طراحی اپلیکیشن کارخانه و تولیدی لبنیات

لبنیات بخش جدا ناپذیر زندگی جامعه ایرانی است. محصولات مختلفی از سبد خرید خانواده های ایرانی، لبنیات است. لبنیات بیشتر از شیر گاو، گوسفند، بز و … به دست می آید.شیر، ماست، کره ، خامه، سرشیر، کشک، مشکه ،بستنی، دوغ و … محصولاتی است که به عنوان لبنیات شناخته می شود.

با پیشرفت جامعه بشری، فضای دیجیتال و مجازی بخشی است که برای اینده پیش بینی شده است. در حال حاضر بسیاری از کسب و کار ها رو به بخش مجازی اورده اند و این مورد هر روز افزایش خواهد یافت. چنان وسعت خواهد گرفت که حضور نداشتن در فضای مجازی برابر با یک باخت بزرگ است.

فضای مجازی از بخش های مختلفی تشکیل شده است:

  • سایت
  • اپلیکیشن
  • شبکه های مجازی

بسیاری از کسب و کار ها به دلیل رایگان بودن شبکه های مجازی ابتدا از ان شروع می کنند و باور دارند که حضور در شبکه های مجازی به معنی حضور در فضای مجازی است. باید این نکته را خاطر نشان کرد که شبکه های مجازی هر لحظه امکان فیلتر شدن را دارا می باشند. همچنین در کنار این موارد هر لحظه ممکن است توسط شبکه مجازی، پیج و صفحه شما بسته شود. بنابراین شبکه های مجازی کمک کننده به شما در فضای مجازی هستند و خود به تنهایی به عنوان شبکه مجازی شناخته نمی شوند.

دو بخش سایت و اپلیکیشن از بخش های بسیار مهم هستند که می توانند حضور شما در فضای مجازی را میسر کنند.

اطلاعات و ویژگی های طراحی سایت لبنیات مطلبی است که برای طراحی سایت به شما کمک خواهد کرد.

اما بخش اصلی این مطلب طراحی اپلیکیشن و برنامه موبایل لبنیات برای کارخانه ها و تولیدی ها و حتی بخش پخش لبنیات است. در ادامه به بررسی ویژگی هایی که یک اپلیکیشن می تواند در اختیار شما قرار دهد، خواهیم پرداخت.

ویژگی های اپلیکیشن کارخانه و تولیدی لبنیات

در ادامه لیستی از ویژگی هایی که می تواند در اپلیکیشن به شما کمک کند، نام برده شده است:

  • امکان دسترسی به شما از طریق اپلکیشن و به راحتی
  • امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربران
  • امکان کد تخفیف بر روی محصولات
  • فروش شگفت انگیز
  • امکان خرید به راحتی و با چند کلیک
  • امکان انتخاب مکان بر روی نقشه
  • امکان مشاهده سوابق سفارش
  • امکان انتخاب سبد های خرید گذشته و خرید با یک کلیک
  • امکان نظر دادن و ارسال پیشنهادات
  • امکان پشتیبانی انلاین
  • امکان شرکت در قرعه کشی
  • امکان باشگاه مشتریان
  • و …

این موارد بخشی از قابلیت هایی است که می توانید برای طراحی اپلیکیشن خود داشته باشید. شما می توانید هر قابلیت مورد نظر خود را بر روی اپلیکیشن خود به صورت اختصاصی داشته باشید.

امکان دسترسی به شما از طریق اپلکیشن لبنیات و به راحتی

یکی از مواردی که در این روز ها بسیار مهم است، حضور بر رو موبایل مشتریان است. دلیل این اهمیت چیست؟ برای بررسی بهتر این موضوع، ابتدا خود را مجسم کنید. پس از بیدار شدن، اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ به احتمال بسیار زیاد چک کردن گوشی خود است. بنابراین زمانی که شما بر روی گوشی کاربری حضور داشته باشید و یک پیامی ارسال کنید در ابتدای صبح پیام شما مشاهده می شود و بخش بازاریابی شما به خوبی می تواند، کمپین های مختلف را طراحی کند.

در کنار این مورد در حال حاضر بسیاری از کاربران با وجود فضای مجازی، راحت طلب شده اند. به این معنی که سفارش لبنیات از طریق اپلیکیشن را به سفارش از طریق سایت لبنیات ترجیح می دهند. به این صورت شما می توانید با داشتن یک اپلیکیشن این کاربران را نیز مشتری دائمی خود نمایید.

امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربران

یکی از ویژگی های بسیار مهم اپلیکیشن ها، پوش نوتیفیکیشن ها است. پوش نوتیفیکیشن ها به شما کمک می کند که بتوانید به صورت رایگان پیام های مختلف از جمله تبلیغ، کد تخفیف و … را برای کاربران خود به رایگان ارسال نمایید. به همین منظور کاربران با نصب اپلیکیشن شما به شما این اجازه را خواهند داد و شما با توجه به برنامه ریزی بخش مارکتینگ خود یا مشاوران مارکتینگ ایران وبر، اقدام به ارسال کد تخفیف، تبلیغ کالا و … خود خواهید نمود.

به این صورت مشتریانی که شاید شما را از فراموش کرده اند را به خریدار تبدیل خواهید نمود. پوش نوتیکفیشن برای اندروید و ای او اس قابل استفاده است و نمونه ای از پوش نوتیفکیشن در تصویر زیر قابل مشاهده است.

طراحی اپلیکیشن کارخانه و تولیدی لبنیات - پوش نوتیفیکیشن

امکان کد تخفیف بر روی محصولات

یکی از بخش هایی که در برنامه اندروید و ای او اس کار را برای تولیدی، کارخانه یا پخش لبنیات شما مفید واقع می شود، بخش کد تخفیف است. بخش کد تخفیف به شما کمک می کند که بتوانید در مواقع مختلف برای بازاریابی، به کاربران خود کد های تخفیف اختصاصی بدهید. به این منظور شما می توانید حداکثر تخفیف و همچنین شماره همراهی که می تواند از تخفیف استفاده کند را برای هر کد در نظر بگیرید.

امکان انتخاب مکان بر روی نقشه در اپلیکیشن کارخانه و تولیدی لبنیات

یکی از بخش هایی که در سفارش های انلاین و برای واحد فروش و حمل و نقل بسیار مهم است، مکان کاربر است. شما با دریافت لوکیشن و یا موقعیت مکانی کاربر می توانید سرعت تحویل کالا را به شدت افزایش دهید و با همین یک قابلیت نیاز به نیروی حمل نقل شما را کاهش داده و با نیروی انسانی کمتری می توانید کار تحویل روزانه را انجام دهید.

امکان باشگاه مشتریان

یکی دیگر از ویژگی هایی که می توانید برای خود داشته باشید، بخش باشگاه مشتریان است. با این کار مشتریان را به شرکت و برند لبنیات خود وفادار می کنید و به همین راحتی می توانید فروش و مشتریان خود را افزایش دهید. در بازاریابی یک بحث وجود دارد که در صورتی که شما بتوانید 10 درصد از مشتریان حال حاضر خود را راضی نگه دارید درآمد شما 33 درصد بیشتر می شود.

این بخش ها، بخش هایی بسیاری مهمی بود که توضیح داده شد. شما می توانید برای دریافت مشاوره، از فرم بالا استفاده کرده و شماره همراه خود را وارد کنید و یا با ما تماس برقرار کنید.

طراحی اپلیکیشن اندروید و ای او اس برای تولیدی و کارخانه لبنیات

یکی از بخش های بسیار مهم طراحی اپلیکیشن برای دو پلتفورم اندروید و آی او اس است. دلیل این امر نیز کاربران زیادی است که این دو پتلفورم در دنیا به خود جذف کرده اند. طراحی اپلیکیشنی که در هر دو پلتفورم ظاهر اصلی را حفظ کند و سرعت بالایی داشته باشید از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین در کنار طراحی استاندارد، بخش انتشار ان نیز بسیار مهم است. انتشار اپ های اندروید بر روی گوگل پلی و همچنین انتشار اپ های ای او اس بر روی اپ استور به دلیل تحریم، محدودیت های جدی ای داراست. به همین منظور ایران وبر شما را در این امر کمک خواهد کرد.

طراحی اپلیکیشن کارخانه و تولیدی لبنیات

با خدمات ایران وبر، شما حتی می توانید بر روی اپ استور اپلیکیشن خود را منتشر کنید. به هر نحو ایران وبر با داشتن اکانت دولوپر اپل، به شما کمک می کند که بتوانید بر روی استور های داخلی مانند سیب اپ و سیبچه به راحتی اپ خود را منتشر کنید.

همینک می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس برقرار کنید. همکاران ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

موضوعات مرتبط لبنیات

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.