طراحی سایت اموزش عکاسی |طراحی اختصاصی و ارزان طراحی سایت

طراحی سایت اموزش عکاسی |طراحی اختصاصی و ارزان

طراحی سایت اموزش عکاسی |طراحی اختصاصی و ارزان

طراحی سایت اموزش عکاسی |طراحی اختصاصی و ارزان

طراحی سایت اموزش عکاسی : با عرض سلام و خسته نباشيددد خدمت يكايك شما دوستان و همراهان گرامي و عزيز ايران وبر
در اين سري از مطالب ايران وبر قصد دارد تا راهي نو و بديع را براي طراحي سايت اموزش عكاسي به شما عزيزان گرامي و ارجمند اموزش دهد.

در ابتدا نگاهي مختصر به قدمت عكاسي و چگونگي دوربين هاي عكاسي اوليه مي پردازيم .

سپس راه هايي براي طراحي سايت اموزش عكاسي به شما عزيزان نشان خواهيم داد.

تاريخچه و قدمت عكاسي و اولين دوربين عكاسي

در ابتدا كه هنوز چيزي به عنوان دوربين عكاسي و شخصي به نام عكاس نبود، افراد و به خصوص افراد داراي ثروت و اصالت براي ثبت لحظات خود نقاشان را استخدام مي كردند و در نهايت قاب هايي كه با دست كشيده شده بود را تحويل مي گرفتند.

جالب است كه بدانيد دوربين عكاسي هم همانند باقي اختراعات و كشفيات بشر، ساخته ي يك فرد خاص نيست بلكه جمعي از انديشمندان در تاريخ در ساخت و ارتقا ان نقش داشته اند و هنوز هم افراد تصميم بر بهبود سازي و ارتقا كيفيت دوربين هاي عكاسي دارند.

در ابتدا بايد زمينه اي براي اختراع دوربين هاي فراهم مي شد و ان اين بود كه دانشمنداني تاثير نور بر نقره كلريد را در يابند.

پس از ان در سال ١٨٢٢ دانشمند و مخترعي اهل فرانسه به نام ژوزف نيسپور نيس با ٥٧ سال سن اولين تصويري كه دائم وجود داشته باشد و تثبيت شده باشد را توليد كرد.

چند سال بعد شخصي به نام لوئي ژاك ماندداگر توانست دوربين پيشرفته تري اختراع كند و همين طور تا به حال افراد متعددي دست به ارتقا كيفيت و بهبود سازي دوربين هاي عكاسي زده اند.

علل طراحی سایت آموزش عکاسی

در این بخش قصد داریم تا در مورد علل طراحی سایت آموزش عکاسی با شما به گفت و گو بنشینیم. امروزه تعداد زیادی از علاقه مندان به عکاسی و آموزش عکاسی به دنبال راهی ساده تر و فراگیر تر در زمینه آموزش هستند. به گونه ای که نمی توانند آموزش های درجه یکی را در اطراف خود بیایند. شما می توانید با طراحی سایت آموزش عکاسی ، بستری را فراهم آورید که با ان توانایی مقایسه ، نشان دادن ویژگی های فوق العاده و بسیاری دیگر از ویژگی های دیگر را به نمایش بگذارید. سعی داریم تا در این بخش ابتدا به علل های طراحی بپردازیم و در ادامه آن از ویژگی های و مزایای ان . همراه ما باشید.

مرجعی برای عکاسی : یکی از مهم ترین علت ها ، داشتن مرجعی برای تمامی علاقه مندان به عکاسی است. به گونه ای که شما با یک طراحی اصولی و یک تبلیغ می توانید تمامی علاقه مندان به عکای را به سمت خود کشانده و بهترین منبع برای عکاسی های کشور به حساب ایید. به عنوان مثال هر فردی که به دنبال عکاسی ها با سبک های مختلف هست با مراجعه به سایت شما بهترین نوع عکاسی را دیده و می تواند بهترین ها را کنار هم در یک سایت و یک منبع داشته باشد.

تبادل عکس در سایت شما : یکی دیگر از جذاب ترین اقداماتی که عکاسان به دنبال ان هستند ، تبادل عکس ها بوده ان هم با اجازه ناشر و عکاس مورد نظر. در این سایت می توانید عکاسان را به یک دیگر لینک کنید و ارزش گذاری به خصوصی را برای هر عکس صورت ببخشید. برای همین شما با ایجاد درگاهی که همگان بتوانند از ان استفاده کنند بهترین سایت در زمینه عکاسی شناخته خواهید شد.

آموزش رایگان و افزایش سطح دانش عکاسان : همه اهداف به یک طرف ، این هدف نیز به یک طرف. اینکه بتوانید در جهت دانش روز حرکت کنید و آموزش های متنوعی را برای عکسان و علاقه مندان به عکسای قرار دهید خود یکی از برترین ویژگی هایی است که می توانید با طراحی سایت در زمینه عکاسی به دست اورید. در ادامه آموزش به صورت رایگان ، نیز می توانید به صورت فروش اکانت ویژه تمامی آموزش ها را به مخاطبان ارائه کنید.

طراحی سایت اموزش عکاسی |طراحی اختصاصی و ارزان

طراحی سایت اموزش عکاسی |طراحی اختصاصی و ارزان

طراحي سايت اموزش عكاسي

در اين قسمت با شما خواهيم بود تا راه كار هاي طراحي سايت اموزش عكاسي را به شما عزيزان گران قدر اموزش دهيم.

در ابتدا بايد ياد اور شويم كه مواردي كه در زير ذكر مي شود باعث بهبود سايت اموزش عكاسي شما مي شود .

رعايت موارد زير الزامي نيست اما سايت شما را قطعا به سايتي كارامد تر و پر بازديد تر تبديل خواهد كرد. از قبیل :

  1. در ابتدا براي طراحي سايت اموزش عكاسي خود، بهتر است ترفند هاي عكاسي كه ميخواهيد اموزش دهيد را با اوردن نمونه عكس هاي گرفته شده با همان ترفند و راه كار مستند كنيد.
  2. مواردي هم چون كادر بندي، استفاده از نور و ساير موارد لازم براي يك عكاس خوب شدن را با دقت توضيح دهيد.
  3. براي كاربران امكان مشاوره ي انلاين را قرار دهيد.
  4. راهنمايي هاي لازم من باب اين كه با توجه به موارد استفاده ي هر شخص، چه دوربيني براي او كافي است، ارائه دهيد.
  5.  اموزش هاي خود را به ترتيب مبتدي تا پبشرفته قرار دهيد تا همه بتوانند متناسب با سطح خود از ان استفاده كنند.

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.