طراحی سایت کارخانه شیشه + هزینه و قابلیت ها طراحی سایت

طراحی سایت کارخانه شیشه + هزینه و قابلیت ها

شیشه و تولید شیشه برای منازل، ساختمان ها و هر ساختمانی از مهمترین وظایف یک کارخانه و تولیدی شیشه است. بیشترین نوع شیشه ای که تولید می شود شیشهٔ آهک سوددار است. پس از تولید بخش اصلی پخش و فروش شیشه می باشد. یکی از مهمترین روش های فروش و بازاریابی در حال حاضر، دنیای دیجیتال است. برای ورود به دنیای دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ، اولین گام طراحی سایت است. طراحی سایت کارخانه شیشه نیز از این امر جدا نیست و مهمترین بخش طراحی سایت است. پس از طراحی سایت می توان به بخش اصلی بازاریابی دیجیتال پرداخت.

مزیت طراحی سایت شیشه چیست؟

ممکن است اولین سوالی که برای شما پیش امده باشد، ضرورت طراحی سایت است. همانطور که در مقدمه نیز بیان شد، طراحی سایت اولین گام برای ورود به دنیای دیجیتال و بازاریابی دیجیتال است. شما بدون سایت نمی توانید وارد دنیای دیجیتال شوید. شبکه های مجازی همچون اینستاگرام و … جزیی از دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال می باشند اما زمانی معنا پیدا می کنند که ابتدا سایتی باشد.

سایت همانند شبکه های اجتماعی نیست و کاملا متعلق به کارخانه و شرکت شما خواهد بود. هیچ شبکه ی اجتماعی نمی تواند سایت شما را ببندد اما در شبکه های اجتماعی به راحتی صفحه ها بسته می شوند.

در کنار این موارد سایت برای یک کارخانه و شرکت برازنده است و شکل رسمی دارد. ولیکن حضور به تنهایی در شبکه های اجتماعی زیاد جالب نیست. اما باید توجه داشته باشید که بسیاری از روش های بازاریابی که سودآور می باشند از طریق سایت می باشند. برای مثال تبلیغ در گوگل و یا سئو!

ویژگی های طراحی سایت شیشه

امکان فروش انلاین

یکی از ویژگی های مهمی که می توانید در سایت کارخانه خود قرار دهید، امکان فروش انلاین است. حال این ویژگی می تواند با توجه به سیاست شما، به صورت انبود بوده یا به صورت تکی باشد. شما با این روش می توانید به صورت انلاین فروش خود را انجام دهید و با تبلیغات انلاین به سرعت بر فروش خود بیافزایید.

مشاوره انلاین انتخاب شیشه

با توجه به این که ممکن است فروش شیشه به صورت انبوه باشد، مشتریان نیاز به مشاوره و پرسیدن سوالات خود از بخش فروش شما را دارند. با این روش به راحتی رضایت مشتریان جلب شده و با دید فروش، کاربران سایت به خریداران شما تبدیل می شوند.

معرفی کارخانه

بخش مهم دیگر هر سایت، بخش معرفی است. در این بخش می توانید از تصاویر بخش ها مختلف کارخانه بهره ببرید و همچنین از تصاویر مدیران و کارکنان خود استفاده کنید. به این صورت کارخانه به صورت کامل معرفی می شود. همچنین می توانید بخش نمایندگی ها را نیز در این بخش بگنجانید.

امکان مدیریت کارمندان و کارگران کارخانه شیشه

در کارخانه ها نیاز به سیستم مدیریت کارگران و کارمندان وجود دارد. استفاده از سیستم مدیریت کارمندان و کارگران، باعث می شود که مرخصی، فیش حقوقی همه در یک بخش جمع شود. همچنین برای درخواست مرخصی به صورت انلاین کارمندان می توانند اقدام کنند و در نهایت با تایید مدیران خود، مرخصی برای ان ها ثبت گردد.

قابلیت ارسال ویدئو و تصویر

شما با طراحی سایت کارخانه شیشه می توانید مطالب، ویدئو و همچنین تصاویر را داخل سایت قرار دهید. به این صورت ویدئو های طراحی شده برای تبلیغ کسب و کار شما و همچنین روند تولید به راحتی در سایت قرار می گیرد.

اخبار روز کارخانه

بخش اخبار، از ویژگی های دیگر طراحی سایت شیشه است. با این ویژگی به راحتی می توانید اخبار روز کارخانه را در ان منتشر کنید. این بخش می توانید شامل اضافه شدن فاز های جدید باشد و همچنین می تواند برای کارکنان محدود شود. به این صورت کارکنان فقط امکان مشاهده خواهند داشت.

درخواست مشاره تلفنی

قابلیت دیگر در کنار مشاوره انلاین، قابلیت مشاوره تلفنی است. این روش در بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است. به دلیل این که بسیاری از کاربران باید با پیگیری تیم فروش به خریدار تبدیل شوند. به همین جهت شما شماره تماس مشتریان به القوه را دریافت می کنید و در کنار تماس با ان ها، هر زمان افر یا پیشنهاد ویژه جدیدی برای انها داشته باشید، می توانید از طریق پیامک برای انها ارسال کنید.

قابلیت تایید دو مرحله ای شماره تلفن

تایید دو مرحله ای هم می تواند برای فرم درخواست مشاوره وجود داشته باشد و همچنین می تواند برای بخش ورود و خرید انلاین طراحی شود. با استفاده از این قابلیت کاربران نیاز به رمز عبور نداشته و پس از وارد کردن شماره همراه، کد تایید و احراز هویت برای ان ها ارسال می شود.

قابلیت قرار دادن بروشور محصولات

بروشور و معرفی محصولات از بخش های مهم در بخش جذف مشتری است. شما با یک توضیح کامل می توانید مشتری را مجاب به خرید از خود کنید. این توضیحات می توان ویژگی ها و برتری شما باشد و یا معرفی خود محصول.

اهمیت طراحی اختصاصی سایت کارخانه شیشه

طراحی ظاهری از اهمیت بالایی برای کارخانه برخوردار است. استفاده از طرحی اختصاصی متناسب با کسب و کار شما باعث می شود که دید مشتریان در فضای انلاین تغییر کند.

در فروش سنتی و بازاریابی سنتی، حضور خود شما باعث می شود که کم و کاستی های محصول برطرف شود. در فضای مجازی اولین بخش از شرکت و کارخانه شما که توسط کاربر دیده می شود، سایت شماست. زیبایی سایت شما، بر کاربر تاثیر گذاشته و از زحمت بازاریابی شما خواهد کاست.

یک موضوع بسیار مهم است:

انسان زیبایی را دوست دارد!

مشاوره رایگان ایران وبر

شما می توانید همینک برای دریافت مشاوره رایگان با همکاران ما در ایران وبر تماس برقرار کنید. همچنین می توانید شماره همراه خود را در فرم زیر وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس برقرار کنند.

ممکن است این مطالب برای شما مفید باشد:

موضوعات مرتبط شیشه

دیدگاه ها