طراحی سایت مساجد و حسینیه ها طراحی سایت

طراحی سایت مساجد و حسینیه ها

طراحی سایت مساجد و حسینیه ها

طراحی سایت مساجد و حسینیه ها

طراحی سایت مساجد و حسینیه ها : با عرض سلام و درود خدمت تمامي شما عزيزان و همراهان هميشگي ايران وبر  .در اين مطلب با ما همراه باشيد تا شما را با شيوه هاي طراحي سايت مساجد و حسينيه ها اشنا كنيم و راه و روش هاي طراحي سايت مساجد و حسينيه ها را به شما اموزش دهيم.

آنچه در این مقاله خواهید خواند :

همان طور كه شما عزيزان هم با رواج و همه گير شدن اينترنت و شبكه هاي اجتماعي و فضا هاي مجازي در ميان مردم اشنا هستيد، بايد بدانيد كه امروزه فضا هاي مجازي جز پر بازده ترين و پر طرفدار ترين ميدان ها و فضا ها براي رواج دادن و ترويج دادن انديشه ها و افكار شما در ميان مردم و به خصوص گروه هاي سني جوان و نوجوان كه براي هر جامعه اي جز اولين و ريشه اي و اساسي ترين اقشار جامعه به حساب مي ايند.

با توجه به اين كه امروزه هر ارگان و هر صنفي در فضاي مجازي و اينترنت براي خودشان حرفي براي گفتن و عرض اندام دارند، اين كه شما نيز به فكر به راه انداختن سايتي مجزا براي مسجد و حسينيه ي محله تان و يا مسجد و حسينيه اي كه در ان به فعاليت هاي سياسي و ديني و فرهنگي مي پردازيد، باشيد خيلي دور از ذهن نيست و اتفاقا خيلي هم مفيد فايده واقع مي شود و به بهبود عملكرد شما و مساجد و حسينيه ها كمك شاياني مي كند.

 

طراحی سایت مساجد و حسینیه ها در تهران

طراحی سایت مساجد و حسینیه ها در تهران

طراحی سایت مساجد و حسینیه ها در تهران

در اين قسمت از سخنان مان به شما اموزش مي دهيم كه چگونه براي مساجد و حسينيه هاي مورد نظر تان سايتي وزين طراحي كنيد. براي طراحي سايت مساجد و حسينيه ها بهتر است كه از موارد و راه حل هاي زير كه بسيار پر اهميت هستند و به شما كمك فراواني مي كنند، كمك بگيريد و از ان ها پيروي كنيد.

١-سعي كنيد سايت خود را به صورت اپديت و به روز نگه داريد.

٢-براي طراحي سايت مساجد و حسينيه ها، بهتر است كه تمام برنامه هاي مساجد به خصوص در ايام ويژه اي چون روز هاي ماه مبارك رمضان، دهه ي اول محرم، اعياد شعبانيه و روز هايي هم چون اين موارد كه مقدس هستند را در سايت به اطلاع كاربران برسانيد.

٣- مكاني را براي پرسش و پاسخ مسائل شرعي و امكان ارتباط با روحاني مسجد و حسينيه را در سايت خود قرار دهيد.

٤- جايي براي جمع كردن كمك هاي مردمي به مسجد و حسينيه و يا مردم بي بضاعت محل طراحي كنيد.

٥-قابليتي براي ثبت نام و نام نويسي افراد علاقه مند براي پيوستن به پايگاه ها و گروه هايي چون بسيج را در سايت خود قرار دهيد .

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.