طراحی اپلیکیشن کارخانه بیسکویت ، کیک و کلوچه

طراحی اپلیکشن برای کارخانه بیسکویت ، کیک و کلوچه یکی از قابلیت هایی است که می تواند به شما کمک کند که از امکانات دیجیتال موبایل ها برای کسب و کار و کارخانه خود استفاده کنید. در کارخانه بیسکویت، کیک و کلوچه، به تولید این محصولات پرداخته می شود و یکی از مهمترین مسائل در این نوع کارخانه، شرایط نگهداری به نسبت راحت این محصولات است. در قیاس با محصولاتی مثل بستنی و … این نوع محصولات به راحتی قابل نگهداری هستند و کارخانه ها می توانند به راحتی این محصولات را انلاین به فروش برسانند.

چرا اپلیکیشن کارخانه بیسکویت

یکی از بحث هایی که ابتدای امر پیش می اید، دلیل و چرایی اپلیکیشن کارخانه است. اپلیکیشن قابلیت های مختلفی را برای شرکت ها و کارخانه ها به وجود می اورد. از جمله دسترسی به GPS ، امکان ارسال نوتیفیکیشن، امکان ذخیره فایل بر روی گوشی و دانلود و … . اما مهمترین مزیت های اپلیکیشن، دسترسی پذیری است. برای شروع بهتر است این مسئله را با یک مثال آغاز کنیم. شما و بسیاری از مردم در عادت جدید زندگی و در دنیای دیجیتال، بعد از بیدار شدن، اولین کاری که انجام می دهند چک کردن گوشی خود است.

حال اگر از طریق گوشی شما پیامی به کاربر داده باشید و … به راحتی قابل مشاهده است. در کنار این موضوع ما بسیار راحت تر هستیم که از اپلیکیشن استفاده کنیم تا نسخه وب! اپلیکیشن سرعت بیشتری داشته و با توجه به طراحی اختصاصی برای موبایل ها، از سردرگمی کاهش می دهد. برای مثال شما اگر اپ دیجی کالا را روی گوشی خود داشته باشید، بدون شک از اپ اقدام به سفارش می کنید. همچنین نام دیجی کالا در گوشی همیشه جلوی چشمان شماست و از برند بیش از پیش در ذهن شما جا باز می کند.

قابلیت های اپلیکیشن موبایل برای کارخانه بیسکویت و کلوچه

یک اپلیکیشن با توجه به نیاز و برنامه شما می تواند قابلیت های مختلفی را در اختیار شما قرار دهد که ما در اینجا برخی را نام خواهیم برد:

  • امکان ارسال پوش نوتیفکیشن
  • امکان دسترسی به پیامک ها برای تایید شماره و …
  • امکان تایید شماره دو مرحله ای
  • امکان دسترسی به جی پی اس برای مشخص کردن دقیق مکان
  • سرعت بیشتر اپلیکیشن نسبت به وب
  • امکان ایجاد باشگاه مشتریان
  • امکان ثبت نام در قرعه کشی
  • امکان خرید انلاین
  • امکان ثبت نام فقط با شماره تماس
  • امکان مشاهده سوابق خرید
  • امکان ارسال پیام به پشتیبانی
  • امکان ارسال انتقاد و پیشنهاد
  • امکان پیگیری خرید
  • امکان در نظر گرفتن کد تخفیفی شخصی و گروهی
  • پنل اختصاصی تحت وب برای کنترل اپلیکیشن
  • و ….

این موراد از مهترین ویژگی های اپلیکیشن کارخانه بیسکویت و کلوچه بود. شما می توانید هر قابلیت دیگه ای را که تیم بازاریابی شما مد نظر دارد را در اپلیکیشن بگنجانید.

بررسی برخی از ویژگی های اپلیکیشن

در این بخش به بررسی بیشتر برخی از ویژگی های اپلیکیشن که در بخش قبل بیان شد، خواهیم پرداخت.

