طراحي سايت كتاب فروشي | طراحی تخصصی سایت کتاب فروشی طراحی سایت

طراحي سايت كتاب فروشي | طراحی تخصصی سایت کتاب فروشی

طراحي سايت كتاب فروشي | طراحی تخصصی سایت کتاب فروشی

طراحي سايت كتاب فروشي | طراحی تخصصی سایت کتاب فروشی

 

طراحي سايت كتاب فروشي | طراحی تخصصی سایت کتاب فروشی: با عرض سلام و روز بخير خدمت تمامي شما هم وطنان و پارسي زبانان عزيز. با تشكر از همراهي و هم ياري هميشگي شما عزيزان و دوست داران سئو و طراحي سايت.در اين مطلب نيز چون ساير مطالب گذشته ي سايت ايران وبر، قصد دارد تا شما عزيزان را در طراحي سايت ياري كند تا گامي به سوي پيشرفت و به سوي جلو برداريد.در اين مطلب ما قصد داريم تا چند روش براي طراحي سايت كتاب فروشي را براي شما شرح دهيم.

 

طراحي سايت كتاب فروشي

براي طراحي سايت كتاب فروشي ايران وبر از شما خواهشمند است كه از مواردي كه در اين قسمت براي شما ليست مي شود، به خوبي استفاده كرده و ان ها را در جاي مناسب خودشان به كار ببريد. استفاده كردن از موارد زير و به كار بردن شان و بهره بردن از ان ها در جاي مناسب مي تواند به سايت كتاب فروشي شما كمك كند كه به سايتي معتبر تبديل شده و هم چنين جذابيت ان را صد در صد افزايش خواهد داد.

 

طراحي سايت كتاب فروشي | طراحی تخصصی سایت کتاب فروشی

طراحي سايت كتاب فروشي | طراحی تخصصی سایت کتاب فروشی

نکات طراحی سایت کتاب فروشی

١-طبقه بندي كنيد. براي طبقه بندي كردن كتاب ها خلاقيت به خرج دهيد و ان ها را به شيوه هاي نو طبقه بندي كنيد.
٢-مدرن باشيد. از سيستم هاي جديد براي طبقه بندي استفاده كنيد و اين يعني اين كه به كاربران اين امكان را بدهيد كه كاربران پس از انتخاب زمينه ي دلخواه و موضوع مورد علاقه ي كتاب خود مثل داستان، علمي، مدرسه اي و… هنگامي كه مي خواهد با كتاب هاي مورد علاقه ي خود رو به رو شود، ان ها را به صورت قفسه بندي در كتابخانه ببيند، به عبارت ديگر يعني كتاب ها را براي نمايش دادن در قفسه هايي كه در سايت طراحي كرده ايد قرار دهيد.
٣-در گام بعدي، كاربر بايد بتواند در مورد كتاب مورد علاقه ي خود اطلاعات تكميلي را كسب كند پس بايد پس از انتخاب ان بتواند وارد صفحه اي شود كه اطلاعاتي چون قيمت، موضوع، ناشر، سال چاپ، شناسنامه ي كتاب و از همه مهم تر( در صورت امكان) فصل اول و يا قسمت كوچكي از كتاب را دارا باشد.
٤-در انتها كاربر بايد بتواند كتاب هاي مورد علاقه ي خود را به سبد خريد اضافه كند.
٥-هزينه ي ان ها را به صورت اينترنتي بپردازد.
٦-در صورت نياز براي زود رسيدن بسته ي ارسالي خود بايد بتواند خواستار پيك موتوري شده و يا در غير اين صورت از اژانس براي ارسال بسته از شما درخواست بكند.

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.