طراحی سایت کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی طراحی سایت

طراحی سایت کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی

یکی از بخش های بسیار مهم برای هر کانال تلگرامی نگه داشتن مخاطبان خود است. در ایران بسیار این اتفاق تکرار شده است که کانال های و پیج های با تعداد کاربر زیاد به یک باره با بسته شدن ان شبکه ی مجازی در ایران به یک باره کل کاربران خود را از دست خواهند داد. حال همه به اتفاق به میزان هزینه و صرف انرژی که برای افزایش فالورر انجام شده، اگاهیم. اما برای این که یک پشتیبان همیشگی برای کانال شما و یا پیج شما باشد شما می توانید برای کانال خود یک سایت پشتیبان داشته باشد. به این صورت به هیچ عنوان به کانال شما با بسته شدن شبکه های مختلف وارد نمی شود. با ما همراه باشید.

همانطور که در مقدمه بیان شد، لزوم داشتن یک سایت پشتیبان بسیار مهم است و شما می توانید با یک سایت پشتیبان تمامی مشکلات خود را برطرف کنید و نگرانی برای از دست دادن کسب و کار خود را نداشته باشید. حال گروه ایران وبر با استفاده از تجربیات خود پیرامون این موضوع و طراحی سایت های مختلف و اپلیکیشن های مختلف، بهترین راه حل برای شما برای ایجاد سایت پشتیبان برای کانال تلگرامی شما یا پیج اینستاگرامی شما می باشد. شما علاوه بر این مزایا می توانید از امکانات مختلف یک سایت استفاده کرده و بازدید کنندگان خود با گوگل بیشتر و بیشتر کنید. حال ما برای پیج های اینستاگرامی و تلگرامی برای طراحی سایت طرح های مختلفی داریم :

 

طرح اول طراحی سایت کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی

در طرح اول ما پس از براورد میزان هزینه ی سایتی که برای خود می خواهید بسته به میزان کاربر شما می توانیم تا 60 درصد از قرارداد را با تبلیغات در کانال شما مبلغ را دریافت کنید و به این صورت هزینه ی شما کم شده و همچنین ما هزینه را از طریق مشتریان دیگرمان به دست می اوریم. البته باید توجه داشته باشید که در این روش قیمت تبلیغات بر اساس متوسط قیمت کانال های هم رده می باشد و قیمت اختصاصی شما در صورتی که کمتر یا بیشتر باشد به این میزان تغییر خواهد یافت. ورسانت دریافت تبلیغات برای کانال شما شما 15 درصد می باشد.

 

طرح دوم طراحی سایت کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی

در این طرح به صورت کلی 85 درصد از طریق تبلیغات تامین خواهد شد. به این صورت کانال های تلگرامی یا پیج های اینستاگرامی می توانند با کمترین هزینه یک سایت پشتیبان داشته باشند.  پورسانت دریافت تبلیغات برای کانال شما شما 20 درصد می باشد.

طرح سوم طراحی سایت کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی

در این طرح هزینه به صورت کامل نقد دریافت می شود و در صورتی که شما تمایل به دریافت تبلیغ ندارید می توانید از این روش استفاده کنید.

امیدواریم که با ایجاد این طرح های ویژه برای کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی این امکان را ایجاد کرده باشیم که هر پیج یک سایت برای خود داشته باشد تا از این شغل انلاین خود اطمینان داشته باشد.

شما می توانید از بخش نمونه کار های ما ، نمونه کار های شرکتی، طراحی لوگو و… را مشاهده کنید.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

 

امیدواریم که با ایجاد طرح های مختلف برای شما مشتریان عزیز

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.