تبلیغ جدید ماشین الکتریکی هیوندای Ioniq 5 : استفاده از انسان ها اولیه تبلیغات تلوزیونی

تبلیغ جدید ماشین الکتریکی هیوندای Ioniq 5 : استفاده از انسان ها اولیه

در این تیزر تبلیغاتی جیسن بیتمن به سفر در زمان می پردازد. هیوندای با استفاده از این ویدئو و پیشرفت در تمامی وسایل و همچنین استفاده از انسان های اولیه توانسته است که به خوبی پیشرفت را نشان دهند.

آنچه در این مقاله خواهید خواند :

در این تیزر تبلیغاتی Ioniq 5 هیوندای، این شرکت با استفاده از انسان های اولیه و پیشرفت تلفن ها و هر وسیله ای دیگر، از تغییرات ماشین الکتریکی جدید خود می گوید.

در این تیزر ابتدا از بخش زبان شروع می کند. جیسن بیتمن می گوید که اولین زبان ما در اصل زبانی نبوده است. به این ترتیب با شروع غافلگیر کننده بحث تغییرات را به خوبی در ذهن کاربر جا می اندازد.

در ادامه به اولین وسیله حمل و نقل می پردازد. در این تیزر از چاشنی طنز نیز استفاده شده است که تاثیر این تبلیغات را بسیار بیشتر می کند.

در ادامه به پیشرفت نقشه ها و مکان یابی می پردازد و از دقیق نبودن اولین نقشه سخن گفته می شود.

و در انتها هم به خودرو الکتریک می پردازد. و پیشرفت Ioniq 5 را نسبت به اولین نسل این خودرو ها بازگو می کند.

بررسی تبلیغ Ioniq 5 هیوندا

یکی از بحث های بسیار مهم در آموزش دیجیتال مارکتینگ بررسی تبلیغات روز جهان است. ایده های ناب که هر کسب و کاری با نبوغ ایده پردازان ان در بازاریابی ایجاد می شود.

این تبلیغ هیوندای یک تبلیغ بسیار جدید و زیبا است. هدف هیوندا نمایش تغییرات و همچنین ویژگی های جدیدی است که ماشین الکتریکی این شرکت دارد. البته به صورت غیر مستقیم و با بولد کردن تغییرات.

این نوع تبلیغات بدون این که مخاطب را خسته کند، باعث جلب توجه مخاطب به محصول می شود. بدون این که مخاطب متوجه شود ویژگی اصلی مد نظر ما در ذهن او شکل می گیرد. با دیدن این تبلیغ چه چیز در ذهن شما جا گرفته است؟

Ioniq 5 یک ماشین با تغییرات زیاد و پیشرفته !

نظر خود رو در مورد این تبلیغ با ما در میان بگذارید.

موضوعات مرتبط تبلیغ هیونداهیوندا

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.