طراحی سایت کارخانه بیسکویت ، کلوچه، کوکی طراحی سایت

طراحی سایت کارخانه بیسکویت ، کلوچه، کوکی

کارخانجات مواد غذایی یکی از بخش های بسیار تاثیر گذار در کشور هستند. این کارخانه ها با تولید مواد غذایی مورد نیاز، بخش مهمی ایفا می کنند. یکی از این کارخانه ها و تولیدی ها، کارخانه تولید بیسکویت، کلوچه و کوکی است. این نوع کارخانه های با تولید محصولات غذایی که تاریخ مصرف ان بیشتر از سایر محصولات غذایی است، می توانند از مزایای بخش انلاین و فروش انلاین بهره بیشتری ببرند.

یک تولیدی بیسکویت، کلوچه و کوکی می تواند با طراحی یک سایت برای کارخانه خود، از مزایای بیشمار بازارایابی دیجیتال بهره ببرد. به این صورت هزینه های بازاریابی به شدت کاهش یافته و از سمت دیگر فروش و درامد افزایش چشمگیری خواهد داشت.

بازاریابی دیجیتال نسبت به بازاریابی سنتی مزایای بسیاری دارد. از جمله مهمترین این مزایا می توان به قابل رهگیری بودن هزینه ها و کنترل کامل بر روید فرایند نام برد. به هر حال برای شروع بازاریابی دیجیتال، قدم اول طراحی سایت است. طراحی یک سایت اختصاصی با امنیت بالا که بتواند مسیر را برای شما هموار نماید.

ویژگی های طراحی سایت کارخانه بیسکویت ، کلوچه و کوکی

در این بخش به بررسی ویژگی هایی که یک سایت برای کارخانه بیسکویت می تواند داشته باشد، خواهیم پرداخت. برخی از ویژگی هایی که به کمک کارخانه بیسکویت خواهد امد، عبارتند از:

  • فروشگاه انلاین
  • بخش معرفی کارخانه و یا تولیدی
  • بخش محصولات محبوب
  • بخش پیشنهادات شگفت انگیز
  • تخفیفات سفارش انلاین
  • تایید دو مرحله ای شماره تماس کاربران
  • اس ام اس مارکتینگ
  • ایمیل مارکتینگ
  • معرفی خط تولید و محصولات
  • امکان ارتباط با ما
  • قابلیت مشاهده نمایندگی ها
  • باشگاه مشتریان
  • ارسال نوتیفیکیشن تحت وب
  • امکان نوشتن مقاله و مطلب
  • و …

این بخش های برخی از قابلیت هایی است که می تواند به کمک شما بیاید. شما می توانید هر گونه قابلیتی که نیاز داشته باشید را به راحتی در سایت خود داشته باشید. برای این موضوع شما می توانید با همکاران ما در ایران وبر تماس برقرار کرده و به صورت رایگان مشاوره داشته باشید.

قابلیت فروشگاه انلاین در سایت بیسکویت

یکی از مهمترین قابلیت هایی که می تواند، نتایج کار شما در دیجیتال مارکتینگ را به صورت محسوس بهبود بخشد، داشتن فروشگاه انلاین است. شما با داشتن یک فروشگاه انلاین می توانید به راحتی محصولات خود را به سراسر ایران ارسال کنید و کاربران می توانند از هر شهر و روستایی محصولات شما را سفارش دهند. به این صورت در صورتی که در شهری نمایندگی و … نداشته باشید و در دیجیتال مارکتینگ خوب عمل کرده باشید، مشتریان می توانند به صورت انلاین محصولات شما را سفارش دهند.

بخش معرفی کارخانه و تولیدی

بخش دیگری که می تواند برای کارخانه مهم باشد، بخش معرفی است. در بخش معرفی می توانید از ویدئو خط تولید، و همچنین اطلاعات کامل از کارخانه خود را قرار دهید. به این صورت مشتریان در فضای مجازی می توانند به راحتی از سوابق شما باخبر شده و همچنین با مشاهده خطوط تولید، اعتمادشان افزایش داده و میزان خرید بیشتری انجام شود.

