طراحی سایت انتشارات کتاب | طراحی سایت تخصصی نشر کتاب طراحی سایت

طراحی سایت انتشارات کتاب | طراحی سایت تخصصی نشر کتاب

طراحی سایت انتشارات کتاب | طراحی سایت تخصصی نشر کتاب: امروزه روز به روز با افزایش سطح جوامع مطالعات نیز روز به روز گسترده تر و تحقیق های فراوانی در زمینه های گوناگون صورت می گیرد. اما در این میان متاسفانه مشکلات متعددی هم ناشران و هم انتشاراتی های کتاب را تهدید می کند. همه این مشکلات دست در دست هم داده و باعث خواهد شد تا با خوانندگان نیز با مشکلات اعم از تعداد کم تیراژ و بسیاری دیگر از مشکلات بر خورند. خارج از اینکه توانایی چاپ کتاب و مشکلات سانسور کتاب و بسیاری از مشکلات دامن گیر این عرصه دست نویسندگان را بسته است ، مشکلات تبلیغاتی کتاب و مشکلات فروش را به ان بیافزایید . مشکل فروش که بعد از حل شدن مشکلات چاپ کتاب اولین مشکل اصلی انتشارات است به طور خیلی محدود به پیش خواهد رفت و ناشران و انتشارات کتاب از فروش ان رضایت چندانی نخواهند داشت. مشکل دیگری که برای خیلی از انتشارات های کتاب پیش امده فروش غیر قانونی و کپی برداری از کتاب های این انتشارات است به گونه ای که فایل های کتاب ها به صورت رایان به اشراتک گذاشته می شود. همه این موارد باعث شده تا انتشارات کتاب هرچه می توانند تعداد کمتری کتاب به بازار ارسال کنند.

همه مشکلاتی که ذکر شد به این علت است که بعد از نشر کتابی خاص ارتباطی میان انتشارات و خریداران به وجود نخواهد امد. باید سعی نمود تا ان جایی که امکان دارد در جهت افزایش تعامل میان انتشارات و خریدار کوشید. راهکار های بسیاری وجود دارد که متاسفانه هیچ یک از ناشران و انتشاراتی های کتاب به ان توجه نمی کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با ارائه راهکار های گوناگون شما را در زمینه جذب مخاطب بیشتر از پیش اشنا سازیم.

طراحی سایت انتشارات کتاب | طراحی سایت تخصصی نشر کتاب

طراحی سایت انتشارات کتاب | طراحی سایت تخصصی نشر کتاب

مشکلات نشر کتاب و انتشارات کتاب

انتشارات کتاب در چندین دسته تقسیم می شوند. بهترین وضعیت را انتشارات دانشگاهی دارند چرا که خرید کتب دانشگاهی بیشتر از سایر کتاب ها است . البته از انتشاراتی های کنکور به هیچ وجه نباید گذشت که به طور قابل توجهی میزان فروش کتاب در این دسته با سایر انتشارات های دیگر فاصله دارد و به هیچ وجه نمی توان حتی تصور فروش سایر کتاب ها را چون کتاب های کنکوری داشت. اگر اندکی به دنیای کتاب های کنکوری نگاه کنید متوجه خواهید شد که با ایجاد یک نیاز و با تبلیغات فراوان در جهت رفع نیاز و قبولی توانسته اند فروش کتب خود را به بیشترین میزان فروش کتب در سال های اخیر تبدیل کنند. اما چرا کتاب های سایر انتشاراتی ها نمی تواند به یان سطح از فروش برسد؟

سوالی بسیار جالب که جوابی اندوهگین را در پی دارد.متاسفانه به دلیل پایین بودن سارنه مطالعه کتاب و هزینه های بالای خرید کتاب و در دسترس نبودن کتاب مشکل خواندن کتاب های غیر درسی به مشکلی بزرگ تبدیل شده است که هیچ یک از انتشاراتی ها در پی حل ان قدم بر نمی دارند. این قدم بر نداشتن کار ناشران متاب را به جایی رسانده که امروزه به سختی می توانند تعدادی از کتاب های خود را در معرض عموم قرار دهند البته بدون هیچ سود قابل توجه. در این راستا شرکت ایران وبر قصد دارد تا با ارائه راهکار هایی جزئی قدمی جدید و نو در راستای کتاب خوانی کشور بردارد و سطح فرهنگ کشور را روز به روز ارتقا بخشد.

طراحی سایت انتشارات کتاب

طراحی سایت انتشارات کتاب | طراحی سایت تخصصی نشر کتاب

طراحی سایت انتشارات کتاب | طراحی سایت تخصصی نشر کتاب

با توجه به صحبت هایی که در مورد کتاب و فروش ان داشتیم در این قسمت سعی داریم تا با معرفی امکانات جدید به فروش هرچه بیشتر شما عزیزان کمک نماییم. یکی از ساده ترین اقداماتی که می توان در راستای اشنایی خریداران با انتشاراتی خود انجام داد طراحی زمینه جدید در وب بود تا بتوان کار های خود را هرچه بیشتر تبلیغ نمود. فارغ از تبلیغات کتاب های خود باید در راستای ارائه خدمات نوین نیز قدم برداشت که در ادامه به چند مورد از این وازد اشاره خواهد شد.

  • فروش کتاب به صورت انلاین و با تخفیف های حداکثری
  • فروش انلاین فایل کتاب با قیمتی بسیار کمتر از قیمت اصلی کتاب
  • قدم برداشتن در راستای حق کپی رایت کتاب خود
  • ارائه امکانات متنوع و تخفیف های ویژه برای خریداران سابق
  • استفاده از خلاصه های کتب خود برای مرور سریع

همه این امکانات ما را در راستای ارائه بهتر خدمات سربلند خواهد نمود.

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.