طراحی لوگو شرکت | طراحی لوگو اختصاصی شرکت آموزش طراحی لوگو و بررسی لوگو

طراحی لوگو شرکت | طراحی لوگو اختصاصی شرکت

طراحی لوگو شرکت یکی از اولیه ترین بخش هایی است که باید در طراحی به آن توجه لازم داشت. تمام تلاش های بعدی برای تبلیغات و شناخته تر شدن به طراحی اولیه و انتخاب نام اولیه باز می گردد.

یکی از مهمترین وظایف بخش دیجیتال مارکتینگ ایران وبر، طراحی لوگو برای شروع کسب و کار هاست. در کنار این ممکن است شما بعد از مدتی کار، به دلایل مختلف نیاز به تغییر لوگو داشته باشید. در تمامی این موارد طراحی مناسب با برند و کسب و کار شما بسیار حائز اهمیت است.

اصول اولیه طراحی لوگو شرکت

یکی از اولیه ترین اصول طراحی لوگو برای هر شرکتی تناسب کار با لوگو است. همچنین انتخاب پالت رنگی لوگو نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. دلیل این اهمیت هم تاثیر زیاد لوگو و پالت رنگی در بسته بندی و بخش های دیگر همچون دکوراسیون داخلی و … است.

در طراحی لوگو باید سادگی در عین انتقال مفهوم برند شما وجود داشته باشد. اگر برای برند خود داستانی دارید و یا شعار خاصی دارید این نکته باید به گونه ای در لوگو گنجانده شود. لوگو های مشهور جهان در عین سادگی، قابلیت انتقال مفاهیم بالایی را با خود دارند. برای مثال لوگو های شرکت های آمازون، اپل ، مایکروسافت، فیسبوک، گوگل و.. با سادگی کامل در ذهن مخاطب نشسته است.

باز طراحی لوگو شرکتی

یکی از بخش هایی که ممکن است با مرور زمان مانند شرکت هایی همچون اسنپ و تپ سی و بسیاری دیگر متوجه شوید، نیاز به تغییر لوگو است. تغییر لوگو یک چیز بسیار مرسوم است. از تغییرات اندک تا تغییرات بنیادین. اما توجه به این موضوع مهم است که در طراحی مجدد، نباید لوگو قبل را نادیده گرفت و باید از برخی المان هاس ان استفاده کرد.

باز طراحی لوگو شرکتی | شرکت اسنپ

دلیل این موضوع به دیجیتال مارکتینگ و اعتماد کاربران به شما بر می گردد. شما چندین و چند سال با یک لوگو کار کرده اید و کاربران شما، شما را با این برند و لوگو می شناسند. تغییر یک باره لوگو باعث ایجاد یک تغییر کلی شده و باعث می شود حتی بسیاری از مشتریان شما، با مشاهده لوگو جدید اصلا حس خوب قبل را به یاد نیاورند. بنابراین استفاده از لوگو قبلی و برخی المان ان اهمیت دارد.

شما می توانید همینک برای مشاوره در مورد طراحی لوگو شرکت خود با بخش دیجیتال مارکتینگ ایران وبر تماس برقرار کنید یا شماره همراه خود را در فرم بالا وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس برقرار کنند.

نمونه کار های طراحی لوگو

[go_portfolio id=”logo1″]

سوالات متداول

روند طراحی لوگو شرکتی چگونه است؟

شما پس از درخواست مشاوره یا تماس با بخش دیجیتال مارکتینگ ایران وبر، هزینه مربوطه برای شما اعلام می شود و سپس شما می توانید به ادرس شرکت مراجعه کرده و با عقد قرار داد کار طراحی لوگو شروع شود. آنچه در طراحی گروه ایران وبر مهم است رضایت مشتری است. شما می توانید اطلاعات کامل را از بخش اختصاصی طراحی لوگو ایران وبر مشاهده کنید.

چگونه در طراحی لوگو شرکتی می توانم نظر خود را به طراح شما منتقل کنم؟

قبل از شروع کار شما می توانید لوگو هایی مورد علاقه خود را برای ما ارسال کنید یا به صورت مستقیم به طراح نشان دهید و سپس طراحی با سوال چندین سوال مختلف علاقه و نوع طراحی لوگو مورد علاقه شما را جویا شده و کار شروع می شود.

در کنار طراحی لوگو می توانم از بخش دیجیتال مارکتینگ برای افزایش مشتریان خود استفاده کنم؟

بله. شما پس از طراحی لوگو، که این مورد نیز در دپارتمان دیجیتال مارکتینگ ما صورت می گیرد، می توانید بخش برنامه ریزی برای افزایش محبوبیت و شناخته شدن را با بخش دیجیتال مارکتینگ ما دنبال نمایید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.