تخفیفات سفارش انلاین

یکی از بخش هایی که برای بازاریابی دیجیتال مهم است، امکان تخفیف بر روی سفارشات است. شما می توانید مشتریان گذشته خود را با یک کد تخفیف به خرید مایل کنید و به این گونه فروش و درآمد خود را افزایش دهید.

طراحی سایت کارخانه بیسکویت ، کلوچه، کوکی

بخش پیشنهادات شگفت انگیز

شما می توانید برای فروش کارتونی و … پیشنهاد شگفت انگیز قرار دهید. به این صورت با خرید یک بسته کامل هم تخفیف زیادی شامل مشتریان خواهد شد و همچنین شما نیز فروش خود را افزایش می دهد و خالص سود شما افزایش خواهد یافت.

قابلیت مشاهده نمایندگی ها

در صورتی که کارخانه و یا تولیدی بیسکویت شما دارای نمایندگی در کشور باشد، شما می توانید مکان و همچنین شعبه ی نمایندگی خود را برای کاربران قرار دهید تا کاربران در صورت تمایل به صورت حضوری اقدام به خرید از شعبه نمایند.

اس ام اس مارکتینگ

یکی از قابلیت های مهمی که اسنپ، دیجی کالا و … از ان بهره می برند، اس ام اس مارکتینگ است. شما با استفاده از تایید شماره همراه کاربران می توانید از صحت شماره تماس اطمینان داشته و هر زمان اطلاعیه و کد های تخفیف خود را برای کاربران ارسال کنید.

این موارد از بخش های مهمی بود که توضیح داده شد.

طراحی اختصاصی سایت کارخانه بیسکویت

طراحی سایت کارخانه بیسکویت ، کلوچه، کوکی

یکی از بخش های بسیار مهم در طراحی سایت، طراحی ظاهر سایت است. ظاهر سایت در فضای مجازی بسیار مهم است. دلیل ان این است که کاربران اولین بخش که از شرکت ، کارخانه و تولیدی شما مشاهده می کند، طراحی ظاهری ان است. بسیاری از کاربرانی که هنوز تا به حال مزه بیسکویت یا کوکی شما را نچشیده اند به سایت شما خواهند امد. اما اولین حس از بیسکویت شما و محصولات شما از ظاهر سایت شما مشخص می شود. در صورتی که ظاهری شکیل و مرتبط و اختصاصی نداشته باشد، کاربر سایت را ترک خواهد کرد و شاید برای همیشه یک مشتری را از دست بدهید و یا برای بازگشت این مشتری بالقوه نیاز به هزینه گزافی داشته باشید.

بنابراین طراحی از این جهت اهمیت دارد و باید طراحی متناسب با سایت و کسب و کار باشد و همچنین از طراحی روز دنیا استفاده شود.

کد نویسی اختصاصی و استاندار سایت کارخانه بیسکویت و کلوچه

یکی از بخش های بسیار مهم در سایت کد نویسی ان است. سایتی که در حال حاضر در حال تماشای ان هستید، کدی است که با استفاده از مرورگر به صورت تصویر در امده است. به عبارتی دیگر، کار اصلی مرورگر ها ترجمه کد ها به ظاهری است که ما بتوانید به راحتی ان را ببینیم.

حال که متوجه شدیم که موتور های جستجو، مرورگر ها کد ها را مشاهده می کنند، در صورتی که کد های غیر استاندارد باشند، موتور های جستجو و مرورگر ها به گونه ای متفاوت سایت را نمایش داده و یا در رتبه های گوگل شما تاثیر خواهد داشت. بنابراین استاندارد بود کد به کاهش هزینه های سرور، افزایش رتبه شما در موتور های جستجو و همچنین نمایش خوب در تمامی دستگاه ها منجر خواهد شد.

تماس با ایران وبر

شما می توانید همینک با ما تماس گرفته یا با وارد کردن شماره تماس خود در فرم درخواست مشاوره، همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. پس از مشاوره تلفنی شما می توانید برای مشاوره حضوری رایگان می توانید به شرکت مراجعه کرده و در مورد قابلیت های سایت خود مشاوره کاملا رایگان دریافت نمایید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.