سیستم برگزاری آزمون با تراز و کارنامه کامل طراحی سایت

سیستم برگزاری آزمون با تراز و کارنامه کامل

سیستم برگزاری آزمون با تراز و کارنامه کامل : یکی از سیستم هایی که به در گروه طراحان ایران وبر، طراحی شده است و به صورت اختصاصی منتشر شده است، سیستم برگزاری آزمون آنلاین می باشد. این سیستم یک سیستم کاملا قدرتمند است که دارای امکانات بسیار زیادی است. سیستم برگزاری آزمون آنلاین ایران وبر دارای امکانات فراوانی است و یکی از مهمترین امکانات سیستم آزمون آنلاین ، ایجاد یک کارنامه ی کامل برای کاربر می باشد. گروه ایران وبر با استفاده از جدیدترین تکنولوژی این امکان را فراهم کرده است که سیستم آزمون آنلاین بتواند تراز و امکانات ویژه ای که برای تحلیل آزمون نیاز است را در اختیار کاربر قرار دهد. با گروه طراحی سایت ایران وبر همراه باشید.

 

کارنامه در سیستم برگزاری آزمون با تراز و کارنامه کامل

همانطور که می دانید، یکی از مهمترین بخشهای سیستم آزمون آنلاین بخش کارنامه می باشد. کارنامه باید به راحتی قابل دسترس باشد و همچنین اطلاعات مفیدی از آزمون را در اختیار داوطلبان شما قرار دهد. از جمله ویژگی های سیستم ایران وبر محاسبه ی تراز برای هر تعداد شرکت کننده و همچنین ایجاد یک کارنامه ی کامل به همراه امکان چاپ کارنامه می باشد.

کاربر در بخش کارنامه می تواند به راحتی فقط سوالات غلط به همراه پاسخ آن را چاپ کند و یا همه ی سوالات را چاپ کند. در کنار این ویژگی نمودار مقایسه ی تراز نیز در این سیستم گنجانده شده است که هر چه بیشتر کارآمد واقع شود.

تصاویری از بخش کارنامه:

سیستم برگزاری آزمون با تراز و کارنامه کامل

سیستم برگزاری آزمون با تراز و کارنامه کامل

سیستم برگزاری آزمون با تراز و کارنامه کامل

 

تراز در سیستم برگزاری آزمون با تراز و کارنامه کامل

همانطور که در بالا مشاهده می کنید تراز به خوبی به صورت اتوماتیک محاسبه شده و به هر کاربر نشان داده می شود. این تراز باعث می شود که کاربران سطح خود را نسبت به دیگر کاربران بسنجند و این یک نمای کلی از آزمون را در اختیار آن ها قرار می دهد.

 

برای اطلاعات کامل در مورد سیستم آزمون آنلاین می توانید به این بخش مراجعه کنید.

همچنین شما می توانید برای مشاوره در مورد  طراحی سایت در تهران و سایر شهر های کشور با ما تماس بگیرد.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.