طراحی اپلیکیشن اشپزی و شیرینی سازی

به وجود امدن مشاغل زیاد و دغدغه های فراوان مربوط به افراد، صرف کردن وقت زیاد بر روی پیدا کردن دستور های غذایی و اشپزی ایده ال سخت بوده و طراحی اپ اشپزی میتواند به تمامی به کاربران کمک کند تا در اسرع زمان دستور پخت، اموزش مورد نظر خود را بیابند.
در طراحی اپ اشپزی میتوان از امکانت متفاوتی بهره برد. آنچه می تواند در اپلیکیشن آشپزی و دستور غذایی به شما کمک کند، داشتن بخش ویژه برای خرید اشتراک است. در کنار بخش رایگان کاربرانی که نیاز به غذا های ویژه داشته باشند می توانند با پرداخت حق عضویتی کم به تمام آشپزی ها دسترسی داشته باشند.

آنچه در این مقاله خواهید خواند :

طراحی اپ مخصوص اشپزی میتوتند با استفاده از نوتیفیکشن های مخصوص که طراحان ایران وبر برای ان سازماندهی میکنند ،کاربران مشتاق را در زمینه علاقه مندی های ان ها اگاه سازند.

در طراحی این اپ به نظرات کاربران نیز توجه شده است تا با راهنمایی و ارائه نظرات در بهتر شدن کارتان شما را یاری رسانند.

در حالت کلی امکاناتی که یک اپلیکیشن و سایت آشپزی می تواند داشته باشند عبارتند از:

  • امکان ارسال نوتیفیکیشن
  • امکان قرار دادن بخش رایگان و پولی
  • امکان قرار دادن ویدئو و تصویر
  • در دسترس بودن اپلیکیشن برای یافتن دستور غذایی
  • امکان قراردادن فروشگاه برای خرید موارد اولیه
  • امکان فروش مواد اولیه و ارسال
  • و …

طراحی سایت آشپزی

طراحی سایت اشپزی نیز در نوبه خود میتواند باعث پیشرفت کارشما شود.در طراحی امکاناتی از قبیل مشاوره انلاین ، فروشگاه انلاین مخصوص لوازم اشپزی و شیرینی سازی و……

در طراحی سایت مخصوص اشپزی و شیرینی سازی میتوان از پشتیبانی انلاین نیز استفاده کرد تا مشتریان مخترم هر چه بیشتر به سمت شرکت شما گرایش  پیدا کنند.

یکی از مزیت های طراحی سایت مخصوص اشپزی و شیرینی سازی ،افزایش اعتماد کاربر است.معرفی محصولات ، ارائه بهترین دستور اشپزی و شیرینی سازی و……نیز از مزیت های طراحی سایت می باشد.

انتشار و طراحی اپ اشپزی مخصوص ای او اس

طراحی اپ مخصوص ای او اس مهمترین اقدام در جهت افزایش مشتری بوده زیرا تعداد قابل توجهی از افراد به سمت اپل روی اورده اند که نمی توان ان ها را نادیده گرفت.

توجه به این نکته که درمسیر انتشار اپ مخصوص ای او اس ،مشکلاتی برخواهید خورد اما ایران وبر با همکاری شرکت بین المللی Modern life computer ، اپ مورد نظر شما را تا مرحله انتشار ان پیش خواهد برد.

انتشار و طراحی اپ اشپزی مخصوص اندروید

در حال حاضر سیستم عامل اندروید بیشترین کاربران را سمت خود کشانده است . طراحی اپ اندروید به صورت صد در صد لازم بوده و در طراحی ان میتوان از ابزار های به روز برنامه نویسی استفاده کرد تا از سایر رقبا در این زمینه پیشی گرفت.در زمینه انتشار اپ نیز گروه ایران وبر با دسترسی اسان کاربران ، سهولت افزایش کاربران شما را امکان پذیر کرده است.

هم اکنون میتوانید با مشاوران گروه ایران وبر در تماس باشید و یا شماره همراه خود را در فرم زیر وارد کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما تماس برقرار کنند.

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.