طراحي سايت اموزشگاه خوش نويسي و خوش خطي طراحی سایت

طراحي سايت اموزشگاه خوش نويسي و خوش خطي

طراحي سايت اموزشگاه خوش نويسي و خوش خطي: با نام و ياد خدا، عرض سلام و دورد و خسته نباشيد خدمت تمامي شما عزيزان و همراهان گرامي و هميشگي ايران وبر.
در اين مطلب همانند ساير مطالب با ما همراه باشيد تا راه و روش طراحي سايت اموزشگاه خوش نويسي و خوش خطي را به شما عزيزان و دوستان گرامي اموزش دهيم.

خوش نويسي و خوش خطي

 طراحي سايت اموزشگاه خوش نويسي و خوش خطي

طراحي سايت اموزشگاه خوش نويسي و خوش خطي

همان طور كه خود شما عزيزان هم مستحضر هستيد، بايد اين را بدانيد كه خوش نويسي و به طور دقيق تر خوش خط بودن و نگارش همراه با زيبايي، شيوايي مطلب و تاثير گذاري ان را نيز افزايش مي دهد و باعث مي شود مطلبي كه هر فردي ان را مي نويسد، براي ديگران و سايرين جذاب تر جلوه كند.

تاريخچه ي خط و نوشتار

همان طور كه خود تان نيز اشنا هستيد، خاستگاه خط و نوشتار بسيار طولاني مدت است و به دوران انسان هاي اوليه باز مي گردد. در ابتدا انسان هاي اوليه بر روي چيز هاي مختلفي نقاشي مي كشيدند، چيز هايي مثل سنگ و ديوار غار ها. بعد از مدتي كه عقل بشر پيشرفته تر شد، از وسايل ديگري چون پوست حيوانات مختلف هم براي نقاشي كشيدن و نوشتار استفاده كردند. جداي از اين بحث، انسان هاي اوليه پس از مدتي پي بردند كه نقاشي كشيدن نمي تواند جواب گوي تمام نياز هاي ان ها با شد.

پس بايد چيز هاي فرا تر از نقاشي به كمك ان ها مي امد. بعد از مدتي انسان ها ياد گرفتند كه چگونه صحبت كنند و زبان را اختراع كردند و توانستند دامنه ي راه هاي ارتباطي شان را افزايش دهند.انسان هاي اوليه پس از مدتي متوجه شدند كه براي نشان دادن افكار و احساسات خود و هم چنين براي ماندگاري و حفظ ان ها، بايد از نوشتن استفاده كنند پس به اين نتيجه رسيدند كه افكار خود را بر روي كاغذ بياورند و ان ها را براي هميشه ماندگار كنند و از همين جا ها بود كه خط و نوشتن اختراع شد.

 طراحي سايت اموزشگاه خوش نويسي و خوش خطي

طراحي سايت اموزشگاه خوش نويسي و خوش خطي

طراحي سايت اموزشگاه خوش نويسي و خوش خطي

براي طراحي سايت اموزشگاه خوش نويسي و خوش خطي، از موارد زير پيروي كنيد.

١-نمونه كار هاي خود را نشان دهيد. براي هر سبك از خوش نويسي، از نمونه كار هاي هنر جويان خود بهره برده و در سايت به نمايش بگذاريد
٢-انلاين و به روز باشيد. به صورت انلاين هنر جو بپذيريد و ان ها را به صورت انلاين ثبت نام كنيد
٣-به صورت انلاين برنامه ي كلاس هاي خود را در اختيار هنر جويان قرار دهيد
٤-مشاوره ي رايگان براي كاربران در امر راهنمايي شان براي ثبت نام در كدامين كلاس ها، قرار دهيد

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.