قابلیت پوش نویتیفیکیشن در اپلیکیشن بیسکویت

یکی از قابلیت های مهم در اپلیکیشن های موبایل، قابلیت پوش نوتیفیکیشن است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ هزینه ای پیام خود را به گوشی کاربران ارسال کنید. نمونه پوش نوتیفیکیشن در تصویر زیر قابل مشاهده است.

قابلیت پوش نویتیفیکیشن در اپلیکیشن بیسکویت

با این قابلیت شما می توانید به صورت اتوماتیک برای برخی از کاربران نوتیکفیکیشن ارسال کنید. برای برخی کد تخفیف در نظر بگیرید و … . با استفاده از این قابلیت می توانید به خوبی بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار خود را بدون هیچ هزینه ای انجام دهید.

قابلیت تایید شماره همراه دو مرحله ای و دسترسی به پیامک

قابلیت تایید شماره همراه، یکی از قابلیت های ضروری این روز هاست که بسیاری از اپلیکیشن ها و سایت ها از ان بهره می برند. با این قابلیت به راحتی می توانید شماره صحیح کاربر را بدون هیچ هزینه اضافه ای بدست اورده و هم برای شناسایی کاربر و همچنین برای ارتباطات بعدی و ارسال پیامک از ان استفاده کنید.

با این قابلیت در گوشی های اندروید و ای او اس پیامک کد ارسال شده، به صورت اتوماتیک توسط اپلیکیشن استخراج شده و در جای مربوطه وارد می شود. به این صورت کاربران به راحتی و بدون هیچ سردرگمی می توانند ثبت نام کرده و کد را در اپلکیشن وارد کنند.

قابلیت دسترسی به GPS و مکانیابی در اپلیکیشن موبایل

شما در اپلیکیشن موبایل می توانید به موقعیت مکانی کاربر دسترسی داشته باشید و از ان برای بهبود ادرس دهی توسط کاربر و موارد دیگر استفاده کنید.

امکان ایجاد باشگاه مشتریان

قابلیت دیگری که در اپلیکیشن شما می تواند، به بهبود بازاریابی دیجیتال شما منجر شود، باشگاه مشتریان است. باشگاه مشتریان بر اساس اصول گیمیفیکیشن ایجاد می شود. باشگاه مشتریان برای ترغیب مشتریان برای خرید بیشتر با دادن یک سری امتیازات طراحی می شود. شما با داشتن یک باشگاه مشتریان خوب که به خوبی گیمفای شده است، می توانید فروش خود را افزایش دهید.

قابلیت ثبت نام در قرعه کشی

قابلیت که شما می توانید با ان، کاربران را برای استفاده از محصولات خود ترغیب کنید. با این روش کاربران وارد اپلیکیشن شده و کد قرعه کشی که داخل بسته بندی کالا بوده است را داخل اپلیکیشن ثبت می کنند و به این روش، از سه مزیت بهره مند می شود:

  • کاربران اپلیکیشن شما را نصب خواهند کرد.
  • کاربران کد های خود و شانس های خود را در اپلیکیشن مشاهده می کنند.
  • استفاده از اسکن بارکد برای وارد کردن کد

امکان ارسال پیام به پشتیبانی

در اپلیکیشن کارخانه بیسکویت، شما می توانید بخش پشتیبانی انلاین را داشته باشید. بخش پشتیبانی انلاین از هر جهت از مرکز تماس بهتر است. یکی از این موارد، جلوگیری از تلف شدن وقت مشتریان است. در مرکز تماس در برخی مواقع باید تا 20 دقیقه در صف بود تا نوبت کاربر شود. به این ترتیب ممکن است کاربر گوشی را قطع کرده و با نارضایتی از شرکت شما، برای همیشه از محصولات شما استفاده نکند.

اما با این امکان بر روی اپلیکیشن، کاربران درخواست خود را به سرعت ثبت می کنند و شما با نیرو کار کمتر می توانید به نوبت و به سرعت درخواست ها را مشاهده کرده و به ان ها پاسخ دهید و در مورادی که نیاز هست با کاربر تماس برقرار کنید.

