طراحی سایت آتلیه و استودیو عکاسی طراحی سایت

طراحی سایت آتلیه و استودیو عکاسی

در دنیای مدرن امروز همه چیز به سوی مجازی شدن روی آورده است. دنیای مجازی بسیار بزرگ تر از فضای واقعی جلوه می کند و بسیاری از افراد بیشتر وقت خود را در دنیای مجازی می گذرانند. این مهم باعث شده است که بسیاری برای شناساندن کسب و کار خود و همچنین 437-1311170729برندینگ به سوی فضای مجازی روی بیاورند. آتلیه ها و استودیو های عکاسی نیز یکی از این مقوله مستثنی نیستند. ایجاد سایت برای یک آتلیه و استودیو عکاسی باعث می شود که شما بتوانید به راحتی مدل ها و عکس های مختلفی را که طراحی کرده اید را در معرض دید عموم قرار دهید. این مزیت مشتریان بسیاری را به سوی شما روانه خواهد کرد.

استودیو عکاسی و اتلیه ها همانطور که مشخص است نیاز به سایتی با طراحی خاص دارند. طراحی برای سایت آتلیه بیشتر تر از بقیه سایت ها به چشم می آید.

چه مواردی در طراحی سایت آتلیه و استودیو عکاسی اهمیت دارد؟

  • سایت اتلیه های عکاسی باید دارای زیبایی و ظاهر عالی باشند.
  • وبسایت آتلیه عکاسی نیز باید مانند وبسایت های دیگر و به صورت ویژه ای، دارای رابط کاربری بسیار خوبی باشد و کاربر باید به راحتی به بخش مورد نظر دسترسی پیدا کند.
  • آتلیه عکاسیدر وب سایت آتلیه عکاسی باید گالری خاصی برای آتلیه وجود داشته باشد تا کاربران بتوانند نمونه کار آتلیه را ببینند.
  • یکی از موارد مهم در وبسایت آتلیه این است که شما باید روش های مختلف عکاسی را از هم جدا کنید و در گالری و نمونه کار ثبت کنید. مثلا تصاویر بسته، تصاویر در فضای طبیعی و… . این به شما و کاربر کمک می کند که درک بهتری از سفارش او داشته باشید.
  • شما می توانید امکانات اضافه از قبیل درخواست نوبت و مشاوره را در سایت ایجاد کنید که کاربر با ثبت نام و شماره، شما بتوانید با وی تماس برقرار کنید.
  • در وبسایت آتلیه یک بخش به بخش مقالات تخصیص داده می شود که شما اطلاعات در مورد عکاسی به کاربر داده و در موتور های جستجو مانند گوگل کاربران جدید را به سایت خود هدایت می کنید. بر با استفاده از کادری مجرب و به همراه تجربه و به روز بودن سایتی به روز و با استاندارد های روز موتور های جستجو برای شما طراحی خواهیم کرد.

 

 

[wp-svg-icons icon=”quotes-left” wrap=”i”] هدف ما رضایت شماست.138011_0e354

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”i”] برای مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های در بخش ارتباط با ما تماس برقرار نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.