طراحي سايت فروش بدليجات و وسايل زينتي طراحی سایت

طراحي سايت فروش بدليجات و وسايل زينتي

سلام خدمت شما دوستان و همراهان گرامي و ارجمند ايران وبر
دراين مطلب نيز مثل هميشه با ما باشيد تا افق هاي نو و تازه اي از روش هاي طراحي سايت را با شما در ميان بگذاريم.

موضوعي كه قصد داريم در اين مطلب براي شما شرح دهيم، طراحي سايت فروش بدليجات و وسايل زينتي است.

جايگاه بدليجات و وسايل زينتي از گذشته تا به حال

در گذشته، همان طور كه مستحضر هستيد و در اسنادي كه از گذشتگان هم به جاي مانده مي توان به اين نتيجه رسيد كه استفاده از زيور الات و وسايل زينتي بسيار پر طرفدار بوده است.

اسنادي هم چون كتيبه ها، دست نوشته ها، تابلو هاي نقاشي كه از گذشتگان بر جاي مانده، نقاشي روي ديوار هايي مثل تخت جمشيد و قصر هاي مصر باستان و ساير مستندات كه از نام بردن ان ها قاصريم.

اما امروزه هم مردم به خصوص خانم ها طرفدار پر و پا قرص زيور الات مي باشند، زيور الاتي از جنس طلا و نقره كه قيمت هاي بالايي دارند، علي رغم زيبايي كه دارند و خانم ها نيز به داشتن ان ها علاقه ي زيادي دارند، اما قيمت بالايي دارند.

بسياري از تهيه ي ان ها قاصرند. پس خانم ها راهي جز روي اوردن به بدليجات و وسايل زينتي ندارند.

پس تقاضاي مردم براي بدليجات و وسايل زينتي افزايش مي يابد و اين نشانه ي خوبي براي كساني است كه سازنده ي محصولات بدلي و زينتي هستند. بيشتر افرادي كه تقاضاي خريد محصولات بدلي و زينتي را دارند،

از گروه سني نوجوانان و جوانان مي باشند كه همان طور كه مستحضر هستيد، در اين دوره و زمانه بيشتر اين افراد هم بيشتر وقت خود را در اينترنت و فضاي مجازي مي گذرانند پس از پر بازده ترين ميادين براي تبليغ و فروش محصولات بدلي و زينتي مي تواند همين فضاي مجازي باشد.

در ادامه ي اين مطلب با ما همراه باشيد تا راه هاي موثر براي تبليغات اينترنتي و طراحي سايت فروش بدليجات و وسايل زينتي را به شما اموزش دهيم.

طراحي سايت فروش بدليجات و وسايل زينتي

براي طراحي سايتي معتبر و پر بازده و پر طرفدار بهتر است از توصيه هاي زير كه به ترتيب اهميت براي شما اورده شده است ، به خوبي و با دقت زياد پيروي كنيد.

١-در ابتدا محصولات خود را در دسته هايي بزرگ طبقه بندي كنيد. دسته هايي مثل: گردن بند، دست بند، پا بند، انگشتر .

٢-طوري سايت را طراحي كنيد كه كاربر پس از ورود به هر دسته ي ذكر شده در بالا، بتواند با مشاهده ي عكس ، به راحتي محصول مورد نظر خود را انتخاب كند.

٣-پس از انتخاب هر محصول توسط كاربر، بايد كاربر بتواند وارد صفحه ي اختصاصي ان محصول شده و علي رغم اين كه عكس هاي بيش تري از ان محصول را بتواند مشاهده كند ،به راحتي هم بتواند به تمامي اطلاعات مربوط به ان محصول دست يابد. اطلاعاتي هم چون: جنس، رنگ ها، قيمت، سايز، وزن ، شيوه هاي نگهداري و شست و شو .

٤- قابليت خريد انلاين و مشاوره ي انلاين نيز براي محصولات بدلي و زينتي را در اختيار كاربر قرار دهيد.

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.