طراحی فروشگاه اینترنتی – ساخت فروشگاه آنلاین + هزینه طراحی سایت

طراحی فروشگاه اینترنتی – ساخت فروشگاه آنلاین + هزینه

طراحی سایت حرفه ای و طراحی فروشگاه حرفه ای مهمترین بخش شروع کسب و کار انلاین است. ظاهر و قابلیت های سایت بخش جدایی ناپذیر از تجربه کاربر از کسب و کار شماست. 

سرعت سایت، استاندارد بودن کد نویسی و تمامی این موارد باعث می شود که درآمد شما افزایش یا کاهش داشته باشد.

برای مثال سرعت در طراحی سایت و یا طراحی فروشگاه یکی از پارامتر های مهم است. زیرا کاربران در فضای مجازی  حوصله کمی دارند و در صورتی که سرعت سایت شما کم باشد، سریعا از سایت شما خارج می شوند.

 


درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت و فروشگاه

چرا
طراحی سایت و فروشگاه
ایران وبر

خلاقیت در طراحی

ظاهر سایت و فروشگاه شما اولین چیزی است که کاربر ان را مشاهده می کند. با یک ظاهر خوب می توانید حس خوب از برند خود در ذهن کاربر جا بیاندازید. بنابراین خلاقیت در طراحی سایت و طراحی فروشگاه خلاقانه یکی از بخش های مهم کسب و کار انلاین است.

انتخاب دقیق رنگ ها با توجه به اصول بازاریابی

هر رنگ در بازاریابی تاثیر خاصی بر مشتری می گذارد. انتخاب رنگ یکی از بخش های بسیار مهم است که هر کسب و کار با توجه به اهداف خود باید رنگ خاص خود را به کار ببرد.

مشاوره رایگان مارکتینگ طراحی فروشگاه

در کنار این موارد، گروه ایران وبر به شما مشاوره رایگان مارکتینگ ارائه می کند که بدون هزینه اضافه مشاوره مارکتینگ، بتوانید کسب وکار خود را در فضای دیجیتال نشان دهید.

سرعت بالا فروشگاه

سرعت یکی از بخش های بسیار مهم طراحی سایت است. در صورتی که سایت سرعت کافی نداشته باشد کاربر از خرید و استفاده از خدمات پشیمان می شود. سایت های طراحی شده ایران وبر با کارشناسی دقیق با سرعت بسیار بالایی لود می شوند.

امینت فروشگاه اینترنتی

امنیت سایت یکی از بخش های بسیار مهم ان است. ایران وبر در طراحی سایت حرفه ای و طراحی فروشگاه حرفه ای خود به طور کامل امنیت سایت شما را کانفیگ می کند. به این صورت شما فقط به فکر فروش کالا و خدمات خود باشید. اکثرا هکر های چینی اقدام به حمله به سایت ها مختلف می کنند که با تنظیمات ایران وبر این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

فروشگاه حرفه ای با قابلیت اتصال به ترب و ایمالز

یکی از بخش هایی که در مارکتیگ در ایران می توانید بهره ببرید، از موتور های جستجوی فروش همچون ایمالز و ترب است. در طراحی فروشگاه اینترنتی ایران وبر ما ترب و ایمالز را به سایت شما متصل خواهیم کرد.

درگاه پرداخت مورد نظر شما و امکان خرید کارت به کارت


یکی از بخش های مهم کسب و کار انلاین دریافت هزینه از کاربر است. درگاه های پرداخت از راحت ترین روش ها برای دریافت هزینه هستند. ایران وبر در کنار انواع درگاه های پرداخت امکان کارت به کارت را نیز برای شما فعال خواهد کرد.

حسابداری دقیق فروشگاه آنلاین

با فروشگاه اینترنتی طراحی شده توسط ایران وبر به راحتی می توانید میزان فروش، میزان بازگشت از فروش سود در بازه زمانی مشخص را بررسی کنید. به این صورت یک حسابداری شخصی با یک کلیک در دسترس شماست.

پشتیبانی اختصاصی برای شما

ایران وبر پس از طراحی سایت شما پشتیبان اختصاصی برای شما در نظر می گیرد که بتوانید به راحتی با ان در تماس باشید و مشکلات و نیاز های خود را که به مرور ایجاد می شود را با او در میان بگذارید. به این ترتیب پس از طراحی فروشگاه خود یک مشاور همیشه در کنار شما خواهد بود.

