تبلیغ جدید آمازون : اشتراک ویژه در روز عروسی تبلیغات تلوزیونی

تبلیغ جدید آمازون : اشتراک ویژه در روز عروسی

آمازون در تبلیغی جالب، کاربران را به خرید اشتراک اختصاصی خود دعوت می کند. در این تبلیغ از ایده عروسی استفاده شده است. همچنین بهتر است بدانید که اشتراک ویژه امازون Subscribe & Save می باشد. در ادامه به بررسی فیلمنامه و نقاط مثبت این تبلیغ خواهیم پرداخت.

آنچه در این مقاله خواهید خواند :

موضوع و فیلمنامه تبلیغ

در این تبلیغ یک عروس با لباس سفید عروسی به همراه ساقدوش و داماد در حال طی کردن مسیر برای رفتن به کلیسا هستند. در این تبلیغ حس استرس در صورت عروس به خوبی قابل مشاهده است. پس از ان ساقدوش این عروس آمازون را به او معرفی می کند. سرویس Subscribe & Save امازون در این ویدئو به عروس معرفی می شود و در حین ان مزایای ان از جمله تخفیف 15 درصدی و همچنین هزینه ارسال رایگان نیز گفته می شود. البته در ادامه نیز ساقدوش به ازدواج هم اشاره می کند و می گوید که در ازدواج و چه در امازون می توانی لغو کنی و نیاز به استرس نیست.

بررسی تبلیغ

زمان این تبلیغ تلوزیون آمازون 30 ثانیه است که یک زمان کوتاه و در عین حال محتوای تبلیغ تاثیر گذار است. امازون از استرس های روز عروسی و تردید های یک عروس استفاده کرده است تا بتواند تاثیر تبلیغ خود را بالا ببرد. شاید می توان گفت لغو کردن، موضوع اصلی ای بوده که امازون می خواسته بر روی ان تاکید کند. تنها وجه اشتراک یک ازدواج و خرید از امازون همین مورد می تواند باشد. در کنار تمام این موارد، در انتهای تبلیغ نیز پیام تبلیغ به خوبی بیان می شود.

learn all the ways to save with amazon

تمام راه های پس انداز را با آمازون بیاموزید

در کل می توان گفت که این یک تبلیغ بسیار خوب از آمازون است.

موضوعات مرتبط امازون

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.