طراحی اپلیکیشن اندروید | طراحی اپلکیشن Android | طراحی برنامه اندروید طراحی اپلیکیشن و برنامه موبایل

طراحی اپلیکیشن اندروید | طراحی اپلکیشن Android | طراحی برنامه اندروید

طراحی اپلیکیشن اندروید : در حال حاضر یکی از مهمترین بخش هایی که کسب و کار های به روز باید به آن توجه کنند داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی است. در حال حاضر بسیار از کاربران برای استفاده از خدمات خود از اپلکیشن ها استفاده می کنند. استفاده از یک اپلیکیشن اخصاصی به شما این امکان را می دهد که نسبت به رقیبان پیشتاز باشید و برگه برنده ی مهمی در دست داشته باشید. با ایران وبر همراه باشید.

مزیتی که یک اپلکیشن دارد این است که شما می توانید به راحتی میزان مشتری و آمار ان ها را در دست داشته باشید به این صورت که تعداد دفعاتی که یک مشتری از اپلکیشن استفاده کرد و یا این که از استفاده از ان صرف نظر کرده را به خوبی می توانید در دست خود داشته باشید و آن ها را به مشتری ثابت خود تبدیل کنید.

به هر حال در حال حاضر کشور ایران یکی از بازار ها بالقوه ی بازاریابی دیجیتال می باشد و شما با استفاده از اپلکیشن اختصاصی خود می توانید آینده ی کاری خود را تضمین کنید. در حال حاضر با توجه به آماری که از بزرگترین شرکت ها دیحیتال همانند اسنپ و زودفود در دست می باشد سرمایه گذاران خارجی به شدت به دنبال سرمایه گذاری در این بخش های در داخل ایران هستند.

طراحی اپلیکیشن اندروید | طراحی اپلکیشن Android

ما با توجه به این موضوع، خدمت جدید برنامه نویسی اپلکیشن های اندروید، آی او اس و ویندوز موبایل را به شما ارائه می کنیم. این خدمت از چند جهت مهم است و برای کشور مفید واقع خواهد و این که ایده های شما به راحتی توسط ما به یک توان بالقوه تبدیل خواهد شد و اجرا می شود. شما نگرانی بابت برنامه نویسی و … نخواهید داشت زیرا که تیم ایران وبر با تجربه ی چند ساله خود مشکلات را پیش بینی خواهد کرد و راه حل را در کوتاه مدت اجرا خواهد کرد.

ویژگی های طراحی اپلیکیشن اندروید

طراحی اپلیکیشن اندروید به شما و کاربران ویژگی های مختلفی را می دهد که به راحتی می توانید در ایده خود برای کسب و کارتان ان را بگنجانید. برای مثال می توان به استفاده از جی پی اس، ارسال نوتیفیکیشن و دسترسی های مختلف به کارت حافظه، دسترسی به تماس ها و …. را بیان کرد.

این ویژگی های می توانند به شما کمک کنند تا یک اپلکیشن کامل اختصاصی و هماهنگ با کسب و کار خود را طراحی کرده و داشته باشید.

در کنار این ویژگی های یک نکته ی دیگر نیز اهمیت به سزایی دارد و آن طراحی اپلکیشن برای تمامی پلتفورم ها می باشد. به این صورت که شما برای این که تمامی کاربران را پشتیبانی کنید باید یک اپلکیشن جامع طراحی کنید. در حال حاضر طراحی اپلکیشن برای اندروید و ای آو اس بسیاری از کاربران را تحت پوشش قرار می دهد.

ما در ایران وبر طراحی برای پلتفورم های مختلف از جمله اندروید و ای او اس را برای شما انجام خواهیم داد.

اطلاعات بیشتر پیرامون طراحی اپلیکیشن آی او اس و اندروید

انتشار اپلکیشن اندروید طراحی شده در گوگل پلی

یکی از بخش های مهمی که هر اپلکیشن دارا می باشد انتشار آن به صورت عمومی است. انتشار اپلکیشن در اپ استور و گوگل پلی به دلیل تحریم ها با مشکلاتی مواجه هست که این مشکل از طرف گوگل و گوگل پلی به مراتب بیشتر است و شما نمی توانید اپلکیشن خود را به راحتی در این استور منتشر کنید. ما در ایران وبر این مشکل را برای شما رفع کرده ایم  اپلکیشن شما را با توجه به تجربیات چندین ساله ی خود در گوگل پلی منتشر خواهیم کرد.

طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا مانند زودفود، ریحون و …

شما می توانید برای دریافت مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید.

موضوعات مرتبط androidapp designاندروید

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.