طراحی سایت نیازمندی ها طراحی سایت

طراحی سایت نیازمندی ها

طراحی سایت نیازمندی ها:یکی از سایت هایی که امروزه در زمینه ی رفع نیاز و بازاریابی کاربران بسیار پر رونق است ، سایت های نیازمندی و آگهی است. در این گونه سایت های کاربر با عضویت و ثبت آگهی در سایت ، اگهی با تایید مدیر به نمایش عموم در می آید. البته مدیر می تواند مقدار هزینه ای برای هر سطح های مختلف آگهی در نظر بگیرد که کاربر آن را پرداخت کند.

اگهی و تبلیغات چه زمینه ای برای سود بیشتر خواهند داشت ؟ سوالی که همیشه بسیاری ان را در گوشه ذهن خود دارند. ما در این قسمت همراه شما شده ایم تا هرچه بیشتر شما را به سمت پیشرفت در زمینه اگهی و نیازمندی ها به پیش ببریم. طراحی اینگونه سایت ها می تواند فضایی جدید و بالقوه را برای شما ایجاد کند که بتوانید بهترین های تبلیغاتی را یک جا کنار هم داشته باشید و مشتریان خود را روز ب روزارتقا دهید. اینکه یکسری سایت به عنوان سایت اگهی و تبلیغات در حال فعالیت باشند موجب خواهد شد که شما با گرفتن اندک هزینه خاصل از سود کار ، بسیاری از مشاغل را در سایت خود قرار دهید و بدون اینکه به مشکلات چاپ و فعالیت حضوری تمامی نیاز های یک شهر و استان را تامین کنید.

[wp-svg-icons icon=”file-3″ wrap=”i”]  اما امکانات طراحی سایت نیازمندی های ایران وبر چیست؟

  1. تاریخ شمسی در سیستم
  2. سیستم مدیریت قوی
  3. قابلیت نصب ماژول و افزونه

    طراحی سایت نیازمندی ها

    طراحی سایت نیازمندی ها

  4. قابلیت جستجو در میان آگهی ها
  5. قابلیت تماس با آگهی دهنده
  6. قابلیت نمایش جزئیات آگهی
  7. قابلیت ایجاد صفحه
  8. قابلیت جستجوی آگهی بر اساس موقعیت مکانی
  9. قابلیت ایجاد سایت های تبلیغاتی (آگهی اینترنتی) یا کاریابی
  10. قابلیت ارسال پیشنهاد برای پیشنهادات کار
  11. قابلیت دسته بندی
  12. قابلیت تعیین قیمت محصول/کار
  13. قابلیت دسته بندی آگهی ها/مشاغل
  14. قابلیت عضویت و ورود کاربران
  15. قابلیت ارسال تبلیغ بدون نیاز به عضویت
  16. نمایش آخرین آگهی ها
  17. قابلیت ایجاد نقشه سایت (افزونه)
  18. دارای ضد هرزنامه با کپچا و askimet
  19. ادیتور WYSIWYG
  20. پلاگین گوگل آنالیز پیش فرض
  21. مدیریت رسانه
  22. سیستم آمارگیر ( شامل آمار آگهی ها و گزارشها و کاربران و دیدگاه ها )
  23. سیستم بن کردن کاربران از طریق آی پی و ایمیل
  24. قابلیت تغییر قالب ایمیل ها

و امکانات فراوان دیگر…

اینکه امکانات فراوانی پس از طراحی سایت به دست شما خواهد رسید در ان شکی نیست اما اینکه تفاوت شرکت ایران وبر با سایر شرکت ها چیست برای مشتریان حائز اهمیت است. طراحی سایت اگهی و تبلیغات همانگونه که خود بیشتر می دانید نیاز دارد به ظاهری شیک و در خور و باید به گونه ای باشد که افراد علاوه بر پیدا کردن اگهی خاص به صورت روز مره وارد این سایت شده و از اخبار و سایر امکانات ان بهره ببرند اینگونه خواهد شد که اگهی های شما بیشتر به چشم خواهد امد. پس نیاز به بستری شیک و جذاب دارد تا بتواند بیشترین تاثیر گذاری را بر روی مخاطب داشته باشد.

طراحی سایت نیازمندی ها

طراحی سایت نیازمندی ها

رقابت با سایر سایت های نیازمندی

امروزه هم اکنون بسیاری از سایت ای معتبر وجود دارند که مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب نموده اند. اما نکته قابل توجه باز می گردد به این اصل که چه زمانی می توان به طراحی سایت اگهی و تبلیغات پرداخت بدون انکه سایت های بزرگ مانند کوهی راه پیشرفت شما را نبندند. پس لازم است تا ما تمامی مشکلات بر سر راه خود را شناسایی کنیم و در ادامه راه با چشمی باز دست به اقدامات جدیدی بزنیم. پس تمام تمرکز خود را بر روی کار مفید بگذارید . طراحی سایت را هر کس در هر زمان اراده کند در سریع ترین زمان ممکن می تواند داشته باشد اما تفاوت میان سایت ها از زمانی بروز خواهد کرد که کارایی و مزیت های خاصی درون یکسری سایت های خاص به وجود می اید. اگر ایده ای در ذهن ندارید که بتواند تفاوت ایجاد کند باید به شما بگوییم که خواهشا از انجام دادن ان صرف نظر کنید. چرا؟ چون اگر بدون هیچ جذابیتی وارد یک رشته و یک کار تخصصی شوید .یکسری از اقدامات نیز هنوز درون سایت های معروف نیازمندی انجام نشده و شما باید با شناسایی ان ها و با طراحی اصولی دست به تبلیغات بزنید و جایی را برای خود در بالاترین نقطه موفقیت رزرو کنید.

طراحی سایت آگهی اینترنتی | طراحی سایت نیازمندی ها| طراحی سایت تبلیغاتی

 

[wp-svg-icons icon=”pencil-2″ wrap=”i”]  یکی از ویژگی هایی که شما با استفاده از طراحی سایت ایران وبر تجربه خواهید کرد وجود اسامی استان ها و شهر های ایران به صورت کامل می باشد. همچنین امکان اتصال درگاه پرداخت برای ویژه کردن آگهی ها نیز وجود دارد.

 

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”i”]  شما می توانید برای مشاوره با گروه ایران وبر تماس بگیرید. برای تماس به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه فرمایید.

 

 

[wp-svg-icons icon=”bullhorn” wrap=”i”] همانطور که در بالا نیز ذکر شد شما می توانید سایت آگهی برای کار نیز همانند سایت هایی مانند حامی کار(طراحی سایت کاریابی) راه اندازی کنید که در هنگام سفارش با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.