طراحی سایت آرایشگاه طراحی سایت

طراحی سایت آرایشگاه

طراحی سایت آرایشگاه: این روز ها بستر اینترنت تبدیل به یک جهانی بزرگ شده است. کاربران به راحتی در هر ساعت صد ها صفحه را بررسی می کند و انچه بهترین است را انتخاب می کنند. به راحتی می توان بستر اینترنت را به بزرگترین نمایشگاه تعبیر کرد. در صورتی که شما در این نمایشگاه حاضر نباشید برای کسب و کار خود یک امتیاز بسیار مهم را از دست می دهد. در بین مشاغل آرایشگری، یکی از مدل وبسایت هایی است که بازدهی به مراتب زیاد است.responsive-design

در آرایشگری، بسیاری از افراد نیازمند یک طرح بسیار مناسب هستند و بسیاری به راحتی به یک آرایشگاه اعتماد نمی کنند. در صورتی که با داشتن وبسایت و شناساندن آن به مشتریان خود به راحتی می توانید اعتماد ان ها را با ارائه نمونه کار در همان جلسه ی اول به دست اورید.

به زبان ساده تر اهمیت طراحی سایت ارایشگری را به شما بازگو می کنیم. در این روز ها رقیبان بسیاری برای هر شغل پیدا می شود. اما انچه که در این بین بسیار مهم است، معرفی شغل شماست. کاربر به دلیل زیاد بودن آرایشگری ها و اعتماد نداشتن به انها به سرعت وارد دنیای مجازی شده و بهترین ارایشگاه را سرچ می کند و در بین نتایج به دنبال نمونه کار می گردد. تا این قسمت که یک سایت معرفی ساده است. اما کار جایی عالی می شود که مشتری به صورت آنلاین بتواند وقت مورد نظر خود را رزرو کند و پول ان را بپردازد. این امکان یکی از امکاناتی است که آرایشگاه شما را متمایز می کند.

اما داشتن سایت فقط به دیده شدن بهتر در گوگل ختم نمی شود بلکه علاوه بر داشتن آلبوم هایی از آرایش های خود می توانید مطالب اموزشی برای جذب مخاطب بیشار در سایت آرایشگاه خود قرار دهید.

چرا طراحی سایت آرایشگاه  ایران وبر

[wp-svg-icons icon=”connection” wrap=”i”] اما نقش طراحی سایت آرایشگاه چیست؟ شاید شما در ابتدا کار تمامی طراحان سایت به یک گونه به نظر می رسد اما در واقع می توان تفاوت بسیاری دید. مهمترین تفاوت که در ابتدا به نظر می رسد، ظاهر گرافیکی سایت است. این ظاهر باید چنان مدرن باشد که مخاطبان را جذب کند و در بازاریابی شما به  شما کمک کند. اما غیر از موارد ظاهری مواردی دیگر نیز در وبسایت تاثیر دارد که با دید متخصصانه می توان ان را یافت. یکی از موارد مهم سئو سایت می باشد. سئو سایت به موارد بسیاری بستگی دارد اما یکی از موارد سرعت سایت است. یک طراح با تجربه چنان وبسایت شما را آپتیمایز می نماید که بهترین عملکرد را داشته باشد و همین باعث می شود سایت شما در نتایج جستجوی گوگل در صفحات اولیه دیده شود و مشتری شما نیز به همین میزان افزایش یابد.

نقاط قوت طراحی سایت ارایشگاه به صورت اختصاصی

شرکت ایران وبر تمام تلاش خود را برای ارائه هرچه بهتر و جذب هرچه بیشتر مخاطبان برای شما عزیزان را سرلوحه کار خود قرار داده است. در این قسمت که قرار است تا از طراحی سایت ارایشگاه با شما سخن بگوییم.، لازم است تا نقاط قوت طراحی سایت ارایشگاه را نیز ببیند. با طراحی سایت ارایشگاه می توانید تمام خدمات خود را به صورت انلاین به پیش ببرید و تمامی مشاوره های خود را درون سایت قرار داده و راه ارتباطی ساده ای با مشتریان خود داشته باشید. برای بزرگ تر شدن نیاز است تا ابتدا تمام مسیری که تا اکنون طی کرده ایم را قوت ببخشیم و از پیشرفت نترسیم. طراحی سایت یک از اقداماتی است که با ان می توانید تمامی اطلاعات ارایشگاهی خود را درون ان قرار دهید و نمونه کار های خود را نیز در معرض نمایش قرار دهید. امیدواریم که بتوانیم هرچند اندک در جهت پیشرفت شما عزیزان قدم برداریم.

urban-geek-web-design-homepage-04

ما در گروه ایران وبر، تجربه ، به روز بودن را با خود برای شما به همراه داریم. این دو مورد بسیار مهم است. زیرا تخصص طراحی سایت یک تخصص به روز است و هر روز در حال تغییر می باشد و باید متد طراحی با موتور های جستجو هماهنگ بوده و گرافیک نیز با زمان تغییر کند.

شما به راحتی می توانید طراحی سایت خود را به گروه ایران وبر بسپارید و مشتری دائم ما شوید. خدمات گروه ایران وبر فقط مخصوص طراحی سایت نمی باشد و ما به هر آنچه ارائه می دهیم پایبندیم و تا دو سال پشتیبانی از سایت را بر عهده خواهیم گرفت.

 

 

 

 

[wp-svg-icons icon=”checkmark-circle” wrap=”i”] برخی از امکانات قابل ارائه برای طراحی سایت آرایشگاه:

  •  ایجاد کاتالوگ: ایجاد کاتالوگ باعث خواهد شد تا مشتریان از همان ابتدای اشنایی با شما از نظم کار شما لذت ببرند و متری دائمی شما شوند. البته این هم بدانید که کیفیت کار شما بیشترین و مهم ترین عامل در دائمی شدن مشتریان است.
  • گالری مدل ها: خیلی از ارایشگاه ها متاسفانه فقط با پرسش چند کلمه از مشتریان مدل دلخواه او راه پیاده می کنند بدون انکه حتی یک بار چند مدل را به مشتری خود رائه کنند. با طراحی سایت می توانید گالری مدل های خود را نیز داشته باشید.
  • امکان نوبت دهی انلاین: یکی از مشکلاتی که امروزه با این حجم از درگیری های محیطی وجود دارد نداشتن تحمل انتظار کشیدن برای ارایشگاه است. با طراحی سایت می توانید نوبت های خود را به صورت انلاین رزرو کنید.
  • امکان ارسال مطلب و حذف مطالب گذشته
  • طراحی بسیار زیبا مناسب با سلیقه و سایت آرایشگاه
  • امکان رمز گذاری مطالب برای مشتریان دائم و در دسترس قرار دادن رمز برای مشتریان
  • پرتال مشتریان
  • امکان اضافه کردن فروشگاه انلاین

هم اکنون می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.