پشتیبانی ۲۴/۷

پس از طراحی سایت حرفه ای و یا طراحی فروشگاه حرفه ای خود، پشتیبان های ایران وبر ۲۴ ساعت شبانه روز و در همه روز های سال در خدمت شما هستند و به راحتی می توانید مشکلات خود را برطرف کنید.

[gravityform id=”6″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]

تماس با ما: 91018852-021

برخی
نمونه کار های
طراحی سایت و فروشگاه






















درخواست مشاوره رایگان طراحی سایت و فروشگاه

نظرات
مشتریان
ایران وبر

آقای خلجزاده
آقای خلجزادهمسئول آی تی انجمن نفت ایران Read More
برای بحث اموزشی انجمن نفت، نیاز به یک سیستم اموزشی داشتیم. علاوه بر این که سیستم آموزشی می خواستیم، نیاز به کلاس انلاین نیز برای دوره های انجمن نفت احساس می شد. با بررسی شرکت های مختلف در نهایت به ایران وبر سپردیم. نکته مهم پشتیانی یک ساله این سیستم بود که به خوبی حتی در ایام عید نیز پاسخگو بودند.
آزمایشگاه عالی جوش و آزمون عیر مخرب
آزمایشگاه عالی جوش و آزمون عیر مخرب دانشگاه تهران Read More
از خدمت ایران وبر ممنونیم. این که در هر زمانی که نیاز بود پشتیبانی خوبی داشتند و همچنین طراحی هاشون واقعا به روز و عالیه.
دکتر زهره مرتضوی
دکتر زهره مرتضویسایت دندانپزشکی Read More
طراحی لوگو و طراحی سایت ما رو ایران وبر انجام دادند. هم طراحی ظاهری سایت عالی بود و هم پشتیبانی و آموزش هاشون. بازم از جناب ابویی و مجموعه ایران وبر تشکر می کنم.
خانم سلحشور
خانم سلحشورسایت کاسپین پارتس Read More
ما ابتدا بسیاری از سایت ها و طراحان رو بررسی کردیم. در نهایت ایران وبر رو انتخاب کردیم. از روز شروع تا پایان طراحی تمامی بخش های رو با ما جک کردند و دقیقا ظاهر فروشگاهمون دقیقا همونی شد که می خواستیم. در کنار این موارد سرعت سایت بسیار بالاس و چون من قبلا تجربه کار با طراحان دیگه داشتم این طراحی و سرعت برام شگفت اور بود.
محمد شاکری
محمد شاکریموسس حرف آخر و گروه آموزشی لیموترش Read More
ما از ۵ الی ۶ سال پیش کارامون رو با ایران وبر انجام دادیم. همیشه هم راضی بودیم. هم از نظر پشتیبانیشون که هر زمان از شبانه روز پاسخگو بودند و هم از نظر طراحی سایت و سئو سایتمون.
اقای ساجدی
اقای ساجدیانتشارات کلک معلم Read More
تقریبا 95 بود که بعد یک تجربه ناموفق طراحی سایت توسط شرکت دیگه ما طراحی سایت رو به ایران وبر سپردیم. بعد از ۵ سال از طراحی فروشگاه و سایت ما همچنان پشتیبانی انجام میشه.واقعا ازشون ممنونیم.
خانم سلمانی
خانم سلمانیمرکز توسعه مهارت‌های مهندسی دانشگاه تهران Read More
تقریبا 95 بود که بعد یک تجربه ناموفق طراحی سایت توسط شرکت دیگه ما طراحی سایت رو به ایران وبر سپردیم. بعد از ۵ سال از طراحی فروشگاه و سایت ما همچنان پشتیبانی انجام میشه.واقعا ازشون ممنونیم.
کیارش کاملی
کیارش کاملیکافی شاپ ونداد Read More
ما یک لوگو برای کافی شاپ می خواستیم. چون بیشتر بر روی قهوه تمرکز داشتیم و لوگو استارباکس رو هم دوست داشتیم. در کنار اون دوست داشتیم یک اسطوره ایرانی داخل لوگو باشه. در نهایت ایران وبر، یک لوگو بی نقص برای ما طراحی کرد. از تلاش طراحانشون واقعا متشکریم.
حمیدرضا بهراد
حمیدرضا بهرادموسسه حقوقی اهورا Read More
لوگو انجمن وکالت دادبان رو به خوبی طراحی کردند. یک ایده بسیار خوب و شکیل. از خانم سلیمیان واقعا متشکرم.
علی نصیری
علی نصیریخانه کنکور Read More
از خدمت ایران وبر ممنونیم. این که در هر زمانی که نیاز بود پشتیبانی خوبی داشتند و همچنین طراحی هاشون واقعا به روز و عالیه.
Previous
Next

