طراحی سایت تایپ و تکثیر | طراحی اختصاصی سایت تایپ و تکثیر طراحی سایت

طراحی سایت تایپ و تکثیر | طراحی اختصاصی سایت تایپ و تکثیر

طراحی سایت تایپ و تکثیر طراحی اختصاصی سایت تایپ و تکثیر : روزی نیست که دانشجویان و داتش اموزان از کاغذ و جزوه به دور بوده باشند . روز به روز احتیاج ما به چاپ و تکثیر بیشتر خواهد شد. با اینکه لوازم دیجیتال پیشرفا بسیار قابل توجهی داشتند اما به هیچ وجه این پیشرقت نتوانسته از نیاز ما به استفاده از چاپ و کاغذ حتی اندک کم نماید.متاسفانه در مسیر چاپ و تکثیر نیز مشکلات متعددی وجود دارد به گونه ای که نمی توان با راحتی اقدام به چاپ کتاب نمود و در سر راه چاپ کتاب به مشکلات هزینه و دغدغه های روز به روز ان مواجه می شوید. اما خوشبختانه بسیاری از واحد های تایپ و تکثیر با تخفیف های حداکثری ، دانشجویان و علاقه مندان را به سمت خود کشانده اند. در ادامه به طور کامل به مشکلات موجود در سر راه چاپ و تکثیر خواهیم پرداخت اما قبل از ان باید بدانید که مشکل اصلی موجود  گران تمام شدن چاپ یک کتاب هم برای فروشنده و هم برای خریدار.

در این راستا ایران وبر سعی دارد تا با ایجاد راهکار های تازه و ارائه خدمات به صورت انلاین شما را در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به علاقمندان و دانشجویان سر بلند نماید.در ادامه ابتدا به مشکلات موجود خواعیم پرداخت و در ادامه با راهکار های ایران وبر در مقابله با این مشکلات را خواهیم دید. همراه ما باشید.

مشکلات تایپ و تکثیر

طراحی سایت تایپ و تکثیر | طراحی اختصاصی سایت تایپ و تکثیر

طراحی سایت تایپ و تکثیر | طراحی اختصاصی سایت تایپ و تکثیر

تایپ و تکثیر متون از چندین سال پیش قدمت داشته و خیلی به سختی قرار است مشتریان ان کمتر شوند. اما باید توجه داشته باشید که اگر با مشکلات موجود در راستای جذب مشتریان خود نباشید دیگر قرار نخواهد بود مشتریان ثابتی را داشته باشید. این مشکلات به ترتیب شامل :

  • مشکلات صنفی تایپ و تکثیر
  • مشکلات مالیاتی تایپ و تکثیر
  • بالا بودن هزینه ها و نداشتن توجیه اقتصادی
  • مشکلات بالای دستگاه های چاپ
  • متنوع بودن قیمت ها و تعداد زیاد تایپ و تکثیری
  • سختی و فشار زیاد کاری و کاهش کیفیت
  • نبود وسایل تعمیر دستگا های مورد نیاز
  • نبود راه ارتباطی مناسب میان مشتریان و دفتر
  • نبود جزوات در کنار هم و با سازمان دهی خاص
  • بالا رفتن روز به روز قیمت ها و هزینه ها

همه این موارد را ذکر کردیم تا از مشکلات متعدد این کسب و کار مطلع شوید. اما تمامی این مشکلات راهکار های به خصوصی دارد که در ادامه به طور مفصل به ان خواهیم پرداخت.

هزینه های بالا

اولین مشکلی که هر دو طرف را به چالش کشانده است هزینه های بالایی است که در مورد تایپ و تکثیر وجود دارد. این هزینه ها را می توان از دو دیدگاه برسی نمود. از یک طرف با تصویت قیمت های صنفی سود خوبی برای دفتر های فنی در نظر گرفته شده است اما از طرف دیگر در صورتی که قیمت های صنفی را در کار خود پیاده کنیم ، مشتریان ما به شدت کاهش خواهند یافت. این نکته را در نظر بگیرید که تعداد تایپ و تکثیری ها نیز زیاد بوده و تفاوت های اندک نیز قابل توجه خواهد بود. پس تا می توانید باید حداقل قیمت ها را ارائه کنید.راهکار های جدید را در زمینه تخفیف ها ارائه کنید. برای مثال برای مشتریان دائمی خود درصد تخفیف جدید اراسل نمایید و ان ها را ترغیب کنید تا موارد مورد نیاز خود را به سمت دفتر شما بیاورند.

راه ارتباطی و جمع اوری جزوات

متاسفانه بسیاری از دفتر فنی ها در زمینه نگه داری جزوات و فایل های ارائه شده از مراجعه کنندگان خود داری کرده و اهمیتی به ان نمی دهند اما اگر بتوانید به بهترین شکل ان ها را جمع اوری کنید.این جمع اوری باعث می شود تا با ارائه فایل ها ، از خدمات تایپ و تاکثر خود نیز استفاده کنید.

طراحی سایت تایپ و تکثیر

طراحی سایت تایپ و تکثیر | طراحی اختصاصی سایت تایپ و تکثیر

طراحی سایت تایپ و تکثیر | طراحی اختصاصی سایت تایپ و تکثیر

در این قسمت به تمامی مشکلات خاتمه خواهیم داد. چرا که با طراحی سایت مخصوص و اختصاصی تایپ و تثیر می توان از موارد زیر به طور کامل بهره برد. با طراحی سایت اولین قسمتی که حل خواهد شد ارائه خدمات غیر حضوری است و می توانید از طریق ان نوتیفیکیشن های خود را برای مشتریان ارسال کنید و ان ها را از اتفاقات و تخفیف ها باخبر سازید. راه دیگری که می توان از طریق سایت ان را راحت تر جلو برد پرداخت غیر حضوری با تخفیف و سفارش جزوه و یا کتاب به صورت غیر حضوری و بدون از دست رفتن زمان .

طراحی سایت تایپ و تکثیر ایران وبر به صورتی خواهد بود که بتوانید از امکاناتی از قبیل :

بهره بردن از پنل کاربری اختصاصی برای ارائه تخفیف های ویژه

خرید پکیج های ویژه برای چاپ و تکثیر با تخفیف های ویژه

استفاده از فروشگاه انلاین و اختصاصی

همه موارد بالا را فقط می توان با طراحی سایت توسط شرکت ایران وبر داشت. همراه ما باشید و تمام نظرات و انتقادات خود را برای ما ارسال نمایید.

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.