طراحی اپ فروش دوچرخه | طراحی سایت فروش دوچرخه طراحی سایت

طراحی اپ فروش دوچرخه | طراحی سایت فروش دوچرخه

امروزه برای انکه بتوان در کنار فروش عادی، به تعداد مشتریان خود افزود، حضور در فضای مجازی بسیار مهم است. حال که بسیاری از کسب و کار ها آنلاین شده است، فروش دوچرخه نیز می تواند، به صورت انلاین انجام گیرد. یکی مزیت های مهم این کار در دسترس بودن سایت و اپلیکیشن شما و همچنین برندینگ شماست. با این روش می توانید به راحتی مشتریان جدیدی از سراسر ایران داشته باشید. در ادامه به بررسی طراحی اپلیکیشن و سایت برای فروش دوچرخه یا خدمات جانبی آن خواهیم پرداخت. با ایران وبر همراه باشید.

مزیت های طراحی اپلیکیشن و سایت دوچرخه چیست؟

به مرور کسب و کار ها به سمت انلاین شدن پیش می روند، بسیاری در حال حاضر بیشترین درآمد خود را از فضای مجازی به دست می اورند. بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های فیزیکی، به صورت سمبلی شده اند که هستند ولی هیچ فروشی به صورت حضوری انجام نمی شود و فقط فروش و خدمات آنلاین است که کسب و کارشان را پر رونق نگه داشته است. حال در ادامه به برتری ها و مزایای طراحی سایت و اپلیکیشن و حضوری در فضای مجازی برای فروشگاه دوچرخه خواهیم پرداخت:

  • حضور در فضای مجازی(بازاریابی دیجیتال)
  • امکان فروش در هر زمان از شبانه روز
  • نیاز به حضور فیزیکی در ساعات خاص ندارد
  • امکان ارسال پیامک ها و پیشنهادات ویژه در مناسبت های مختلف
  • برندینگ نام و لوگو شما
  • امکان دیده شدن در نتایج جستجو گوگل
  • امکان تبلیغ ppc یا تبلیغ کلیکی در گوگل با هزینه کم
  • امکان تبلیغ در سایت های دیگر فارسی زبان

 طراحی اپ فروش دوچرخه مخصوص  سیستم عامل ای او اس

طراحی اپلیکیشن در بخش فروشگاه دوچرخه، بیشتر از ان جهت اهمیت پیدا می کند که به برندینگ و حرفه ای بودن کسب و کار شما کمک می کند. شاید در مرحله اول داشتن اپلیکیشن از اهمیت خاصی برخوردار نباشد، اما اگر شما نیاز به برندینگ کسب و کار و حرفه ای تر شدن کسب و کار خود هستید ،طراحی اپلیکیشن فروشگاه دوچرخه نیاز است.

پس در اولین اقدام بایست پس از طراحی سایت به سمت اپ رفت و مهم ترین ان طراحی برای سیستم عامل خاص ای او اس است که بسیار در جامعه ما در حال گسترش است . به خصوص این را باید یاداوری کنیم که بسیاری از مشتریان شما در این سیستم عامل مشغول هستند و نادیده گرفتن ان ها به ضرر شما خواهد بود.

در ضمن انتشار اپ فروش دوچرخه مخصوص سیستم عامل ای او اس دشواری های زیادی برای کسب و کار ها دارد. دلیل اصلی ان نیز تحریم اپل است. شرکت ایران وبر با همکاری با شرکت بین المللی Modernlifecomputer  این کار را  نیز با سهولت هرچه تمام به انجام رسانده است و شما بدون نگرانی می توانید اپلیکیشن خود را منتشر کنید.

طراحی اپ فروش دوچرخه مخصوص سیستم عامل اندروید

طراحی اپلیکیشن اندروید از بسیار مهم است. در کنار طراحی اپ برای گوشی های اپلی، نیاز است که به اندروید نیز بها داده شود. زیرا درصد بالایی از کاربران در این پتلفورم هستند. پوشش این دو پلتفورم برای طراحی اپلیکیشن از اهمیت بالایی برخوردار است.

به هر نحو شما می توانید اپلیکیشن خود را در فروشگاه های داخلی به راحتی عرضه کنید و همچنین قابلیت هایی که در سایت شماست به راحتی در اپلیکیشن موبایل کاربر قابل دسترسی است.

طراحی سایت فروشگاه دوچرخه

طراحی سایت از بخش های بسیار مهم در کسب و کار شماست. قبل از داشتن یک اپلیکیشن، نیاز است که یک سایت برای خود طراحی کنید. این سایت باید دارای قابلیت های فروشگاهی خوبی باشد. سایت شما باید به خوبی از نظر امنیتی و … کانفیگ شده باشد. همچنین باید کاربر به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را بیابد.

یک سایت می تواند به شما در بازاریابی دیجیتال کمک کند. شما می توانید در گوگل تبلیغ کنید. در سایت های فارسی زبان با هزینه ای کم تبلیغ کنید. همچنین می توانید مشتریانی خود را مجدد به سایت خود وارد کنید. تمامی این موارد از تکنیک های بازاریابی دیجیتال است که با طراحی سایت فروشگاه دوچرخه به کمک شما خواهد آمد.

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.