چرا یک فروشگاه آنلاین به ما کمک می کند؟

مروزه دنیای مجازی بسیار به دنیای واقعی نزدیک شده است. بسیاری از کسب و کار ها برای بهره مندی از این امر مهم، مشاغل خود را در دنیای مجازی نیز با جدیت پیگیری می کنند. یکی از کار هایی که برای ورود به دنیای مجازی وب باید انجام داد، راه اندازی یک وب سایت  می باشد. بسیاری از مشاغل برای حرفه ای تر شدن شغل خود به این سو رو آورده اند. یکی از انواع وبسایت هایی که در دنیای امروز طرفداران خاص خود را دارد، سایت فروشگاهی می باشد. دلیل اصلی این علاقه به این سایت ها، مشغله های زیاد مردم برای انجام کار های روزمره خود می باشد که در نهایت به خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین ختم می شود.

یکی از دلایلی که بیان شد، کار های مختلف روزانه ی مردم باعث محبوبیت این کسب و کار شده است. اما به غیر از این مزیت هایی در فروشگاه انلاین وجود دارد که شما بدون داشتن ان این مزیت ها را از مشتری خود خواهید گرفت. یکی از مزیت ها، مقایسه ی کالا های موجود در فروشگاه تک به تک می باشد. به این گونه کاربر می تواند هر کدام از کالا ها را با کالای دیگر مقایسه کند و تفاوت های ان را درک کند.

همچنین در فروشگاه انلاین شما می توانید توضیحات کاملی و حتی تخصصی تری در مورد کالا به مشتری بدهید، در صورتی که در زمان مراجعه حضوری تک به تک این ویژگی ها را نمی توان بیان کرد.

و اما یک مزیت بسیار مهم فروشگاه انلاین، باز بودن 24 ساعته ی ان است. شما در فروشگاه های فیزیکی و رایج، شب ها ارائه ی خدماتی از سوی شما انجام نمی شود، در صورتی که در فروشگاه های مجازی، مشتری می تواند در هر ساعت از شبانه روز خرید انجام دهد.

  ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی

یک وبسایت فروشگاهی باید بتواند طبقه بندی خوبی از کالا ها داشته باشد. یکی از موارد دیگر که بسیار برای یک سایت فروشگاهی مهم است بخش فروش ویژه و آفر های سایت می باشد. این بخش به فروشنده کمک می کند که کالاها خود را دید بیشتری قرار دهد. یکی از موارد طراحی فروشگاه اینترنتی | طراحی سایت فروشگاهیدیگر که می توان از ویژگی های یک سایت خوب فروشگاهی نام برد، جستجوی پیشرفته است. همچنین علاوه بر جستجوی پیشرفته قابلیت مقایسه هم یکی از ویژگی ها بسیار مهم است که باید هر سایت فروشگاهی مخصوصا برای وسایل دیجیتال آن را داشته باشد.

اما یکی از مهمترین موارد برای یک سایت فروشگاهی، طراحی ان است. طراحی وبسایت به کسب و کار شما وجه ی خاصی خواهد داد و قطعا در درآمد زایی شما تاثیر خواهد داشت.

 هدف از طراحی سایت اینترنتی چیست ؟

 اما این ایجاد وبسایت چه کمکی به شما می کند؟ شاید شما نیز مانند بسیاری از کسب و کار تا به امروز به صورت سنتی کار کرده اید و سود خوبی به دست اورده اید. یکی از مزایای فروشگاه اینترنتی برندیگ و طراحی فروشگاه اینترنتی | طراحی سایت فروشگاهیبازاریابی است. شاید شما مانند بسیاری به کلاس های بازاریابی رفته اید اما باید توجه داشته باشید که اگر از فروشگاه اینترنتی غافل شوید یکی از مهمترین شاخصه ها را از دست داده اید. فروشگاه اینترنتی علاوه بر فروش 24 ساعته محصولات شما، به شما این امکان را می دهد که کسب و کار خود را در کشور عرضه کنید. برای مثال یک بوتیک در کل کشور داشته باشید و هر فرد بتواند محصول مورد نظر را سفارش دهد و درب منزل تحویل بگیرد. حتما خودتان نیز درک کرده اید که طراحی وبسایت فروشگاهی چه مزیت بزرگی برای شما خواهد شد و می تواند با کمی کار کسب و کار شما را متحول نماید.علاوه بر موارد بالا امروز بسیاری از طریق اینترنت به یافتن بهترین موارد می پردازند. مثلا یکی از جستجو هایی که بسیار رواج دارد در مثال بوتیک، بهترین بوتیک و یا جدید ترین لباس ها مردانه می باشد. وقتی شما یک وبسایت آنلاین داشته باشید و با کمک گروه ایران وبر و مشاوره های ما می توانید در صفحات اول گوگل دیده شوید و از این طریق افراد جدید با شما اشنا می شوند. 

