طراحی اپلیکیشن فروشگاه عطر وادکلن

طراحی اپ فروش عطر و ادکلن :در صنعت امروزه مد ، تعداد قابل توجهی از نوجوانان وجوانان به سمت عطر و ادکلن های مارک و اصلی روی اورده اند. توجه زیاد به عطر نبز سبب شده است گروه ایران وبر بر ان شود تا ایده طراحی اپ ان را به شما پیشنهاد بدهد.

بسیاری از کاربران فضای مجازی  که تا حدودی با ان سرو کار داند  در هیه هدیه ای برای دوستان و یا خانواده خود به فروشگاه عطر وادکلن مراجعه می کنند. در راه چنین عزیزانی چندین مورد وجود ندارد تا بتوانند انتخاب خود را با اطمینان مشخص کنند . یکی از ان اصول ، نداشتن اطلاعات از بو ان میباشد. کادو نداشتن کالا نیز از دغدغه این افراد می باشد. شما با طراحی اپ فروش عطر وادکلن می توانید از امکاناتی چون :

فروش انلاین ، مقایسه کالا های هم طراز و…… بهره ببرید که در ادامه بیشتر در مورد امکانات حرف به میان خواهیم اورد.

در طراحی اپ فروش عطر و ادکلن از امکانات بی نظیر دیگری از قبیل:

ارائه فیلتر های هوشمند با تاریخچه اقدامات کاربر

رائه پیشنهادات بی نظیر با توجه به عطر  وادکلن های مورد نظر و سرچ شده توسط کابر

ارائه لیستی از کالا های مقرون به صرفه روز

ارائه لیست اف های مورد نظر شماطراحی اپ فروش عطر وادکلن

و……..

انتشار و طراحی اپ فروش عطر و ادکلن مخصوص ای او اس

سیستم عامل ای او اس با رابط کاربری خاص خودش تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی را به سمت خود کشانده است . انتشار اپ مخصوص ای او اس را به دوصورت پیشنهاد می کنیم . گروه ایران وبر با همکاری گروه بین المللی Modern life computer توانسته به صورت ساده اپ مورد نظر شما رادر سایت مخصوص به فروش و یا در اپ استور قرار دهد تا کاربران به راحتی به اپ شما دسترسی پیدا کنند.

 

 

طراحی اپ فروش عطر و ادکلن

طراحی اپ فروش عطر و ادکلن مخصوص اندروید

یکی دیگر از سیستم عامل های که در دسترس بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار دارد اندروید بوده که در طراحی اپ فروش عطر و ادکلن توسط گروه ایران وبر ، ارائه نوتیفیکشن می تواند محصولات جدید و یا با تخفیف های بی نظیر را معرفی کند.

علاوه بر طراحی اپلیکیشن ، طراحی سایت مخصوص به اجرا در اوردن ایده خود مناسب ترین کار به حساب می اید.طراحی سایت علاوه  بر تسهیل دسترسی کاربران به اپ شما و خدمات ارائه شده توسط شما ، به امنیت اپ های شما می افزاید در حالی که وجود فروشگاه انلاین بر روی سایت نیز از اسان ترین دسترسی تمامی کارران به ان برشمرده می شود.

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.