طراحی اپلیکیشن سفارش غذا همانند زو‌‌‌د‌فود و ریحون و چیلیوری برای اندروید و آیفون طراحی اپلیکیشن و برنامه موبایل

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا همانند زو‌‌‌د‌فود و ریحون و چیلیوری برای اندروید و آیفون

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا: در حال حاضر یکی از بخش هایی که به سرعت به سمت دیجیتال شدن پیش می رود بخش سفارش غذا می باشد. همانطور که در کمتر از یک سال اپلیکیشن هایی همانند زود فورد و ریحون به جایگاه خوبی رسیدند و در آینده قطعا اپلیشکیشن های دیگری نیز به بازار راه خواهند یافت. ما در گروه ایران وبر با تکیه بر دانش بومی و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های طراحی اپلیکیشن های موبایل هیبریدی اپلیکیشن های خدماتی را برای مشتریان طراحی می نماییم. در ادامه با بررسی این اپلیکیشن های و ویژگی های این اپلکیشن ها با ایران وبر همراه باشید.

اپلیکیشن طراحی شده توسط گروه طراحان ایران وبر

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا مانند زود‌فود و ریحون چه ویژگی های دارد؟

اولین بحث در طراحی اپلیکیشن  های سفارش غذا می توان به قابلیت های آن ها پرداخت. از مهمترین قابلیت هایی که یک اپلیکیشن سفارش غذا باید داشته باشد این است که شما امکان ثبت رستوران های مختلف با موقیت جغرافیایی مختلف را داشته باشید. به این شکل کاربر بتواند با جی پی اس موبایل خود نزدیک ترین رستوران های بیابد. این امکان به صورت های مختلفی می تواند در اپلیکیشن قرار گیرد که با توجه به سفارش مشتری می توان به صورت های مختلف قرار داد.

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا همانند زو‌‌‌د‌فود و ریحون برای اندروید و آیفون

امکان ثبت نام و اکانت کاربری برای هر کاربر در اپلیکیشن سفارش غذا

یکی دیگر از بخش هایی که در اپلیکیشن سفارش غذا مهم است و یک اپلیکیشن سفارش غذا به ان نیاز دارد، اکانت اختصاصی برای هر یک از کاربران است. این اکانت می تواند اطلاعات آماری مناسب را در اختیار شما قرار دهد و همچنین میتوانید با توجه به انچه در نظر دارید برای برخی از افراد کد اختصاصی تخفیف ایجاد کنید. همچنین پرداخت های کاربران را رهگیری کنید تا مشکلی برای آن ها به وجود نیاید.

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا همانند زو‌‌‌د‌فود و ریحون برای اندروید و آیفون

قابلیت پرداخت آنلاین برای برنامه سفارش غذا

یکی دیگر از ویژگی هایی که آنقدر حیاتی است که نمی توان به عنوان یک ویژگی متفاوت آن را در نظر گرفت و یک ویژگی پایه برای برنامه به حساب می آید. آن ویژگی چیز نیست جز پرداخت آنلاین. کاربران باید بتوانند به راحتی از طریق موبایل و اپلیکیشن خود این پرداخت را انجام دهند. البته باید امکانی نیز وجود داشته باشید که کاربر بتوان پس از دریافت غذا پرداخت را انجام دهد. همچنین باید در بخش پرداخت کد های نخفیف نیز به کار آید و کد های تخفیف در پرداخت موثر باشد و تخفیف مورد نظر به کاربر داده شود.

بخش نوتیفیکیشن برای طراحی اپلیکیشن سفارش غذا

یکی دیگر از بخش هایی که در اپلیشکیشن های بسیار حیاتی است و یکی از مزایای اپلکیشن ها برای بازگرداندن کاربر به حساب می آید، پوش نوتیفیکیشن می باشد. ما در گروه ایران وبر این بخش را به خوبی برای شما پیاده سازی خواهیم کرد تا هم مشتریان شما از اخرین تخفیف ها با خبر شوند.

بخش نوتیفیکیشن می توان به خوبی مشتریان شما را بازگرداند و از این نظر بخش نوتیفیکیشن یکی از بخش های اساسی به حساب می آید.

 

بخش ویژه ها و اسلایدر در طراحی اپلیکیشن سفارش غذا

یکی از بخش هایی که می توان آن را برای اپلیشکیشن های سفارش غذا مهم دانست اسلایدر است. البته این که چگونه این اسلایدر پیاده سازی شود تخصص طراحی و برنامه نویسان هست اما در حالت کلی بک گراند و کار اسلاید همان کار رایج و معمولی است و ان اطلاع رسانی و برجسته کردن برخی از قابلیت ها و ویژگی هاست. شما می توانید در حین طراحی اپلیکیشن این ویژگی را سفارش دهید و یا از ان صرف نظر کنید. البته تاکید ما برا استفاده از این ویژگی است.

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا همانند زو‌‌‌د‌فود و ریحون برای اندروید و آیفون

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا برای اندروید و آیفون (iOS)

یکی از ویژگی های مهمی که یک اپلکیشن سفارش غذا باید داشته باشد این است که برای تمامی پلتفورم ها در دسترس باشد به این معنی که شما برنامه را برای رنج متفاوتی از کاربران عرضه کنید. اپلکیشن های موفق اپلیکیشن هایی هستند که در حال حاضر ای او اس و اندروید را تحت پوشش قرار دهند.

البته ما به همین بسنده نمی کنیم و قابلیت طراحی برای ویندوز فون را نیز برای شما در نظر گرفته ایم که بتوانید از اپلکیشن های رقیب جلوتر باشید و به عنوان مزیت شما باشد.

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا همانند زو‌‌‌د‌فود و ریحون برای اندروید و آیفون

انتشار اپلکیشن سفارش غذا در مارکت گوگل پلی و اپ استور

یکی از بخش هایی که برای کاربران و شرکت های ایران مشکل بسیار بزرگ به حساب می آید بخش انتشار اپلیکیشن آن ها در اپ استور و گوگل پلی است. هر دو ایران را تحریم کرده اند اما ما با استفاده از تجربه چندین ساله خود این مشکل را برای شما حل خواهیم کرد و اپلکیشن شما را در این دو استور منتشر خواهیم کرد. آن چه شایان گفتن است، محدودیت در پرداخت است. در گوگل پلی و اپ استور شما باید از پرداخت این دو سرویس استفاده کنید. اما با روش های نوین برنامه نویسی این مشکلات را نیز برطرف کرده ایم و پرداخت شما به صورت مستقیم از طریق درگاه پرداخت بانکی ایران انجام خواهد شد.

از جمله موارد دیگری که شما با انتخاب خود می توانید از این سرویس های استفاده کنید، سرویس نصب مستقیم در گوشی های اپل است. در این سرویس که با همکاری Modern Life Conputer انجام می گیرد، کاربر می تواند اپلکیشن شما را بدون اپ استور و به صورت مستقیم از طریق لینکی که در سایت شما می باشد نصب نماید.

اطلاعات بیشتر پیرامون طراحی اپلیکیشن ای او اس و اندروید

طراحی سایت برای اپلیکیشن سفارش غذا

در کنار این موارد و طراحی اپلکیشن ما طراحی سایت اخصاصی شما را نیز به صورت اختصاصی انجام خواهیم داد. به این گونه همه ی اپلیکیشن شما و سایت شما با یک دیگر همگام خواهند بود.

 

این ها بخشی از ویژگی هایی است که ما مهمتری دیده و آن ها را بیان کرده ایم. شما می توانید برای مشاوره ی رایگان با ما تماس برقرار کنید. متخصصان ما منتظر پاسخگویی به شما هستند.

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.