان نیز مشخص است، به راحتی از طریق سایت و منابع دیگر قابل نصب است. همچنین مارکت های بومی بسیار وجود دارد که مشکل انتشار اپ را برطرف کرده است. در طراحی اپلکیشن خودرو و نمایشگاه ماشین گروه ایران وبر تمام تلاش خود را انجام می دهد که طراحی اپلیکیشن های ای او اس و اندروید همگام با هم باشد.

در سیستم عامل اندروید نیز ارسال نوتیفیکیشن و قابلیت های مختلف از جمله استفاده از جی پی اس و … نیز قابل استفاده می باشد.

طراحی سایت و سیستم اختصاصی اپلکیشن خودرو

در کنار طراحی اپلیکیشن خودرو و نمایشگاه شما گروه ایران وبر طراحی سایت و سیستم اختصاصی سایت شما را به صورت کاملا اختصاصی انجام خواهد داد. گروه ایران وبر با استفاده از جدیدترین متد طراحی تحت وب سیستم های با امنیت بالا و با سه لایه امنیتی را برای شما ایجاد خواهد نمود. در پنل طراحی شده امکان تعیین نقش پشتیبانی، مدیر، حسابدار و … وجود دارد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره همینک با متخصصان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

چه قابلیت هایی اپلیکیشن خودرو و نمایشگاه خودرو می تواند داشته باشد؟

قابلیت های مختلفی می تواند داشته باشد که با نظر و ایده شما قابل اجرا می باشد. از جمله ان ها می توان به لیست خودرو ها ، نمایش جزیئات و تصاویر خودرو ، ارسال نوتیفیکیشن ، امکان قرار دادن تگ فروش رفت و ….

برای طراحی اپ نیاز به طراحی سایت نیز هست؟

شما می توانید اپلیکیشن را به تنهایی سفارش دهید. اما برای بازدهی بهتر، استفاده از سایت الزامی است. سایت یک ابزار دیجیتال مارکتینگ بسیار ارزان است که باعث می شود درآمد ها زیادی برای شما کسب شود. شاید برای هر دلار هزینه برای سایت 100 دلار برگشت هزینه برای شما به همراه داشته باشد! البته این امر می تواند با طراحی اپلیکیشن همراه شود.

برای شروع طراحی چه کاری باید انجام دهم؟

برای شروع طراحی اپلیکیشن می توانید برای مشاوره رایگان با همکاران ما تماس برقرار کنید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.