طراحی سایت کارخانه نساجی ، بافندگی و ریسندگی طراحی سایت

طراحی سایت کارخانه نساجی ، بافندگی و ریسندگی

نساجی و بافندگی، از جمله مهترین کسب و کار ها در هر کشوری است. از جمله خدمات صنایع نساجی می توان به تولید الیاف، تبدیل نخ به پارچه، تبدیل الیاف به نخ اشاره کرد. در کنار این موارد صنایع نساجی فرایند های تکمیلی پارچه همچون رنگرزی، دوزندگی را نیز انجام می دهند.

صنعت نساجی از اهمیت زیادی برخوردار است. دلیل ان نیز این است که این صنعت به پوشاک اختصاص دارد و پس از غذا و مسکن اولین چیزی است که انسان باستان نیاز به ان داشته است.

اهمیت طراحی سایت برای صنایع نساجی

در حال حاضر دنیای دیجیتال یکی از مهمترین بخش های دنیای حقیقی است. خرید آنلاین در جای جای زندگی ما رسوخ کرده است و در کنار این موارد، بازاریابی و دسترسی در فضای مجازی بسیار آسان شده است. دسترسی در فضای مجازی با یک کلیک انجام می شود و اطلاعات بسیاری با یک کلیک در دسترس قرار می گیرد.

بسیاری از افراد در حال حاضر برای موارد مختلف، اولین کاری که انجام می دهند، جستجو در گوگل و فضای مجازی است. از خرید پارچه گرفته تا خرید لباس و … . این امر در زمینه ی نساجی هم صادق است. بسیاری از تولید کنندگان و خریداران برای تهیه اجناس خود ابتدا در گوگل جستجو می کنند. به این صورت از هر جای ایران ممکن است خریداران شما را بیابند و در کنار ان سفارش ثبت کنند.

طراحی سایت کارخانه نساجی ، بافندگی و ریسندگی

حال در حالتی که این فضای مجازی نباشد، پیدا کردن کارخانه نساجی شما فقط به تبلیغات تلوزیون و یا تبلیغ دهان به دهان باشد.

فضای مجازی گوهری ارزشمند است!

ویژگی های طراحی سایت کارخانجات نساجی

سایت نساجی می تواند قابلیت های مختلفی با توجه به نیاز، داشته باشد. از جمله مهمترین قابلیت هایی که می تواند داشته باشد عبارتند از:

  • طراحی بخش مقالات
  • طراحی بخش تصاویر
  • طراحی بخش درباره ما
  • امکان مشاهده داخل کارخانه
  • امکان ثبت درخواست مشاوره
  • امکان درخواست محصول جدید
  • طراحی صفحه ارتباط با ما
  • طراحی صفحه واحد های مختلف کارخانه نساجی
  • طراحی سیستم اداری و کارمندان
  • طراحی صفحه همکاری با ما
  • امکان نمایندگان
  • و …

نمونه کارخانه های ریسندگی و نساجی

صنایع نساجی سعادت یزد، صنایع نساجی حجاب شهر کرد، شرکت نساجی گوهر چاپ کویر یزد، شرکت نقشین یزد ، شرکت یزدباف، شرکت زریسان کویر ،کارخانجات فاستونی آسیا، شرکت نساجی آریا بافت کاشان، . گروه نساجی آوین پویای تهران، صنایع نساجی سجاد و …

نمونه صنایع رسندگی و نساجی خارجی

شرکت نساجی آیتاچو، شرکت نساجی هاستون، شرکت ریسندگی سولتج، شرکت ارویند، شرکت Vardhman، شرکت Jiangsu Hengli، شرکت نساجی Shangtex Holding در چین، شرکت نساجی Lu Thai در چین ،شرکت Weiqiao  در چین و …

بررسی برخی از قابلیت های طراحی سایت نساجی

بخش مقالات و امکان آپلود ویدئو

با استفاده از این بخش می توانید اخبار، رویداد ها و … را در سایت خود قرار دهید. همچنین در صورت تهیه ویدئو و … می توانید به راحتی ان را در سایت خود اپلود نمایید و در اختیار کاربران خود قرار دهید.

بخش درباره ما و مشاهده کارخانه

طراحی سایت کارخانه نساجی ، بافندگی و ریسندگی

این بخش هر انچه از اغاز به امروز از کارخانه و برند شما وجود دارد، می توانید درج کنید. در این بخش همچنین از می توانید بازدید مجازی کارخانه خود را قرار دهید. با تور مجازی کاربران می توانید داخل کارخانه شما را به صورت مجازی مشاهده کنند.

بخش ثبت درخواست مشاوره

با این بخش می توانند مشتریان، درخواست مشاوره ثبت کنند و بخش فروش شما با استفاده از شماره تماس انها، با انها تماس برقرار کرده و مشاوره فروش انجام شود.

طراحی سیستم اداری و کارمندان

شما می توانید یک سیستم اداری تحت سایت خود داشته باشید. به این صورت درخواست مرخصی ها و فیش حقوق و … به صورت انلاین در اختیار کارگران قرار خواهد گرفت. درخواست مرخصی های نیز به صورت سیستمی و با توجه به تایید مدیر، تایید و رد می شود.

ثبت سایت در گوگل و بازاریابی دیجیتال

با طراحی سایت و ثبت در گوگل، کارخانه شما در بزرگترین موتور جستجو جهان ثبت خواهد شد. به این صورت، کاربران از هر کجا با جستجو نام شما یا کلمات کلید مرتبط با نساجی، سایت شما را می یابند و می توانند برای خرید و یا دریافت مشاوره با شما تماس برقرار کنند.

طراحی سایت کارخانه نساجی ، بافندگی و ریسندگی

طراحی ظاهری سایت کارخانه نساجی

یکی از ارکان مهم در طراحی سایت، طراحی ظاهری ان است. طراحی ظاهری سایت به شما به برند و کسب و کار شما جلوه ی دیگری می دهد. سایت اولین قسمتی است که مشتریان شما در اکثر مواقع با ان رو به رو می شود. با طراحی اختصاصی و به روز سایت، دید کاربران نسبت به کسب و کار شما متفاوت خواهد بود و این در برندینگ شما بسیار موثر است.

مشاوره طراحی سایت کارخانه نساجی و برآورد هزینه

برای مشاوره طراحی سایت نساجی و بافندگی و دریافت قیمت طراحی می توانید شماره همراه خود را در قسمت زیر وارد کنید یا با همکاران ما در ایران وبر تماس برقرار کنید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.