طراحی اپلیکیشن فروش چرم

طراحی اپ فروش چرم :امروزه در صنعت مد، چرم تبدیل شده است به جزئی جدایی ناپذیر از این صنعت. خرید چرم مناسب و با کیفیت نیزاز دغدغه زیاد افراد در این صنعت می باشد . علاوه ب رتمامی این نکات ارائه پشتیبانی در حال حاضر به هیچ وجه وجود خارجی ندارد و علت ان  نبود امکانتا در جهت رسیدگی به با کیفیت و مناسب ماندن چرم و طرز برخورد با کفش و کیف و محصولات چرم دیگر است.

لوازم چرم همانند کیف و کفش و بوت و …… از پر فروشترین کالا های مد روز بوده و سعی برای تسهیل فروش ان ها  به افزایش سود و سرمابیه شما کمک می کند. برای مثال با استفاده از طرحی اپ فروش چرم می توان از امکاناتی چون :

فروش انلاین محصولات

ارائه پیشنهادات بر اساس بازدید های گذشته بازدید کننده

ارائه لیست هایی از بهترین ها ، پر فروشترین ها و مقرون به صرفه ترین ها

ارائه قسمت نظرات و پیشنهادات برای بهتر شدن هرچه بیشتر کارکرد شرکت شما

قرار دادن بخشی به عنوان توضیحات محصول برای اشنایی هر چه بیشتر کاربران با محصولات شما

و………طراحی اپ فروش چرم

 

طراحی اپ فروش چرم مخصوص ای او اس

طراحی اپ فروش چرم مخصوص سیستم عاملی با کیفیت بی نظیر و خاص ، نظیر ای او اس از بهترین و شیک ترین اقدامات گروه شما است که می تواند شمارا درصدر دید قرار دهد.

طراحی اپ ای او اس از چندین جهت با اندروید متفاوت می باشد . ساختار المان های در اختیار برای طراحی اپ ای او اس بسیار سخت تر و حرفه ای تر از همین المان ها در اندروید می باشد. مشکل بسیاری از کاربران در مواجه با انتشار اپ در فضای مجازی نیز همین انتشار اپ بوده که راهکار هایی را در این جهت به شما ارائه می کنیم  .

ما در گروه ایران وبر با همکاری با شرکت بین المللی Modern life compter به راحتی اپ مورد نظر شمارا در فضای مجازی به معرض دید تمامی کاربران می گذاریم.

در ادامه راه انتشار این اپ دو راهکار برای شما پیشنهاد می دهیم که اولین ان قرار دادن اپ مورد نظر در اپ استور بوده و دمین پیشنهاد ما که بیشترین استقبال نیز از ان صورت گرفته است ، قرار دادن اپ شما در سایت مخصوص فروشگاه شما می باشد . اما برای اطمینان خاطر شما نیز هر دو راه را به صورت کامل انجام خواهیم داد.

طراحی اپ فروش چرم مخصوص اندروید

همچنان ک هطراحی اپ مخصوص ای اواس به کلاس کار شما می افزای طراحی اپ اندریو به افزایش هرچه بیشتر بازدهی کار شما وسود و سرمایه شما کمک می کند چرا که تعداد کاربران اندرید در کشور بیشترین درصد را به خود اختصاص می دهد.

ارایه سیستم نوتیفیکیشن از ویژگی های بارز اندروید بوده که شما می توانید با راسال نوتیفیکشن ، کاربر خود را از محصولات جدید اف های مورد نظر  و…. مطلع سازید.

هم اکنون می توانید برای مشاوره با مشاوران گروه ایران وبر در تماس باشید………..

 

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.