طراحی سایت باشگاه بدنسازی طراحی سایت

طراحی سایت باشگاه بدنسازی

پیشرفت حوزه ی تکنولوژی به گونه ای بوده است که دنیای مجازی با دنیای واقعی به هم گره خورده اند. بسیاری از کسب و کار ها در دنیای به بخش مجازی ان ها گره خورده اند اما بعضی دیگر این چنین به سایت و دنیای مجازی نیاز ندارند اما ارتباط و اتصال به دنیای مجازی بی شک پیشرفت و برند سازی را برای این کسب و کار های به همراه خواهد داشت. باشگاه های بدنسازی یکی از مواردی هستند که بسیار در دنیای امروز طرفدار آن هستند. اما به همین میزان که تعداد مخاطبان زیاد می باشد تعداد باشگاه ها نیز زیاد بوده و متمایز شدن باشگاه نسبت به باشگاه های دیگر یکی از مواردی است که باعث افزایش مشتری می شود.

[wp-svg-icons icon=”cart-2″ wrap=”i”] ویژگی های طراحی سایت باشگاه بدنسازی

 

یک سایت خوب در هر صنفی باید طراحی اختصاصی و منحصر به فرد خود را داشته باشد. با طراحی بسیار متفاوت می توان کاربر بیشتری جذب نمود. در سایت بدنسازی علاوه بر اطلاعات تماس و نقشه ی محل باشگاه، بخش هایی برای ارائه مطالب اموزشی نیز قرار می گیرد.طراحی سایت باشگاه بدنسازی

علاوه بر این امکانات، سایت باشگاه ورزشی و بدنسازی می تواند به فروشگاه مخصوص خود مجهز شده و بسیاری از مواد و دارو های بدنسازی
را به صورت آنلاین به فروش برساند. در کنار این بخش ها کاربر نیز می تواند به صورت آنلاین برنامه ی مورد نظر خود را سفارش دهد و حتی در باشگاه ثبت نام کند. این ها گوشه هایی از ویژگی هایی است که سایت یک باشگاه ورزشی و بدنسازی می تواند داشته باشد.

[wp-svg-icons icon=”stats” wrap=”i”]  هدف از طراحی سایت باشگاه بدنسازی چیست ؟

هدف ابتدایی برای طراحی هر سایتی، ایجاد ارتباط بیشتر با مشتریان و بازاریابی بهتر است. شما با ایجاد یک سایت می توانید مشتریان جدیدی جذب کنید. شاید سوال شما اینجا باشد که چگونه؟

در جواب باید گفت که امروزه بسیاری برای یافتن یک باشگاه ورزشی و بدنسازی که مورد علاقه ی آن ها باشد از طریق اینترنت اقدام کنند. به این صورت که باشگاه در عباس اباد تهران، باشگاه در تجریش تهران یا بهترین باشگاه بدنسازی. شما با داشتن سایت و بهینه سازی ان می توانید در صفحات اول گوگل ظاهر شوید و به این گونه کاربر با شما آشنا شده و با ارائه مختصری از رزومه و … به مشتری دائم شما تبدیل می شود.

علاوه بر موارد بالا شما می توانید مقالات اموزشی را هر روز در سایت خود قرار داده تا مشتریان شما از آن استفاده کنند و یا دارو ها و مواد مختلف را در سایت قرار داده و توضیحات و فواید ومضرات ان را نوشته و به صورت آنلاین به فروش برسانید.

این موارد بخشی از اهداف ایجاد سایت بدنسازی است که گروه ایران وبر با استفاده از دانش خود و کادر جوان و به روز بهترین سایت و به روز ترین سایت را برای شما طراحی خواهد نمود.

[wp-svg-icons icon=”tags” wrap=”i”] روند بعد از طراحی سایت باشگاه ورزشی تا بازده چیست؟

بسیاری از طراحان سایت به طراحی سایت اکتفا می کنند و راه را برای موفقیت وبسایت مورد نظر باز نمی کنند. یکی از نکاتی که بعد از طراحی وبسایت باید به ان توجه کنید سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد. این که سایت شما بیشتر دیده شود و در نتیجه های جستجو در صفحات اول دیده شود از هنر های علم سئو و بهینه سازی سایت می باشد. هر چه سایت شما برای گوگل و موتور های جستجوی دیگر بهینه تر باشد بازدید کننده ی بیشتری به وبسایت شما سرازیر می شود و همین مورد در افزایش فروش شما وبرندیگ وبسایت فروشگاهی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

طراحی سایت باشگاه بدنسازی

[wp-svg-icons icon=”drawer-2″ wrap=”i”] امکانات اولیه سایت باشگاه بدنشازی در یک نگاه

به طور کلی هر سایت باشگاه بدنسازی نیاز های خاصی دارد. ما در این جا یک سری از نیاز ها و قابلیت هایی که می توان برای سایت طراحی  کرد را برای شما قرار داده ایم. مدیران می توانند بنا به نیازشان هر کدام از قابلیت ها را برای سایت خود سفارش دهند.

صفحه ی تماس با ما

  • معرفی باشگاه
  • سوابق افراد و ورزشکاران باشگاه
  • طراحی اختصاصی
  • فروشگاه اختصاصی(در صورت درخواست)
  • طراحی واکنش گرا (در صورت درخواست)
  • طراحی بخش ثبت نام انلاین در باشگاه
  • طراحی بخش دریافت برنامه انلاین
  • طراحی بخش مقالات اموزشی
  • و …

[wp-svg-icons icon=”pushpin” wrap=”i”] گروه ایران وبر با تکیه بر دانش و تجربه ی خود با کادری جوان و صمیمی بهترین و به روز ترین سایت بدنسازی را با هر قابلیتی که شما بخواهید طراحی خواهد نمود. هدف ما رضایت شما ست. شما می توانید برای مشاوره رایگان با گروه ایران وبر همینک با شماره ها موجود در صفحه ی ارتباط با ما تماس برقرار نمایید. هدف ما رضایت شما است.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.