طراحی سایت طلا و جواهرات طراحی سایت

طراحی سایت طلا و جواهرات

طراحی سایت طلا و جواهرات
طراحی سایت طلا و جواهرات

طراحی سایت طلا و جواهرات : با سلام خدمت شما عزیزان و دوستان گرامی ایران وبر. در این مطلب با شما همراه هستیم تا روش های طراحی سایت طلا و جواهرات را برای شما عزیزان و همراهان همیشگی ایران وبر شرح دهیم.همانگونه که در طراحی اپ طلا و جواهرات نیز با شما صحبت کردیم  ،شرکت ایران وبر یکیاز برترین طراحان در ایران می باشد که با هزینه های نسبتا پایین برای شما بهترین ها را ارئه می کند.

آنچه در این مقاله خواهید خواند :
طراحی سایت طلا و جواهرات
طراحی سایت طلا و جواهرات

طراحی سایت طلا و جواهرات

برای طراحی سایت طلا و جواهرات از شما عزیزان خواهشمندیم تا از مواردی که در زیر ذکر می شود به خوبی و با دقت کامل پیروی کنید تا بتوانید شاهد سایتی مفید و کارامد و هم چنین پر طرفدار باشید.

۱- در ابتدا باید به این مسئله واقف باشید که باید سایتی مجلل و با شکوه داشته باشید که بتواند نظر مشتریان و کاربران تان را جلب کند. سایت تان باید در عین زیبایی و با شکوهی، شیک و ساده نیز باشد.

۲-از موارد دیگری که جایز و با ارزش است و باید در این قسمت به ان اشاره کنیم ان است که، شما برای این که هم بتوانید تعداد بازدید کنندگان از سایت تان را افزایش دهید و هم تعداد خرید هایی که از سایت شما و هم چنین از برند شما می شود را افزایش دهید، باید از امکانات زیاد و بسیاری نسبت به سایر رقبای خود بهره ببرید. تعدادی از این امکانات را به طور خلاصه برای شما اماده کرده ایم و در موارد زیر ان ها را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

۳-از ان جایی که روزانه و حتی در ساعات مختلف روز قیمت جهانی و کشوری طلا و جواهرات تغییر می کند و افزایش و کاهش پیدا می کند و مقداری ثابت و همیشگی نیست، برای این که کاربران از قیمت لحظه ای طلا و جواهرات با خبر باشند و هم چنین برای افزایش اعتبار سایت خودتان نیز، بهتر است قسمتی را تحت عنوان قیمت های لحظه ای طلا و جواهرات و ارز قرار دهید و کاربران را از ان ها مطلع سازید.

۴-از سری امکانات و تجهیزاتی که با ان می توانید سایت خود را ارتقا ببخشید و ارزش ان را افزایش دهید ان است که محصولات و یا به عبارتی دست بند ها، انگشتر ها، گردن بند ها، سینه ریز ها، گوشواره ها، پا بند ها و سرویس های طلا و جواهرات خود را در معرض دید مشتریان و کاربران سایت خود قرار دهید و هر کدام از ان محصولات را در قسمتی جداگانه و به طور کامل به مشتریان و کاربران معرفی کنید و مشخصاتی چون عیار طلایی که در ان به کار رفته، نام و مشخصات جواهراتی که در ان به کار رفته، وزن ان به گرم و سایر مشخصاتی که فکر می کنید برای کاربران می تواند با ارزش و کاربردی باشد را در ان قسمت به دقت توضیح دهید. برای طراحی اپ طلا فروشی نیز می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.