طراحی سایت فروش تتر | طراحی سایت صرافی انلاین رمز ارز طراحی سایت

طراحی سایت فروش تتر | طراحی سایت صرافی انلاین رمز ارز

طراحی سایت فروش تتر و یا رمز ارز یکی از الزامات ورود به بخش صرافی رمز ارز است. رمز ارز ها که آینده جهان را تشکیل داده اند، در ابتدای راه خود هستند و ایجاد صرافی رمز ارز، جز مشاغلی است که اینده بسیار درخشانی خواهد داشت. در ادامه با قابلیت های صرافی انلاین رمز ارز و هزینه و … طراحی سایت همراه شما خواهیم بود.

قابلیت ها سایت فروش تتر

  • احراز هویت
  • قیمت متفاوت خرید و فروش
  • بخش مقالات
  • امکان دریافت سفارش انلاین و پرداخت با درگاه انلاین یا کارت به کارت
  • ارسال پیامک برای اطلاع رسانی تکمیل سفارش و …
  • حسابداری انلاین
  • فروش رمز ارز های مختلف
  • بخش تیکت و پشتیبانی
  • امکان تایید دو مرحله ای با پیامک و google authenticator

در بالا بخشی از قابلیت های طراحی سایت فروش تتر بیان شد که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت:

1.احراز هویت مبحث مهم برای صرافی ارز دیجیتال در ایران

یکی از مباحث مهم در صرافی ارز دیجیتال در ایران، احراز هویت است. بدون احراز هویت، احتمال بسته شدن سایت بسیار بالاست. دلیل ان نیز قوانین ایران برای صرافی هاست. در این قوانین تمامی صرافی ها باید به صورت انلاین احراز هویت انجام دهند. پیاده سازی این قابلیت یکی از بخش های ابتدای وبسیار مهم صرافی ارز دیجیتال است که باید شامل دریافت تصویر کاربر و همچنین مدارک شناسایی اون باشد. همچنین باید شماره همراه و شماره تلفن نیز تایید شود.

2.قیمت متفاوت خرید و فروش تتر و سایر رمز ارز ها

شما به عنوان یک صرافی یا سایت فروش تتر نیاز دارید که قیمت های متفاوتی برای خرید و فروش تتر داشته باشید، زیرا این بخش اصلی درآمد شما خواهد بود. سایت باید این قابلیت را داشته باشد که به راحتی قیمت های متفاوتی برای رمز ارز ها قرار داده شود.

3. بخش مقالات

بخش مقالات بخش دیگر سایت است که برای سایت شما باید بسیار مهم باشد. صرافی انلاین به دلیل انلاین بودن به موتور های جستجو نیازمند است. برای گرفتن جایگاه بهتر در گوگل باید مطالب مفید زیادی در سایت شما قرار گیرد. که این باعث افزایش سئو سایت شما خواهد شد. پس نیاز به بخش مقالات یک نیاز اساسی است.

طراحی سایت فروش تتر | طراحی سایت صرافی انلاین رمز ارز

4. امکان دریافت سفارش انلاین و پرداخت با درگاه انلاین یا کارت به کارت

بخش دیگر برای طراحی سایت صرافی انلاین، امکان دریافت سفارش انلاین و پرداخت با درگاه یا به روش کارت به کارت است. این قابلیت یک قابلیت اساسی و حیاتی و به هیچ عنوان نمی توان از این قابلیت صرف نظر کرد. زیرا دیگر صرافی انلاین بی معنی خواهد بود.

در کنار درگاه انلاین قابلیت کارت به کارت نیز بسیار مهم است. با توجه به این که رمز ارز ها یک پدیده نو در دنیای امروز است و قوانین در حال تغییر است. استفاده از این روش باعث جلوگیری از تاثیر قوانین بر روی کسب و کار شما خواهد شد.

