طراحی سایت با پشتیبانی آنلاین طراحی سایت

طراحی سایت با پشتیبانی آنلاین

در طراحی سایت بخش های مختلفی را می توان در نظر گرفت. از جمله بخش پرسش و پاسخ، بخش خرید انلاین و سیستم های ویژه ای را ایجاد کرد. برای مثال می توان به سایت وکالت سیستم ویژه ی وکالت را اضافه کرد و به سایت پزشکی سیستم ویژه ی پزشکان را برای امور مشتریان در نظر گرفت. اما یکی از امکاتات بسیار مهمی که بسیاری از سایت های خدماتی و فروشگاهی به ان نیاز دارند، طراحی سایت با قابلیت پشتیبانی انلاین می باشد. اهمیت این قابلیت از جهات مختلف است. از جمله مهمترین دلایلی که طراحی سایت با قابلیت پشتیبانی و چت آنلاین را با اهمیت جلوه می دهد، قابلیت راهنمایی کاربر و افزایش فروش است. با ایران وبر همراه باشید.

پشتیبانی آنلاین در است به چه شکل می باشد؟

بیایید ابتدا روش پشنیبانی انلاین را با هم بررسی کنیم. در پشتیبانی آنلاین که در بسیاری از سایت ها بزرگ گنجانده شده است، اپراتور سایت به صورت انلاین قرار دارد و در صورتی که کاربر وارد سایت شود و مشکلی داشته باشد می تواند از اپراتور سوال خود را بپرسد و جواب ان را دریافت کند. به صورت کلی شما در سایت های بزرگی همچون دیجی کالا، بامیلو، زودفود و … می توانید این قابلیت را به راحتی ببینید. اما برای روشن شدن موضوع چند عکس از این روش برای شما اماده کرده ام.

طراحی سایت با پشتیبانی آنلاین

همانطور که دیده می شود در کنار صفحه دکمه ای برای پشتیبانی قرار گرفته می شود. این قابلیت به شما مشتری شما کمک می کند سوالاتش را به راحتی از شما بپرسد و از همچنین به شما کمک می کند که به مشتری خود را به سوی هدف و خرید هدایت کنید.

پشتیبانی آنلاین یکی از مهمترین مواردی است که بسیاری از سایت ها به دنبال ایجاد ان هستند.

از چند نظر ما این امکان را برای وبسایت خدماتی شما پیشنهاد می کنیم. بخش مهم ان به بازاریابی و فروش شما مربوط می باشد. شما اگر خدمات داشته باشید بیشتر می توانید با مشتری ارتباط داشته باشید و با ترفند های مهم بازاریابی مشتری خود را به سمت هدف هدایت کنید. یکی از موارد دیگری که قابلیت پشتیبانی انلاین به شرکت و سایت شما می دهد، بزرگ جلوه دادن برند شما است و در برند سازی شما نیز کمک می کند.

از امکانات بسیار خوب سیستم ایران وبر برای پشتیبانی انلاین می توان به  امکان ایجاد اپراتور های مختلف برای پاسخگویی اشاره کرد. همچنین می توان تاریخچه ی مکالمات را نیز مشاهده کرد که یکی از بهترین قابلیت ها برای این سیستم است.

برای سفارش طراحی سایت با قابلیت پشتیبانی انلاین چه کاری باید انجام داد؟

ما در گروه ایران وبر در هر روز هفته اماده مشاوره و پشتیبانی از شما هستیم. می توانید همینک با ما تماس گرفته و از مشاوره ی رایگان ما بهره ببرید.

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.