طراحی سایت استاتیک طراحی سایت

طراحی سایت استاتیک

شاید با کمی جستجو به نام سایت استاتیک برخورد کرده باشید. اما تفاوت آن را با سایت داینامیک ندانید. اما سایت استاتیک و طراحی سایت استاتیک چگونه است؟

سایت استاتیک یک سایت غیر قابل تغییر از سوی کاربر است. به این گونه که شما با سفارش طراحی یک سایت استاتیک مطالب ان را در اولین طراحی ویرایش کرده و دیگر قادر نخواهید بود درون سایت خود مطلب قرار دهید و باید با طراح وب در میان بگذارید. این گونه وبسایت ها جنبه ی اطلاع رسانی دارد و شرکت هایی که دوست تمایل به حضور در فضای مجازی را دارند و تغییرات سایت انها بسیار کم است مناسب است.

سایت استاتیک مزیت هایی نسبت به سایت داینامیک دارد. در سایت استاتیک استفاده ی منابع سرور بسیار کاهش می یابد و در نتیجه هزینه ها پایین می اید. علاوه بر این هزینه ی طراحی سایت های استاتیک اغلب کمتر است سایت های داینامیک است.30_398f0

سایت های استاتیک فقط به بهینه سازی  اولیه نیاز دارند و سئوی مطالب بسیار کم خواهد بود. اما تمام این موارد به کنار مهمترین عیب این سایت ها عدم قابلیت درج مطلب در سایت است. به این گونه که ممکن است شما هزینه ی کمتری پرداخت کرده باشید اما شما دیگر قادر به تغییر محتوا نیستید مگر این که با طراح وبسایت در میان بگذارید.

گروه ایران وبر در زمینه ی طراحی انواع سایت های استاتیک در خدمت شما می باشد. گروه ایران وبر علاوه بر طراحی سایت استاتیک، سایت های استاتیک را به سایت داینامیک تغییر می دهد.

[wp-svg-icons icon=”quill” wrap=”i”]  تغییر سایت استاتیک به داینامیک چگونه است؟

همانطور که در بالا بیان شد سایت استاتیک قابلیت ارسال مطلب را ندارد همچنین پنل کاربری ای در اختیار کاربر نیست که بتواند به سایت دسترسی داشته باشد اما ما در گروه ایران وبر قالب استاتیک سایت شما را با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP و سیستم های مدریت محتوا به یک سایت داینامیک تغییر خواهیم داد. به این طریق بسیاری از امکانات دیگر علاوه بر قرار دادن مطلب در اختیار شما قرار می گیرد.

[wp-svg-icons icon=”signup” wrap=”i”]  فواید سایت های استاتیک:

√ هزینه طراحی کم
√ حجم پائین محتویات
√ امنیت بالا

 

urban-geek-web-design-homepage-04[wp-svg-icons icon=”signup” wrap=”i”]   معایب سایت های استاتیک:

√ هزینه های به روز رسانی وب سایت
√ نبود امکانات مدیریتی
√ لزوم ارتباط با طراح سایت جهت به روز رسانی
√ وقت گیر بودن اعمال تغییرات داخل سایت

[wp-svg-icons icon=”signup” wrap=”i”]  فواید سایت های داینامیک:

√ بدون هزینه به روز رسانی
√ دارای پنل مدیریتی برای اعمال تغییرات توسط یک شخص با دانش معمولی
√ ایجاد بی نهایت صفحه، بی نهایت نوشته در سایت تنها با چند کلیک
√ حجم پائین دیتا خصوصاً برای سایت های بزرگ
√ امکان به روز رسانی 24 ساعته توسط شما
√ مدیریت سئوی قوی (برای بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو مثل گوگل، آپدیت شدن مداوم سایت لازم است. بنابراین وب سایتهای سئو، عموماً داینامیک طراحی می شوند.)

[wp-svg-icons icon=”signup” wrap=”i”]  معایب سایت های داینامیک: (در صورت کدنویسی نادرست)

امنیت پائین تر (در صورتی که سایت داینامیک شما از دیتابیس استفاده کند، می بایست در طراحی و کد نویسی سیستم مدیریت محتوای آن دقت داشت چرا که اکثر نفوذهای اینترنتی از طریق آپلود شل یا دیتابیس اینجکشن است. بنابراین دقت در انتخاب شرکت طراحی وب سایت، بسیار مهم است. ذکر این نکته نیز مهم است که با طراحی صحیح و استفاده از روش های مطمئن کد کردن اطلاعات، میتوان امنیت سایت های داینامیک را بسیار بالا برد. همانگونه که اکثر سایت های دولتی و پرتال ها داینامیک هستند. )

 

برای سفارش طراحی سایت استاتیک با ما تماس بگیرید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.