طراحی سایت آژانس مسافرتی – هواپیمایی و گردشگری طراحی سایت

طراحی سایت آژانس مسافرتی – هواپیمایی و گردشگری

طراحی سایت آژانس مسافرتی – هواپیمایی و گردشگری : در گذشته، محل یک کسب و کار و عظمت یک کسب و کار نشان دهنده ی برتری ان بود. اما امروزه یک مبنای دیگر نیز اضافه شده است. سایت یک کسب و کار نمایش دهنده ی کاملی از ان کسب و کار است. به میزانی که سایت یک شغل دارای طراحی بهتر و متناسب تری باشد در دید مشتری ان کسب و کار دارای محبوبیت و ارجحیت خواهد بود. این مشخصه برای طراحی سایت آژانس های مسافرتی، هواپیمایی نیز صادق است و حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

یکی از قابلیت هایی که دنیای مجازی به ما اهدا کرده است، سرعت بالا و راحتی امور است. برای مثال در گذشته همیشه برای انجام کار های بانکی باید به بانک مراجعه می کردید. شاید در شهر هایی غیر از پایتخت این مورد سخت به نظر نیاید اما در باجه های بانکی نیز زمان زیادی در صف انتظار می گذشت. اما اینک شما بسیاری از کار های بانکی را از طریق اینتریت انجام می دهید. در خانه و یا محیط کار و با یک فنجان چای یا قهوه!PreShopTravelAgency1

این یکی از مواردی است که می توان به وضوح تفاوت را دریافت. در مورد آژانس مسافرتی – هواپیمایی – گردشگری نیز این نمونه کم کم خود را نشان می دهد. از سیستم رجا برای رزرو بلیط و همچنین رزرو انلاین بسیاری از هواپیمایی ها. پس اینجاس که یک آژانس مسافرتی با طراحی یک وبسایت مناسب می توان کسب و کار خود را پر رنگ تر کرده و همین حتی باعث افزایش مراجعات حضوری مشتریان نیز می شود.

اما همانطور که می دانید طراحی یک سایت تفریحی مسافرتی با یک سایت شرکتی بسیار متفاوت است. سایت آژانس مسافرتی بخش هایی برای معرفی مکان مختلف نیاز دارد همچنین در این بخش های تصاویری از ان مناطق باید قرار داده شود.

موفقیت یک طراحی سایت گردشگری در مرحله اول به طراحی مناسب وبسایت گردشگری بستگی دارد و در مرحله دوم به ارائه بهتر خدمات مربوط به گردشگری ارتباط دارد، انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سایت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است چرا که با سرچ کلمات کلیدی است که کاربران به سایت هدایت می شوند، چنانچه کلمات کلیدی به درستی انتخاب نشوند عملا طراحی وب سایت گردشگری با شکست مواجه می شود.

ویژگی های پایه ای طراحی سایت آژانس مسافرتی

airplane-Detail[wp-svg-icons icon=”quill” wrap=”i”] اما به طور خلاصه یک سایت پایه ی آژانس مسافرتی به چه مواردی نیاز دارد؟

بخش اطلاعات تور های مسافرتی

بخش رزرو تور های مختلف

بخش نمایش جاذبه های گردشگری مکان های توریستی

قابلیت پرداخت انلاین بلیط

بخش افر های ویژه برای مناسبت های مختلف

 

چرا طراحی طراحی سایت آژانس مسافرتی ایران وبر

[wp-svg-icons icon=”location” wrap=”i”] ما در گروه ایران وبر با استفاده از متخصصین عرصه ی طراحی وب و برنامه نویسی تحت وب هر آنچه را که شما برای سایت آژانس مسافرتی خود بخواهید را به بهترین urban-geek-web-design-homepage-04شکل فراهم می کنیم. از جمله آنچه ما را متمایز می کند به روز بودن تیم طراحی می باشد. ما علاوه بر طراحی، پشتیبان انچه انجام داده ایم خواهیم بود و تا 2 سال پشتیبانی سایت شما را بر عهده خواهیم داشت و مشکلات موجود در ان را برطرف می نماییم. می توانید همینک به صورت رایگان از مشاوره ی ایران وبر بهره مند شوید. برای دریافت مشاوره می توانید با شماره تلفن های گروه تماس برقرار نمایید.

 

 

 

 

 

نمونه کار های طراحی گروه طراحان ایران وبر

طراحی یک سایت بسیار مهم است و همچنین استاندارد کد نویسی از مواردی است که باید به آن توجه زیادی شود. استاندارد نویسی کد و همچنین انتخاب بستر مناسب در ابتدای طراحی سایت باعث می شود که شما سریع تر در صفحات برتر گوگل قرار گرفته و فروش شما افزایش یابد. در کنار این کد نویسی استاندارد طراحی زیبا نیز در برندینگ شما تاثیر خواهد گذاشت. برخی نمونه کار هایی که ما مفتخر به انجام آن ها می باشیم در ادامه اورده شده است:

طراحی سایت انتشارات کلک معلم ساجدی

طراحی سایت موسسه حقوقی بین المللی اطلس حامی پارس

طراحی سایت موسسه حقوقی اهورا

طراحی سایت اخبار تکنولوژی آریامونز

و …

 

این نمونه کار های و توضیحات کامل آن ها در بخش نمونه کار های سایت موجود است. آنچه برای ما اهمیت دارد، رضایت شماست. برای دریافت اطلاعات بیشتر همینک با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.