طراحي سايت اموزشگاه موسيقي طراحی سایت

طراحي سايت اموزشگاه موسيقي

طراحي سايت اموزشگاه موسيقي : با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت تمامي شما عزيزان و دوستان و همراهان و ياران هميشگي و گرامي سايت ايران وبر
در اين مطلب با شما هستيم تا شما را در طراحي سايت اموزشگاه موسيقي ياري كنيم و راه و روش و چگونگي طراحي سايت اموزشگاه موسيقي را براي ما عزيزان شرح دهيم.

طراحي سايت اموزشگاه موسيقي

طراحي سايت اموزشگاه موسيقي

جايگاه موسيقي در عصر حاضر

در جهان امروز و در عصر حاضر موسيقي جايگاه بسيار رفيعي پيدا كرده و در ميان تمان گروه هاي سني از كودكي تا كهن سالي و پيري، طرف داران خودش را دارد. براي مثال در گروه هاي سني بالا تر مثل گروها هاي سني ميان سالان و كهن سالان بيش تر علاقه شان به سمت اهنگ هاي سنتي گرايش دارد. الات موسيقي سنتي مثل سنتور، دف، ني،تنبور، تنبك و ساير الات سنتي كه مي شناسيم طرف داران زيادي در ميان تمام گروه هاي سني دارد.

و اما ساير گروه هاي سني ، مثل كودكان و نوجوانان و جوانان كه بيش تر به سمت سبك هايي چون پاپ علاقه دارند و بيش تر به سمت الاتي چون گيتار، ويولون، پيانو، فلوت، گيتار الكتريكي، بلز و ساير الات موسيقي كه ان ها را مي شناسيم.

طراحي سايت اموزشگاه موسيقي

طراحي سايت اموزشگاه موسيقي

طراحي سايت اموزشگاه موسيقي

در اين قسمت با شما هستيم تا راه هاي طراحي سايت اموزشگاه موسيقي را به شما نشان دهيم و شما را در طي كردن ان ها ياري خواهيم كرد براي طراحي سايت اموزشگاه موسيقي از موارد زير پيروي كنيد.

مردم را با ساز ها و الات موسيقي مختلف اشنا كنيد. در ابتدا توضيحات مختصري راجع به هر ساز و الت موسيقي در سايت خود قرار دهيد. براي مثال صفحه اي را به گيتار اختصاص داده و هم عكس هاي انواع مختلف ان، هم فيلم هاي كوتاه از نواختن ان ها، تاريخچه اي از ان ساز و ساير اطلاعات مربوط به ان ساز را در ان صفحه ي اختصاصي ان ساز قرار دهيد.

 

زمان بندي كلاس ها و اساتيد مختلف را در سايت مشخص كنيد و از اين طريق به هنر جويان خود اطلاع رساني به عمل بياوريد.

اينترنتي ثبت نام كنيد. از طريق سايت و با پرداخت انلاين از هنر جويان براي هر ماه و هر ترم هزينه ها را دريافت كنيد.مشاور انلاين هنر جويان باشيد. با استفاده از سايت، به صورت انلاين پاسخ گوي سوالات هنر جويان و كاربران باشيد .

هميشه بدرخشيد. براي درخشش هميشگي، فيلم هايي از نمونه ساز نواختن هاي هنر جويان را در سايت اموزشگاه موسيقي خود ، در دسترس تمامي هنر جويان و كاربران قرار دهيد.

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.