طراحی سایت موسسه آموزشی طراحی سایت

طراحی سایت موسسه آموزشی

طراحی سایت موسسه آموزشی یکی از اموری است که مدیران موسسات آموزشی برای بهبود خدمات و همچنین برای افزایش مشتریان از آن بهره می برند. طراحی یک سایت اختصاصی برای موسسه آموزشی شما باعث می شود که بسیاری از مواردی که به صورت قدیمی صورت می گرفته است به صورت به روز انجام گیرد. برای مثال برای چک کردن برنامه ی روزانه دانش آموزان می توان از سیستم آنلاین مشاوره ایران وبر بهره برد. در این سیستم می توان به راحتی با دانشجو بحث کرد و مشکلات را روزانه بیان کرد تا در آینده مشکلی برای دانش آموز ایجاد نشود. به هر حال برای طراحی سایت می توان قابلیت های زیادی را در نظر گرفت تا موسسه آموزشی شما به صورت خاص تری جلوه کند. اما علاوه بر این پیشرفته بودن سبک مشاوره و … شما می توانید با طراحی سایت مشتریان بیشتری را جذب کنید. اما چگونه؟ با ایران وبر همراه باشید.

هدف از طراحی سایت موسسه آموزشی

یکی مهمترین مواردی که در طراحی سایت و در کل هر کاری بسیار مهم است، دلیل و هدف است. این که شما با ایجاد سایت برای خود چه ویژگی هایی را می توانید برای خود فراهم کنید، بحثی است که در ادامه به آن می پردازیم.

طراحی سایت موسسه آموزشی

ایجاد یک سایت می تواند امکانات متفاوتی را برای شما فراهم کند. از جمله این که مشاوره و پشتیبانی انلاین انجام دهید و یا آزمون آنلاین برگزار کنید. این دو بخشی از قابلیت هایی است که می توانید در سیستم بگنجانید. حتی شما می توانید سیستمی را بخواهید که زمان بندی کلاس ها و … را ارائه کند و کاربر بتواند کلاس خود را به صورت آنلاین رزرو و پرداخت آنلاین انجام دهد. در کنار این موارد که ممکن است یکی از دغدغه های شما باشد، طراحی سایت باعث می شود خود را در بزرگترین نمایشگاه جهان به نمایش بگذارید.

طراحی سایت باعث می شود که شما در غول دنیای جستجوی یعنی گوگل ثبت شده و به عنوان کسب و کار شناخته شوید. در ادامه ی آن با سئوی مناسب شما می توانید سایت خود را در گوگل به صفحات اول بیاورید. پس از دیده شدن سایت شما در صفحات اول، کاربران بسیاری به سمت شما روانه خواهند شد و بسیاری به صورت رایگان و بدون تبلیغ با شما آشنا می شوند. این یکی از مهمترین بحث ها در زمینه ی موسسات آموزشی می باشد.

 

نحوه ی طراحی سایت موسسه آموزشی

طراحی یک سایت یکی از مهمترین بخش های طراحی آن سایت می باشد. طرح یک سایت در نگاه اول بیانگر کار شماست و در صورتی که طراحی آن مناسب نباشد آنچه مشتریان از شما در ذهن دارند را تخریب می کند. بنابراین همانطور که ممکن است این موضوع به ضرر شما باشد. به همان مقدار نیز می تواند باعث پیشرفت شما شود و موسسه ی شما را متفاوت جلوه دهد.

گروه ایران وبر با استفاده از مجرب ترین طراحان ایران، بهترین طراحی را با تایید شما بر روی سایت شما اجرا می کند.

 امکانات سایت موسسه آموزشی

سایت موسسه آموزشی می تواند امکانات متفاوتی داشته باشد که بستگی به نظر کارفرما این موضوع متغیر است. از جمله مهمترین ویژگی هایی که می توان برای یک سایت موسسه آموزشی استفاده کرد از قرار زیر می باشند:

سیستم مشاوره آنلاینطراحی سایت موسسه آموزشی

سیستم آزمون آنلاین

سیستم رزرو آنلاین کلاس

مطالب مشاوره ای و …

اسلایدر

نوتیفیکیشن(اطلاعات بیشتر در این مطلب)

بخش ارتباط با ما

بخش نمایش بر روی گوگل مپ

و …

این امکانات بخشی از امکانات پیشنهادی ما برای سایت موسسه آموزشی شما می باشد.

 

برای مشاوره و یا سفارش طراحی سایت در تهران ، مشهد، اصفهان، تبریز ، یزد و  سراسر ایران می توانید با گروه ایران وبر تماس برقرار کنید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.