طراحی سایت فروش انلاین عطر و ادکلن طراحی سایت

طراحی سایت فروش انلاین عطر و ادکلن

طراحی سایت فروش انلاین عطر و ادکلن : با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی شما عزیزان و دوستان گرامی. ضمن قدردانی و تشکر از همه ی شما عزیزان و همراهان همیشگی ایران وبر، از شما عزیزان خواهشمند هستیم که ما را در این مطلب نیز همراهی بفرمایید، به امید ان که برای همگی شما عزیزان مفید فایده واقع شود.در این مطلب ما راجع به طراحی سایت فروش انلاین عطر و ادکلن برای شما راه کار ها و شیوه های نوینی را خواهیم اورد تا شما را با چگونگی طراحی سایت فروش انلاین عطر و ادکلن اشنا کنیم.

طراحی سایت فروش انلاین عطر و ادکلن

طراحی سایت فروش انلاین عطر و ادکلن

تاریخچه و مقدمه ای برای عطر

همان طور که همه ی شما عزیزان هم واقف هستید، عطر ماده ای و یا مایعی با غلظت نسبتا زیاد است که خوش بو می باشد و برای خوش بو ساختن افراد یا محیط ها از ان ها استفاده می کنند. عطر ها را یا از مواد بر گرفته از طبیعت و یا اسانس ها و ترکیب چند اسانس و حلال های گوناگون تهیه می کنند. مواد اولیه و پایه برای ساختن عطر ها یا گیاهی است یا حیوانی و یا ساخته ای مصنوعی و شیمیایی است.

در مستنداتی تاریخی هم چون سنگ نوشته ها و کتیبه ها که از زمان های قدیم بر جای مانده، می توان به این پی برد که در زمان های قدیم و در میان گذشتگان نیز استفاده از عطر ها مرسوم بوده است. اولین عطر ها در رودان و مصر ساخته شده و این سنت ساخت و استفاده از عطر ها در میان مردم ایران و روم گسترش پیدا کرد. اما ساختن عطر ها به صورتی که امروزه اتفاق می افتد و یا به عبارتی دیگر به شیوه ی مدرن و امروزی، از اواخر قرن نوزده میلادی اغاز شده است.

طراحی سایت فروش انلاین عطر و ادکلن

طراحی سایت فروش انلاین عطر و ادکلن

طراحی سایت فروش انلاین عطر و ادکلن

برای طراحی سایتی خوب و معتبر و مفید و کار امد بهتر است از مواردب که در زیر اورده می شوند، به خوبی پیروی کنید و از ان ها نهایت استفاده را ببرید.
۱-خلاق باشید. سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که کاربران بلافاصله پس از وارد شدن به سایت تان، نظرشان به ان جلب شده و به خرید کردن از سایت فروش انلاین عطر و ادکلن شما ترغیب شوند.
۲-عطر هایتان را در زیر گروه های مختلفی چون سرد، گرم، زنانه، مردانه، ادکلن، اسپری و… طبقه بندی کنید.
۳-در هر صفحه ی اختصاصی که برای هر محصول خود قرار می دهید، مشخصات ان محصول از قبیل حجم، زیر گروه هایی که عطر در ان قرار دارد، ماهیت محصول، قیمت و… را به طور کامل ذکر کنید.
۳-امکاناتی برای سفارش انلاین و خرید اینترنتی و پرداخت انلاین قرار دهید.

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.