طراحی سایت شرکت ساختمانی طراحی سایت

طراحی سایت شرکت ساختمانی

شرکت های مختلف برای شناساندن خود به مشتری و مخاطبان نیاز به یک سایت آنلاین می باشند. این سایت آنلاین چندین وظیفه بر عهده دارد. اولین وظیفه شناساندن برند شرکت ساختمانی است. دومین وظیفه ی سایت آنلاین دادن اطلاعات مفید به کاربران و همچنین مشتریان شماست. و در نهایت نیز روش های ارتباطی و … را می توان با ان بیان کرد. حالا به تفصیل هر کدام را بررسی می کنیم.

طراحی سایت شرکت ساختمانی خوب، برند سازی و جذب مشتری بیشتر

یکی از مواردی که در طراحی سایت شرکت ساختمانی بسیار حائز اهمیت است، طراحی ان است. این طراحی باید به گونه ای باشد که به سبک کار شرکت نزدیک باشد. همچنین در این سبک باید از عناصر مختلف ساختمانی استفاده شود. این طراحی باعث می شود که مخاطب به یک حس خاص بودن دست پیدا کند و در ادامه ی این مورد، برند سازی که یکی از مهترین بخش های هر شغلی است شکل می گیرد.

ما در گروه ایران وبر با تکیه بر تخصص و تجربه بهترین سایت را برای شما طراحی خواهیم کرد. انچه که ما را از دیگر شرکت ها متمایز می نماید به روز بودن و جوان بودن تیم طراحی است. همچنین علاوه بر طراحی، پشتیبانی سایت نیز تا دو سال بر عهده ی ما بوده و مشکلات طراحی را برای شما برطرف خواهیم نمود.

دسترسی راحت یکی از ویژگی های طراحی سایت شرکت ساختمانی خوب30_398f0

شاید برای شما هم بسیار پیش امده است که به یک سایت وارد شده اید اما بخش های مختلف ان را پیدا نکرده اید. حتی در یافتن بخش ارتباط با ما هم به مشکل بر خورده اید. یک طراحی خوب علاوه بر گرافیک نیاز به تجربه در مورد رفتار کاربر نیز دارد. این گونه یک گرافیک خوب با یک کاربری خوب به یک سایت خوب تبدیل می شود.

 

 

[wp-svg-icons icon=”office” wrap=”i”] اما ویژگی های کلی یک سایت ساختمانی، معماری چیست؟

  • بخش اخرین پروژه ها و پروژه ها ی در دست انجام
  • بخش گواهی انجام کار، افتخارات و …
  • گالری تصاویر از معماری پروژه ها و …
  • نمایش اخرین اخبار و رویداد ها
  • ساختار شرکت و اهداف شرکت
  • امکان نمایش اطلاعات سهام داران و میزان سهم هر یک
  • بخش مقاله ها و …

 

[wp-svg-icons icon=”smiley” wrap=”i”] ما همچنین شما را بعد از طراحی تنها نگذاشته و به شما کمک خواهیم کرد تا سئو ی وبسایت خود را بالا برده و در  نتیجه در صفحات اول گوگل دیده شوید.خواست ما رضایت شماست!

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”i”]  برای مشاوره رایگان با ما می توانید به راحتی با شماره ها ی موجود در سایت تماس برقرار کنید.

 

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.