 روند بعد از طراحی سایت فروشگاه تا دادن بازده چیست؟

بسیاری از طراحان سایت به طراحی سایت اکتفا می کنند و راه را برای موفقیت وبسایت مورد نظر باز نمی کنند. یکی از نکاتی که بعد از طراحی وبسایت باید به ان توجه کنید سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد. این که سایت شما بیشتر دیده شود و در نتیجه های جستجو در صفحات اول دیده شود از هنر های علم سئو و بهینه سازی سایت می باشد. هر چه سایت شما برای گوگل و موتور های جستجوی دیگر بهینه تر باشد بازدید کننده ی بیشتری به وبسایت شما سرازیر می شود و همین مورد در افزایش فروش شما وبرندیگ وبسایت فروشگاهی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

طراحی فروشگاه اینترنتی | طراحی سایت فروشگاهی

 امکانات اولیه سایت فروشگاهی در یک نگاه

اما به طور کلی می توان برای یک وبسایت فروشگاهی امکانات زیر را در نظر گرفت:

  • پرداخت آن لاين توسط كارت های شتاب
  • امکان ثبت چند عکس برای هر محصول (گالری تصاویر برای هر محصول)
  • دسته بندي محصولات / خدمات به تعداد نامحدود
  • تعريف كوپن تخفيف برای محصولات و مشتريان خاص
  • امكان ثبت نام مشتريان و دسته بندی آنها در گروه های مختلف
  • تعريف تخفيف در يك محدوده زمانی خاص برای هر محصول
  • منو های تو در تو بینهایت
  • بخش تماس با ما و ارسال پیغام به ایمیل‏های مدیر سایت
  • تنظیمات اسلاید شو و فروش ویژه(آفر ها)
  • امکان طراحی به صورت ریسپانسیو(واکنش گرا) در صورت درخواست
  • امکان ارسال کامنت
  • امکان اضافه کردن محصول به علاقه مندی ها
  • امکان عضویت در خبرنامه و با خبر شدن از موجود شدن کالا
  • اتصال به سیستم پیامک و تلگرام

شما می توانید با ثبت درخواست مشاوره تمامی پلن های اختصاصی ایران وبر را مشاهده کنید.

گروه ایران وبر با تکیه بر دانش و تجربه ی خود با کادری جوان و صمیمی بهترین و به روز ترین سایت فروشگاهی را با هر قابلیتی که شما بخواهید طراحی خواهد نمود. هدف ما رضایت شما ست. شما می توانید برای مشاوره رایگان با گروه ایران وبر همینک با شماره ها موجود در صفحه ی ارتباط با ما تماس برقرار نمایید. هدف ما رضایت شما است.

روش سفارش طراحی سایت و فروشگاه چگونه است؟

  • تماس با ما یا وارد کردن شماره در فرم این صفحه (همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت)
  • دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت و فروشگاه
  • پرداخت پیش پرداخت هزینه طراحی سایت
  • طراحی ظاهری سایت با توجه به علایق شما
  • تایید طراحی ظاهری توسط کارفرما(مشتری) و یا اصلاح طرح
  • دریافت بخش دوم هزینه طراحی سایت پس از تایید طرح نهایی
  • ارسال به دپارتمان کدنویسی و شروع کد نویسی
  • ارسال آموزش استفاده از سایت به صورت ویدئویی و رفع مشکلات
  • دریافت هزینه سایت و تحویل کامل سایت

خدمات دیگر ایران وبر چیست؟

ایران وبر یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است. ایران وبر خدمات تخصصی زیر را ارائه می کند:

  • طراحی لوگو
  • طراحی اپلیکیشن
  • طراحی سایت
  • طراحی کامل هویت بصری
  • دیجیتال مارکتینگ
  • سئو

آیا امکان اتصال فروشگاه به اپلیکیشن وجود دارد؟

بله هر نوع پلنی را انتخاب کنید امکان طراحی اپلیکیشن وجود دارد.

پلن های سایت فروشگاهی ایران وبر چیست؟

برای دریافت پلن ها می توانید درخواست مشاوره ثبت کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.