طراحی سایت کتابخانه – هزینه ، امکانات طراحی سایت

طراحی سایت کتابخانه – هزینه ، امکانات

طراحی سایت کتابخانه شاید یکی از نیاز های هر کتابخانه ی مدرنی باشد. این نیاز به دلایل مختلفی وجود دارد. طراحی سایت کتابخانه می تواند به کتاب های امانت برده شده توسط هر مشتری را به صورت انلاین در هر کجا به کاربران شما نشان دهد. در کنار این موارد شما می توانید کتاب های انلاین برای مشاهده قرار دهید. با ایران وبر همراه باشید.

امکانات طراحی سایت کتابخانه

  • مشاهده موجودی یک کتاب در کتابخانه
  • مشاهده کتاب ها امانت برده شده
  • رزرو کتاب پس از برگرداندن توسط کاربر دیگر
  • تمدید امانت کتاب
  • قرار دادن کتاب انلاین یا ebook
  • بخش مقالات و ویدئو ها و پادکست ها
  • بخش ارتباط با ما
  • امکان قرار دادن کتاب صوتی به صورت انلاین

این قابلیت های بخش هایی از قابلیت هایی یک سایت کتابخانه است.

مشاهده موجودی یک کتاب در کتابخانه

این قابلیت به کتابخانه شما کمک می کند که به راحتی به صورت انلاین، کاربران بتوانند موجودی کتابخانه شما را مشاهده کرده و با جستجوی کتاب مورد نظر برای دریافت کتاب به کتابخانه مراجعه کنند.

بخش دیگری که می تواند به کاربران شما کمک کند، امکان مشاهده کتاب های امانت گرفته شده توسط کاربر است. کاربر با این روش می تواند سابقه کتاب ها امانت گرفته شده را ببیند و قابلیت های به خصوصی مانند تمدید امانت و … را داشته باشد.

طراحی سایت کتابخانه - هزینه ، امکانات

مشاهده کتاب های امانت برده شده

یک قابلیت تکمیل برای کتابخانه مشاهده کتاب هایی است که توسط کاربر امانت برده است. به این صورت بدون دخالت پرسنل کتابخانه به راحتی از اینترنت و با شماره همراه می تواند کتاب های امانت برده شده را مشاهده کند و در صورت فراموشی ان را بازگرداند. همچنین در طراحی سیستم می توان قابلیت یاداوری بازگشت کتاب نیز برای کاربر تعبیه کرد. به این صورت کاربر در صورتی که زمان بازگشت کتاب کاربر بگذرد، پیامک برای اون ارسال می شود.

رزرو کتاب پس از برگرداندن توسط کاربر دیگر

کاربران شما می توانند در صورتی که نیاز به کتابی دارند که در توسط کاربران دیگر به امانت برده شده اند، می توانند به صورت انلاین رزرو انجام دهند تا کاربر مورد نظر نتواند کتاب را مجدد تمدید کند و پس از بازگشت کتاب به کتابخانه با یک پیامک وبسایت به کاربر اطلاع دهد. به این صورت به راحتی کاربران از موجودی کتاب با خبر شده و بدون اتلاف وقت اقدام به مطالعه کتاب می نمایند.

تمدید امانت کتاب

طراحی سایت کتابخانه - هزینه ، امکانات

یکی از بخش های دیگری که یک کتابخانه می تواند با طراحی سایت انلاین به ان دست یابد، امکان تمدید انلاین امانت کتاب است. به این صورت که زمانی که کاربری کتاب را به امانت برده است در صورتی که کاربر دیگری به صورت انلاین ان را رزرو نکرده باشد، بتواند به راحتی کتاب را تمدید کرده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشد.

قرار دادن کتاب انلاین یا ebook

یکی دیگر از ویژگی هایی که می تواند به یک کتابخانه با توجه به آنلاین شدن کسب و کار ها کمک کند، قراردادن کتاب انلاین به صورت pdf یا epub در سایت می باشد. به این صورت کاربران عضو می توانند به راحتی کتاب مورد نظر را مطالعه کنند.

امکان قرار دادن کتاب صوتی به صورت انلاین

بخش دیگری که در حال حاضر بسیار رایج است، کتاب های صوتی است. کتاب های صوتی از ان جهت بیشتر از پیش مورد توجه قرار گرفته اند که در همه جا امکان گوش دادن به ان ها وجود دارد. کتابخانه می تواند کتاب های صوتی خود را به صورت اختصاصی بر روی سایت قرار دهد و کاربران عضو بتوانند به ان ها گوش فرا دهند.

بخش مقالات، ویدئو ها و پادکست ها

هر کتابخانه نیاز به بخش تحلیل و بررسی کتاب ها دارد. بخش مقالات و ویدئو ها به شما کمک می کند که بتوانید کتاب های مختلف را نقد کنید و یا ویدئو معرفی برای ان کتاب ها بسازید. یا حتی پادکست اختصاصی کتابخانه را ایجاد کنید.

بخش ارتباط با ما

در بخش ارتباط با ما شما می توانید سوالات، پیشنهادات و … را به صورت انلاین از کاربران کتابخانه خود دریافت کنید. حتی شما با ایجاد سایت کتابخانه می توانید در گوگل نیز نمایش داده شده و افراد مختلف در محله و منطقه شما از وجود کتابخانه اگاه شده و به استفاده از ان تشویق شوند.

سوالات متداول طراحی سایت کتابخانه

سایت کتابخانه چه امکاناتی می تواند داشته باشد؟

رزرو انلاین کتاب، مشاهده کتاب های امانت برده شده، امکان ارسال پیامک، امکان قراردادن فایل صوتی و پادکست، امکان تمدید امانت و … که در این مطلب به ان پرداخته شد.

ایا سایت کتابخانه در نتایج اول گوگل می آید؟

بله. پس از طراحی سایت با جستجوی نام کتابخانه شما در نتایج جستجو گوگل نمایش داده می شود.

این ها بخش هایی از ویژگی ها و امکانات سایت کتابخانه بود. شما می توانید همینک با کارشناسان ایران وبر تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره ببرید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.