بنابراین به صورت خلاصه مزیت بخش پشتیبانی عبارتند از:

  • تعداد اپراتور های کمتر و هزینه کمتر
  • رضایت بیشتر مشتریان و جلوگیری از صف های تماس طولانی
  • مدیریت بهتر درخواست ها و نظارت بر ان ها

امکان در نظر گرفتن کد تخفیفی شخصی و گروهی

در اپلیکیشن شما می توانید بخش کد تخفیف برای کاربران در نظر بگیرید. همچنین در پنل تحت وب اپلیکیشن خود، می توانید کد تخفیف اختصاصی برای هر کاربر یا گروهی از کاربران خود با ویژگی های خاص ایجاد کنید. برای مثال برای کاربران که بیشتر از 1 میلیون تومان از شما خرید کرده اند یک کد تخفیف ایجاد می کنید. این روش به دیجیتال مارکتینگ و بازگشت مشتریان شما کمک خواهد کرد.

پنل اختصاصی تحت وب برای کنترل اپلیکیشن

هر اپلیکیشن برای مدیریت بهتر نیاز به یک پنل تحت وب است. شما با پنل تحت وب به راحتی می توانید دسترسی های مختلف برای کارکنان خود ایجاد کنید و به این ترتیب بر بخش های مختلف، نظارت داشته و بخش های مختلف اپلیکیشن خود را کنترل کنید. برای مثال بخش پشتیبانی را به کارمندان پشتیبانی خود بسپارید و یا بخش کد تخفیف و … را به بخش بازاریابی خود اختصاصی دهید. همچنین بخش فروش کالا و نمایندگی ها را به همین بخش ها در کارخانه بیسکویت خود اختصاص دهید.

طراحی اپلیکیشن برای اندروید و آی او اس

یکی از بخش های مهم اپلیکیشن طراحی ان برای دو سیستم عامل محبوب اندروید و آی او اس است. طراحی یکی بخشی از این کار بوده و انتشار اپلیکیشن بخش مهمتری از ان است. انتشار اپلیکیشن های اندروید محدودیت خاصی ندارد اما انتشار اپلیکیشن های ای او اس دارای محدودیت های زیادی است. دلیل این محدودیت ها تحریم ایران توسط اپل است. به همین منظور ما به چندین سال تجربه در این مسیر، راه انتشار اپلیکیشن های مختلف را برای شما هموار کرده و شما می توانید با خیالی راحت اپلیکیشن خود را برای انتشار در اپ استور و یا انتشار مستقیم به ایران وبر بسپارید.

طراحی ظاهری اپلیکیشن بیسکویت و کلوچه

طراحی ظاهری یک اپلیکیشن از بخش های مهم اپلیکیشن شماست. ظاهر اپلیکیشن باعث می شود که برندیگ شما به خوبی انجام شود و همچنین کاربران به راحتی بتوانند بخش های مختلف اپلیکیشن را یافته و از سردرگمی ان ها جلوگیری شود. گروه ایران وبر با استفاده از طراحان متخصص این امر را برای شما فراهم خواهد کرد. پس از طراحی ابتدایی طرح های مختلف به شما نمایش داده شده و در صورت تایید طرح به مرحله کد نویسی توسط برنامه نویسان ایران وبر خواهد رفت. در غیر این صورت طرح اصلاح شده و یا طرح جدید برای شما طراحی خواهد شد.

طراحی اپلیکیشن کارخانه بیسکویت ، کیک و کلوچه

مشاوره طراحی اپلیکیشن

شما می توانید برای مشاوره در زمینه طراحی اپلیکیشن خود با همکاران ما تماس برقرار کرده یا شماره همراه خود را در فیلد زیر وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس برقرار کنند.

سوالات متداول

موضوعات مرتبط کارخانه کیککیک

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.