5. ارسال پیامک برای اطلاع رسانی تکمیل سفارش و …

ارسال پیامک برای اطلاع رسانی و …. یکی از بخش های بسیار مهم برای کسب و کار شماست. در این روش برای احراز هویت، برای تکمیل سفارش یا رد شدن سفارش و … برای کاربر پیامک ارسال خواهد شد. این روش برای اطلاع رسانی بسیار مهم است و کاربر به سرعت می توان از اقدامات مورد نیاز با خبر شود.

6. طراحی بخش حسابداری انلاین

بخش حسابداری برای یک صرافی یک کمک کننده است. شما می توانید به صورت سنتی درآمد خود را محاسبه کنید یا با سیستم و هوش مصنوعی با هر خرید و فروش در لحظه سود شما محاسبه شود. با این روش می توانید بازه های مختلف را انتخاب کرده و بر روی حساب و درآمد کنترل کاملی داشته باشید.

7. فروش رمز ارز های مختلف همانند بیت کوین، اتریوم ، تتر و …

یکی از بخش هایی که ممکن است برای شما بسیار مهم باشد فروش رمز ارز ها در کنار تتر است. تتر یک استیبل کوین برای خرید رمز ارز های دیگر است و بخش اصلی یک صرافی است اما در کنار ان شما شاید برای اینده بخواهید رمز ارز های دیگر را نیز به فروش برسانید.

طراحی سایت فروش تتر | طراحی سایت صرافی انلاین رمز ارز

8. بخش تیکت و پشتیبانی

بخش مهم دیگر برای شما بخش ، تیکت و پشیبانی است. در این بخش می توانید مشکلات کاربران را پاسخ داده و یک مشکلات احراز هویت و … را برای کاربر ارسال کنید و کاربر بتواند از طریق اکانت خود ان ها را مشاهده کند.

9. امکان تایید دو مرحله ای با پیامک و google authenticator

امکان تایید دو مرحله ای یکی از بخش های مهم برای کاربر است. این بخش باعث می شود امنیت اکانت بالاتر رود. در این روش با پیامک و یا به استفاده از برنامه google authenticator کدی باید وارد شود تا کاربر وارد اکانت خود شود.

طراحی به روز سایت فروش تتر

یکی از بخش های هر سایتی که باید مورد بررسی قرار گیرد، طراحی ظاهری است. در بخش ظاهر باید با استفاده از طراحی سال، یک طراحی اختصاصی برای شما انجام شود. یک طراحی اختصاصی باعث تفاوت شما با سایت های دیگر و راحتی برند سازی اینده شما خواهد شد. در صرافی انلاین، سایت، ظاهر کسب و کار شما را می سازد. در صورتی که ظاهر کسب و کار شما زیبا باشد قطعا بر روی مشتریان شما تاثیر مثبت خواهد داشت.

شما می توانید برای مشاوره رایگان با همکاران ما در ایران وبر تماس برقرار کنید.

سوالات متداول

قابلیت های یک سایت فروش تتر یا صرافی انلاین رمز ارز چیست؟

طراحی سایت فروش تتر نیاز به قابلیت های خاصی است از جمله: احراز هویت ، قیمت متفاوت خرید و فروش، امکان دریافت سفارش انلاین و پرداخت با درگاه انلاین یا کارت به کارت، ارسال پیامک برای اطلاع رسانی تکمیل سفارش ، امکان تایید دو مرحله ای با پیامک و google authenticator و …

امکان پیاده سازی قابلیت احراز هویت وجود دارد؟

برای قابلیت احراز هویت باید کارت ملی، شماره همراه و کد ملی با هم مطابقت داده شود و احراز هویت انجام گیرد. برای این موضوع تیم فنی ایران وبر، به راحتی قابلیت پیاده سازی این قابلیت برای شما را خواهد داشت.

آیا قابلیت تفاوت قیمت خرید و فروش قابل اجرا است؟

بله قطعا. این قابلیت یکی از قابلیت های پایه ای و بسیار مهم برای سایت فروش تتر و رمز ارز می باشد.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.